شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نامه جمعی از نمایندگان به روحانی و لاریجانی

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 659750
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: جمعی از نمایندگان مشغول تهیه نامه‌ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس هستند و در این نامه ذکر کرده‌اند که مشکلات کشور باید بطور کلی مورد بررسی قرار گیرد و عدالت باید در توزیع منابع رعایت شود.
نامه جمعی از نمایندگان به روحانی و لاریجانی
به گزارش جهان نيوز، هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به «انتقادات مجمع نمایندگان خوزستان به تصمیم رئیس جمهور درباره حل مشکلات آب شرب اصفهان»، گفت: همه ما می‌دانیم که مجلس قانون و آئین نامه دارد و باید براساس این آئین نامه‌ها اداره شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان حق رسیدگی به مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود را دارند، اظهار داشت: نمایندگان می‌توانند در پی تحقق خواسته‌های بحق خود از همه ابزار‌های استفاده کنند منتها ما امروز یک مرتبه متوجه شدیم آقای رئیس جمهور دستوری را روی نامه نمایندگان اصفهان داده‌اند که گویای حل مشکلات آب شرب، آب کشاورزی و آب‌دار شدن زاینده‌رود بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور براساس این دستور خود تاکید داشتند که همگی این موارد در یک کمیته‌ای مورد بررسی قرار گیرد و این موارد در هیئت دولت هم مطرح شود؛ بنابراین با توجه به این مسئله باید گفت اینگونه موارد مقداری برای کل کشور دردناک است.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه  مردم کشور هم برای حل مشکلات خود حق دارند بیان داشت: در حال حاضر استان سیستان و بلوچستان آبی برای خوردن ندارد یا مثلا کرمان. همچنین در حال حاضر بوشهر با مشکلات کم‌آبی زیادی دست به گریبان است؛ بنابراین اینگونه موارد باید شامل همه مردم شود.

وی با اشاره به عدم در دستور قرار گرفتن استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس گفت: مجلس این مسئله را اصلا بررسی نکرد. در صورتی که مجلس باید این موضوع را مطرح می‌کرد، از طرفی دیگر هم رئیس جمهور یک مرتبه چنین نامه‌ای را می‌نویسد.

نماینده مردم ایذه و باغملک ادامه داد: نمایندگان معترض در جلسه صبح امروز مجلس تاکید داشتند که اگر اوضاع بدین منوال پیش رود ما هم استعفا می‌دهیم. البته باید در این میان به این نکته اشاره کرد که این انتقاد‌ها تنها از ناحیه نمایندگان خوزستان نبود و سایر نمایندگان هم به این رویه انتقاد داشتند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با همه این وجود در حال حاضر جمعی از نمایندگان مشغول تهیه نامه‌ای به رئیس جمهور و رئیس مجلس در قبال این اقدامات هستند و در این نامه ذکر کرده‌اند که مشکلات کشور باید بطور کلی مورد بررسی قرار گیرد و عدالت باید در توزیع منابع رعایت شود.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *