جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

کابوس استقلال به فینال جام‌ باشگاه‌ها رسید

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 659664
تیم فوتبال العین امارات با شکست ریورپلاته در نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها، توانست نخستین فینالیست این بازی‌ها لقب بگیرد.
کابوس استقلال به فینال جام‌ باشگاه‌ها رسید
به گزارش جهان نيوز، نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها سه‌شنبه شب بین دو تیم العین امارات و ریورپلاته برگزار شد و میزبان توانست در ضربات پنالتی قهرمان کوپا لیبرتادورس را شکست دهد و راهی فینال شود.
 
در شروع بازی العین دروازه ریورپلاته را باز کرد. مارکوس برگ در دقیقه ۳ گلزنی کرد اما رافائل سانتوس بوره با دبل پنج دقیقه‌ای خود بازی را دو بر یک به نفع تیم آرژانتینی کرد. نیمه اول با پیروزی ریورپلاته پایان یافت.
 
در نیمه دوم العین توانست بازی را در دقیقه ۵۱ مساوی کند. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی در وقت‌های اضافه دنبال شود. در این ۳۰ دقیقه نیز تلاش دو تیم بی‌نتیجه بود و فینالیست باید با ضربات پنالتی مشخص می‌شد. 
 
تیم اماراتی هر پنج ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد و ریورپلاته تا ضربه پایانی نیز این چنین عمل کرد اما آخرین فرصتش را از دست داد تا  نتواند به دیدار نهایی صعود کند. 
 
دیگر دیدار نیمه‌نهایی فردا شب (چهارشنبه) بین دو تیم کاشیما آنتلرز و رئال مادرید برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
دبیر بخش ورزشی شما فرد بی ادبی است . البته این رفتار از طرفداران پرسپولیس همیشه مورد انتظار بوده . از کلامات حقیرآمیز برای رقیب پرطرفدار تیم محبوب خودش استفاده میکنه و این اولین بارش هم نیست . آیا مجموعه محترم شما مسئول رسیدگی نداره؟ شما خوانندگان استقلالی خودتونو فدای بازی های کودکانه این دبیر میکنید؟ شرم بر این رفتار
Iran, Islamic Republic of
کابوس نیست وقتی ششتای شد