پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

رسایی: رفتار نماینده سراوان در شان یک انسان نبود چه رسد به نماینده

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 659739
نماینده مردم در مجلس نهم گفت: متاسفانه رفتارنماینده سراوان در شأن یک انسان عادی هم نیست، چه رسد به کسی که نماینده مردم در مجلس است.
رسایی: رفتار نماینده سراوان در شان انسان نبود
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا رسایی، نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص رفتار نماینده سراوان با کارمند گمرک گفت: متاسفانه رفتار این نماینده در شأن یک انسان عادی هم نیست چه رسد به کسی که نماینده مردم در مجلس است.

وی افزود: مطالبه به این شکل و بعد توهین به کارمند در برابر مقاومت حکایت از اخلاق شاهانه‌ای دارد که چهل سال پیش در این کشور حاکم بود و چهل سال است که مردم به آن نه گفتند.

رسایی با بیان اینکه دفاع از این نوع رفتار دفاع از اخلاقی است که چهل سال قبل در این مملکت مردم به آن تودهانی زده اند، گفت: البته این نماینده معتقد است که کلیپ پخش شده تقطیع شده است که اگر چنین است بهتر است وی کلیپ اصلی را پخش کند کمااینکه او معتقد بود، چون خود از برادران اهل تسنن است چنین کلیپی برای تخریب او پخش شده، اما بعدا مشخص شد کارمند گمرک نیز از برادران اهل سنت بوده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خبر حمایت رئیس مجلس از این نماینده گفت: چنین رفتاری نشان دهنده آن است که این نماینده حامیانی در مجلس دارد.

وی با اشاره به درخواست این نماینده برای استیضاح وزیر اقتصاد گفت: در شرایطی که مردم زیر بار گرانی، تورم و ... قرار دارند و هیچ یک از این فاکتور‌ها مجلس را به استیضاح وزیر اقتصاد وا نمی‌دارد آن وقت برخورد با مطالبات غیرقانونی یک نماینده شرایط استیضاح را ایجاد کند جای تاسف و تعجب است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
محمد
United Arab Emirates
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
بيخودى شلوغ نكن ...
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه شورای محترم نگهبان