چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
سرلشکر صفوی مطرح کرد؛

تاکید رهبر انقلاب برای بازگویی خاطرات دفاع مقدس

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 659696
مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: اخیرا رهبر انقلاب رسالت جدیدی در حوزه بازگویی خاطرات دفاع مقدس بر دوش من گذاشته‌اند و فرمودند «برای این مهم از فرماندهانی که خوب سخن می‌گویند دعوت کنید».
تاکید رهبر انقلاب برای بازگویی خاطرات دفاع مقدس
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا در مراسم تجلیل از راویان نهضت خاطره‌گویی دفاع مقدس ضمن اشاره به اهمیت بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: نهضت خاطره گویی با شرفیابی بنده خدمت رهبر انقلاب و ماموریت ایشان به بنده بار دیگری را بر دوش بنده حقیر گذاشت. ایشان فرمودند «یکی از مهمترین کارهایی که شخصی مثل شما می‌تواند بکند این است که خاطره بگوید؛ هدف ساختن جوانان است و در این مسیر از فرماندهان و عزیزانی که خوب سخن می‌گویند دعوت کنید»

وی افزود: ما برای این رسالت، ساز و کار و منشوری را تعریف کردیم؛ در این راستا محتوا و ساختاری ایجاد شد و از تمام عزیزانی که مسلط بودند و می‌دانستند که در آن دوران چه گذشت، در بیش از ۱۰۰ مراسم شرکت کردند و خاطره گفتند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: جامعه هدف ما طبق فرموده رهبر انقلاب نیروهای وظیفه است. این عزیزان در مقاطع مختلف تحصیلی وارد نیروهای مسلح می‌شوند که در کنار آن نیروهای بسیج و... در راهیان نور هم هستند.

صفوی ادامه داد: باید بداید که امروز ۸۰ درصد نیروهای مسلح جوان شده‌اند. امروز ما در نیروهای مسلح کسانی را داریم که در مقطع سرهنگی هستند ولی جنگ را ندیده اند.

وی همچنین افزود: 40 سال قبل چه کسی فکر می‌کرد رژیم صهیونیستی به چنین روزی بیفتد و انقلاب اسلامی به فلسطین برود و حماس را ایجاد کند. چه کسی فکر می‌کرد ما اینگونه در کنار سوریه بمانیم و ترورسست‌ها را شکست دهیم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: همان روحیه امروز به عراق و یمن رفته است. امرز عده ای در خارج و داخل می‌خواهند به جوانان بذر نا امیدی تزریق کنند. من امروز به جوانان‌مان می‌گویم که ما خودمان هم در جوانی باور نمی‌کردیم که در برابر نظام مزدور پهلوی بایستیم و خود را نجات دهیم.

صفوی خاطر نشان کرد: امروز ما در منطقه اول هستیم. اوباما فهمید که باید با ایران کنار بیاید ولی رئیس‌جمهور جدید امریکا نمیفهمد چون تحت تحریک صهیونیست‌ها و عناصر منافقین در آمریکا است. امیدواریم که به برکت قرآن و اسلام آینده ای توام با پیروزی برای ملت ایران رفم بخورد و انشاالله شر آمریکا و ظالمانی که به ملت یمن ظلم می‌کنند از سر منطقه کنده شود.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *