پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تشریح جلسه کمیسیون عمران/ وزیر ورزش به سئوالات نمایندگان پاسخ داد

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 659551
رئیس کمیسیون عمران مجلس از حضور وزرای ورزش و راه و شهرسازی در جلسه عصر امروز این کمیسیون جهت پاسخگویی به سئوال نمایندگان خبر داد.
وزیر ورزش به سئوالات نمایندگان پاسخ داد
به گزارش جهان نيوز، با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه عصر امروز کمیسیون عمران، اظهار داشت: در این جلسه عملکرد ۸ ماهه این وزارتخانه در قانون بودجه سال ۹۷ پیرامون امور عمرانی و توسعه فضاهای ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق قانون باید ۲۷ صدم درصد از منابع مالیات بر ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان جهت توسعه فضای ورزشی اختصاص یابد، متاسفانه صددرصد این منابع برای این منظور تخصیص نیافته است و ۸۰ درصد آن هم به صورت اسناد خزانه ارائه شده است.

رضایی کوچی گفت: در این جلسه مقرر شد تخلف سازمان برنامه و بودجه در این زمینه در قالب اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در ادامه این جلسه، گفت: سئوال نادر قاضی پور از وزیر راه و شهرسازی مطرح شد و نماینده مردم ارومیه از توضیحات وزیر قانع نشد و بنابراین سئوال وی به صحن علنی ارائه می‌شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *