کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکلیف هتاکی نماینده سروان در مجلس چیست؟

27 آذر 1397 ساعت 16:07

آقایون مجلسیون! به کجا چنین شتابان! فرض که هر آنچه می گویید و مقرر می فرمایید درست، پس تکلیف بی ادبی و توهین های آن نماینده و به حاشیه بردن رفتار نادرستش چه می‌شود؟


به گزارش جهان نیوز، حسن شمشادی، خبرنگار باسابقه صدا و سیما در واکنش به هتاکی نماینده سراوان و ژست طلبکاری او بعد از این توهین و همچنین حمایت عجیب 40 نماینده از وی برای استیضاح وزیر اقتصاد نوشت:

ویدئویی منتشر می‌شود که در آن نماینده سراوان در مراجعه به گمرک برخورد خلاف اخلاق و ادبی دارد؛ انتشار این تصاویر بازتاب وسیعی در فضای مجازی می یابد. آن نماینده که خود در آن مراجعه کمی تا قسمتی توهین هم دیده؛ به افکار عمومی پاسخ کوتاهی می دهد و سعی می کند مساله را قومی و مذهبی کند.

حال مشخص شده که آن کارمند مورد اشاره جناب نماینده خود از اهل سنت و اهل ترکمن صحرا است!

از طرف دیگر نمایندگان وزیر اقتصاد را به مجلس می کشانند تا سین جیم کنند!
سخنگوی هیات رئیس مجلس می گوید: نمایندگان اعتراضاتی نسبت به انتشار کلیپی از توهین به آقای محمدباسط درازهی نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی داشتند!

برخی خبرها هم از کلید خوردن استیضاح وزیر اقتصاد به همین خاطر حکایت دارد!

حال باید گفت: آقایون مجلسیون! به کجا چنین شتابان! فرض که هر آنچه می گویید و مقرر می فرمایید درست، پس تکلیف بی ادبی و توهین های آن نماینده و به حاشیه بردن رفتار نادرستش چه می‌شود؟

عذرخواهی این نماینده از آن کارمند و مردم حوزه انتخابیه و استانش و همه مردم ایران چه می‌شود؟ و اساسا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس چکاره است؟!

ای اهل مجلس! لطفا کمی تا قسمتی به اخلاق و شان مردم هم بیاندیشید؛ بخدا که ثواب دارد!


کد مطلب: 659515

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/659515/تکلیف-هتاکی-نماینده-سروان-مجلس-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com