کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«سولشر» سرمربی منچستریونایتد شد

28 آذر 1397 ساعت 13:26

باشگاه منچستریونایتد با انتشار پستی در تارنمای رسمی خود، به طور ناخواسته نام «اوله گانر سولسشر» بازیکن اسبق این تیم را به عنوان جانشین موقت «خوزه مورینیو» اعلام و به سرعت آن را پاک کرد اتفاقی که برای آن توجیه منطقی وجود ندارد.


به گزارش جهان نیوز، باشگاه منچستریونایتد با انتشار پستی در تارنمای رسمی خود، به طور ناخواسته نام «اوله گانر سولسشر» بازیکن اسبق این تیم را به عنوان جانشین موقت «خوزه مورینیو» اعلام و به سرعت آن را پاک کرد اتفاقی که برای آن توجیه منطقی وجود ندارد.

 
«سولشر» سرمربی منچستریونایتد شد
 
به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «گل» روز چهارشنبه نوشت: بدنبال برکناری مورینیو در روز گذشته (سه شنبه)، گمانه زنی ها در خصوص انتصاب مهاجم اسبق یونایتدها به عنوان محتمل ترین گزینه برای هدایت این تیم به طور موقت به سرعت در فضای مجازی و رسانه ای تکثیر شد.

و حالا، شیاطین سرخ در پستی که به سرعت از صفحه رسمی این باشگاه پاک شد، انتصاب مهاجم نروژی را به عنوان سرمربی موقت خود تایید کردند.

در توضیح پست منتشر شده در تارنمای منچستریونایتد آمده است: «سولسشر، 20 سال پس از تثبیت سه گانه با «آن» گلش در نیوکمپ، سرمربی موقت ما می شود» - توضیحی که به «گل» پیروزی بخش و مشهور سولسشر در فینال لیگ قهرمانان سال 1999 اشاره دارد.

با این حال، اگر این پست به اندازه کافی سمت سولسشر را در منچستریونایتد تایید نمی کند؛ مسلما توییت نخست وزیر نروژ، می تواند بر صحت خبر مذکور صحه بگذارد، توییتی که البته آن هم بلافاصله پس از انتشار پاک شد.

سولسشر پس از 10 سال بازی در جمع شیاطین سرخ با به ثمر رساندن 128 گل در 367 بازی، به یکی از اسطوره های این تیم بدل شد؛ مهاجم دوست داشتنی سال های دور یونایتد پس از پایان دوران فوتبالی خود، با پذیرفتن سمت مربی مهاجمان این تیم نخستین گام را در حرفه سرمربی گری برداشت و بعدها نیز هدایت تیم دوم باشگاه را عهده دار شد.

مهاجم اسبق تیم ملی نروژ در سال 2011 به کشورش بازگشت و نخستین حضور خود در کسوت سرمربی را در تیم مولده، تجربه کرد.

او به همراه این تیم2 عنوان قهرمانی به دست آورد و بار دیگر به لیگ برتر جزیره بازگشت تا هدایت کاردیف سیتی را عهده دار شود اما اوضاع طبق انتظارات وی پیش نرفت و او در سپتامبر 2014 از سمتش برکنار شد.

با این وجود، انتظار می رود ستاره 45 ساله پیشین یونایتد تا پایان فصل جاری، هدایت این تیم بحرانزده را عهده دار شود؛ تیمی که هم اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره یعنی چلسی، در رتبه ششم جای داشته و می بایست در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا نیز در نبردی دشوار به مصاف پاری سن ژرمن پرستاره و پر انگیزه برود.

منبع: خبر ورزشی


کد مطلب: 659741

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/659741/سولشر-سرمربی-منچستریونایتد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com