پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انقلاب اسلامی در هیچ عرصه‌ای ایستایی و توقف نداشته است

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۱
کد مطلب: 659581
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در هیچ عرصه‌ای ایستایی و توقف نداشته است، گفت: تمدن سازی اسلامی بر محور دین و دانش تحقق پیدا می کند.
انقلاب اسلامی در هیچ عرصه‌ای ایستایی نداشته است
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی سه شنبه در دیدار با سردار علی عبدالهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی رزمندگان ما از آموزش نظامی لازم برخوردار نبودند اما به مرور در میدان نبرد نقش تعیین کننده ای را ایفا کردند.

وی به تحقق انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) اشاره کرد و افزود: تمدن سازی اسلامی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی است که توسط امام(ره) پایه گذاری شد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه از بین بردن حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی گام نخست برای ایجاد جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: تمدن سازی اسلامی بر محور دین و دانش تحقق پیدا می کند.

آیت الله فلاحتی بیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون در هیچ عرصه ای ایستایی و توقف نداشته اما تا رسیدن به قله های رفیع فاصله داریم.

وی به نگاه رهبران دنیا به نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی بر مبنای عدالت به علاوه جمهوریت و اسلامیت تحقق پیدا کرده است.

ملت ایران پیروز میدان ناتوی فرهنگی دشمن است

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح نیز در این دیدار به دستاوردهای فوق العاده انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: آنها که موفقیت ایران اسلامی را درک نکردند در بمباران تبلیغاتی دشمن قرار دارند.

سردارعلی عبدالهی بابیان اینکه ایران اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها در لبه دانش حرکت می کند، تصریح کرد: در حوزه‌های دفاعی و امنیتی کشور به خودکفایی رسیده ضمن اینکه عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی ایران اسلامی فوق العاده است.

وی به توانمندی جمهوری اسلامی ایران در ساخت زیردریایی و هواپیما اشاره کرد و افزود: شهید تهرانی مقدم تعریف می کرد به ما حتی اجازه یادگیری پرتاب موشک را نمی دادند اما وقتی مستشاران از ایران خارج شدند به فناوری ساخت موشک دست پیدا کردیم.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حفظ خاکریزها به معنای پیروزی در میدان نبرد است، بیان کرد: امروز ملت ایران در هجمه و ناتوی فرهنگی دشمن توانسته خاکریزها را حفظ کند و پیروز میدان با استکبار است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *