پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۹
ابطحی در واکنش به رفتار نماینده سراوان:

همه نمایندگان «سر و ته یک کرباس» نیستند

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 659655
نماینده مردم خمینی شهر گفت: ما که نماینده هستیم در جامعه از این فحش‌ها زیاد می‌خوریم، اما تحمل می‌کنیم، اما برخی با رفتارشان باعث می‌شوند مردم گمان می‌کنند همه نماینده‌ها مثل هم هستند.
همه نمایندگان «سر و ته یک کرباس» نیستند
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به واکنش محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان دربرابر رفتار یکی از کارمندان اداره گمرک، اظهار داشت: هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!

وی با بیان اینکه متاسفانه فیلم پخش شده جای تاسف داشت، افزود: اگرچه این نشان میداد که کارمند گمرک احساس همکار محترم ما را جریحه دار کرده و طبق گفته وی 45 دقیقه معطل شده است اما به هر حال برخورد آقای درازهی را به عنوان نماینده ملت برنمی تابم و از همین جا از ملت ایران به خاطر این رفتار عذرخواهی میکنم.

ابطحی تاکید کرد: بهتر بود رئیس گمرک کارمند را توجیه کند که نماینده ملت بتواند با وی ملاقات کند چراکه نماینده مجلس کار شخصی ندارد و کار مردم را دنبال می کند.

نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه گویا قرار شده رئیس گمرک در این خصوص پاسخگو باشد و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان رفتار آقای درازهی را در دستور کار قرار دهد که از تکرار آن جلوگیری شود، تصریح کرد: در برخی مواقع اتفاقاتی این چنینی پیش می آید که متاسفانه برخی از دوستان سعه صدر لازم را ندارند و شبکه های مجازی از آن یک کلاغ چهل کلاغ می سازند و حیثیت کل مجلس زیر سوال می رود از این رو مردم خوب و بد را از هم جدا نمی کنند و تصور می کنندهمه سر و ته یک کرباس هستند که این قضاوت خوبی راجع به مجلس نیست.

وی با بیان اینکه امیدواریم با توضیحات بیشتر تمامی ابعاد این مسئله روشن شود، خاطرنشان کرد: در هر صورت نمی توان توجیه کرد که رفتار آقای درازهی درست بوده، ما که نماینده هستیم در جامعه از این فحش ها زیاد می خوریم اما تحمل می کنیم اما برخی با رفتارشان باعث می شوند مردم گمان می کنند همه نماینده ها مثل هم هستند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands Antilles
همتون مثل همید ، اصلاح طلب و اصولگرا هم نداره ، همه مثل هم و مردم را مثل رعیت نگاه می کنید
Iran, Islamic Republic of
زودتر دورتون تمام بشه بريد بنفع خود شما هم است
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب ابطحی چرا شما عذر خواهی می کنید ؟!!!
جناب درازهی ابتدا بواسطه ی تحریک احساسات برادران بلوچ بر علیه شیعیان معذرت خواهی کنند و سپس از آن عزیز اهل سنت که فحش خوردند عذر خواهی بنمایند و آنگاه از پیشگاه ملت و مجلس عذر بخواهند . اینکه با بیان خود به این فرد هتاک چراغ می دهید که باید عذر خواهی کند توی کتشان نمی رود ....بعله...
Iran, Islamic Republic of
نماینده فله ای لیست امید همینه .
Moldova, Republic of
...
جوادی
Iran, Islamic Republic of
کار مردم را ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله که در دور بعدی از این نمایندگان فله ای و کیلویی نداشته باشیم