شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

برگزاری جشنواره شب یلدا به میزبانی برج میلاد

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 659530
همزمان با طولانی ترین شب سال، جشنواره یلدایی برج میلاد با برنامه‌های شاد و متنوع در سه شب پایانی آخرین هفته پاییز برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره شب یلدا به میزبانی برج میلاد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، اجرای آیین‌های سنتی، حافظ خوانی، برپایی کرسی و اجرای نمایش آیین‌های یلدایی در شهرهای مختلف ایران، گفتگو با هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های سیاسی از جمله این برنامه هاست که بخشی از آن نیز قرار است از شبکه‌های تهران و شما پخش شود.

جشنواره ویژه شب یلدا از فردا چهارشنبه 28 آذرماه به مدت سه شب از ساعت 18 الی 23 در سالن B سایت نمایشگاهی برج میلاد اجرا خواهد شد و علاقه مندان می توانند یلدایی دلنشین را در برج میلاد تهران بگذرانند.

بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد، همچنین قرار است آیین کاشت درخت سرو که توسط نیاکان ما در شب یلدا مرسوم بوده است، دوباره احیا شده و طی این سه شب، سه درخت سرو که نماد استقامت و ایستادگی است توسط هنرمندان و مدیران شهری در محوطه برج میلاد به یادگار کاشته شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *