جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

دستور ویژه بطحایی برای بررسی علل حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 659583
وزیر آموزش و پرورش برای بررسی همه جانبه عوامل بروز حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان دستور ویژه داد.
دستور بطحایی برای بررسی علل حادثه آتش‌سوزی
به گزارش جهان نيوز، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در نامه به محمد خرم مشاور ویژه‌اش برای بررسی همه جانبه عوامل بروز حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان دستور ویژه داد.

در این نامه آمده است: با عنایت به حادثه تأسف‌بار آتش سوزی در مدرسه غیر دولتی شهرستان زاهدان، شایسته است به سرعت با حضور در شهرستان مذکور و بررسی همه جانبه موضوع، علل و عوامل بروز حادثه را بررسی و هرگونه تقصیر و یا قصور احتمالی در رعایت مقررات و تأمین امنیت دانش‌آموزان عزیز را حداکثر تا سه روز آینده گزارش نمایید.

واحدهای حراست و بازرسی و همچنین هیأت‌های تخلفات اداری ضمن همکاری کامل با جنابعالی به صورت ویژه و خارج از نوبت مکلف به رسیدگی و اقدامات لازم می‌باشند.
در این راستا سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و سازمان مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی باید نسبت به اطلاع رسانی شفاف و دقیق از ابعاد مختلف حادثه و جزئیات آن برای روشن شدن افکار عمومی اقدام عاجل به عمل آورند.

به گزارش فارس، صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه غیردولتی موجب فوت ۲ دانش‌‌آموز و مصدومیت ۲ دانش‌‌آموز دیگر شد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ساروی
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا مسئولین محترم ، برای دو قشر بیشتر زحمت بکشید و تلاش کنید و موانع از سر راهشان بردارید یکی بچه ها و دیگر پیران جامعه زیرا ، هر دو قشر مورد اشاره بی دفاع هستند و از خودشان نمی توانند دفاعی داشته باشند و قدرت دفاعی انان محدود و کم است. (روحشان شاد و خدا به خانواده داغدارشان صبر عنایت نماید ما را در غم خود شریک بدانید).