جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

موفقیت طرح پلیس نظامی در سوریه

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 659409
یک مقام وزارت دفاع روسیه گفت، نیروهای پلیس نظامی در سوریه، وظیفه مهم اجرای عملیات تامین امنیت، ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه و حمایت از صلح و ثبات در مناطق مختلف این کشور را با موفقیت انجام داده است.
موفقیت طرح پلیس نظامی در سوریه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، خبرگزاری «تاس» نوشت: سرهنگ "ولادیمیر ایوانوفسکی" رئیس اداره اصلی پلیس نظامی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ساختار پلیس نظامی در سوریه با موفقیت کامل وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی صبح امروز بعد از مراسم اعطای مدال به نیروهای پلیس نظامی روسی در پایگاه نظامی "حمیمیم" در خاک سوریه که بعد از انجام ماموریت خود به میهن باز می‌گردند، در جمع خبرنگاران گفت: «طبق ارزیابی مقامات نیروهای مسلح روسیه و سوریه، مردم غیرنظامی محلی و ناظرین بین المللی، تشکیل ساختار پلیس نظامی دقیقا در شرایطی که وظیفه مهم اجرای عملیات ارسال کمک‌های انسان دوستانه و عملیات حمایت از صلح در سوریه در اولویت قرار دارد، با موفقیت انجام شده و نتایج مثبتی را از خود برجای گذاشته است.»

نیروهای پلیس نظامی در سوریه در حال حاضر متشکل از نیروهای نظامی روسی است. وظایف آنها علاوه بر تامین امنیت پایگاه هوایی "حمیمیم" و پایگاه نظامی-دریایی "طرطوس" روسیه، کمک به ارگان‌‌های محلی سوریه برای تامین نظم و امنیت در مناطق آزاد شده از دست گروه‌های مسلح تروریستی، کنترل رعایت رژیم آتش‌بس با همکاری نمایندگان مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه است. یکی دیگر از وظایف مهم پلیس نظامی همراهی کاروان‌های ارسال کمکهای انسان دوستانه و همچنین تامین امنیت کریدورهای انسانی بوجود آمده در مناطق مختلف برای جداسازی تروریست‌ها و مردم غیرنظامی و عبور پناهجویان سوری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *