چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۸

آیت الله علوی گرگانی: مسئولان از صبر مردم سوءاستفاده نکنند

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 659572
مرجع تقلید شیعیان گفت: ملت ایران نجابت دارد که نسبت به مشکلات و گرانی‌ها سکوت کرده است، به مسئولین گفتم که از صبر مردم سواستفاده نکنند و گرانی‌ها را کنترل کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.
آیت الله علوی گرگانی: مسئولان از صبر مردم سوءاستفاده نکنند
به گزارش جهان نيوز، آیت الله علوی گرگانی شامگاه سه شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه ای ازقرآن کریم اظهار داشت: اگر مسئولین به وظیفه ای که به آن‌ها محول شده است عمل کنند صراط مستقیم به آن‌ها نشان داده می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات کشور و مسئولیت مدیران در این زمینه اافزود: مسئولین برای رفع مشکلات کشور متعهد هستند و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: اهل بیت(ع) مردم دار بودند وهمواره برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کردند، اگر مسئولین کمی دلسوز بودند گرانی و مشکلات کشور رفع می‌شد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: رئیس جمهور به من تماس گرفت و گفت اگر امری دارید بگویید که به وی گفتم تلفن را زمین می‌گذارم و ناله‌های مردم را بشنوید که به خاطر مشکلات کشور است.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: ملت ایران نجابت دارد که نسبت به مشکلات و گرانی‌ها سکوت کرده است، به مسئولین گفتم که از صبر مردم سواستفاده نکنند و گرانی‌ها را کنترل کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

وی افزود: از رئیس جمهور و مسئولین می‌خواهم محبت خود را جامعه نشان دهند و مردم مشاهده کنند که وضع کشور تغییر کرده و مشکلات رفع شده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Moldova, Republic of
چه عجب یکی حرف حساب زد تو این مملکت و همه چیز را تقصیر دشمن و تابستان داغ ننداخت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا چرا الان بر عليه كاخ نشينان و قصر نشينان فتوا نميديد
Iran, Islamic Republic of
انها خمس فراوان دهند تهيدستان چي
Iran, Islamic Republic of
يك زمان ولي نعمت بوديم الان شديم ولي زحمت دولت بخاطر يارانه گرفتن
Iran, Islamic Republic of
سواستفاده میکنند و هی از حذف یارانه حرف میزنن و به ملت استرس میدن انگار که وًع ملت نسبت به پارسال بهتر شده
Iran, Islamic Republic of
...