کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی ۲ نفر از اصلاح‌طلبان برای مناظره با احمدی نژاد

27 آذر 1397 ساعت 10:20

مصطفی کواکبیان و غلامعلی رجایی برای مناظره با محمود احمدی نژاد اعلام آمادگی کردند.


گروه سیاسی جهان نیوز: غلامعلی رجایی، مشاور مرحوم هاشمی رفسنجانی در واکنش به دعوت احمدی نژاد از روحانی برای مناظره تلویزیونی به آرمان گفته است: احمدی‌نژاد در حال فراموشی است و حتی می‌توان گفت فراموش شده، اما نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند، بنابراین دست به تحرکاتی به جهت دیده شدن می‌زند که این موضوع دیگر به یک بازی نخ‌نما تبدیل شده است.

رجایی در ادامه آمادگی خود برای مناظره با رئیس دولت های نهم و دهم را اعلام کرده و گفته است:  من از آقای احمدی‌نژاد دعوت به یک مناظره می‌کنم و اگر لازم باشد در این مناظره‌ برخی از نکات را افشا خواهم کرد و امیدارم ایشان پاسخی برای وجدان خود و تاریخ ایران داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم که محل مناظره را هم در محله خود یعنی نارمک قرار دهد. من آمادگی مناظره با ایشان را دارم و امیدوارم این مناظره برای بیان حقیقت مناسب باشد.

پیش از رجایی، مصطفی کواکبیان، نماینده اصلاح طلب تهران در واکنش به اظهارات احمدی نژاد در صومعه سرا با انتشار توئیتی نوشت: آقای احمدی نژاد؛ یکسال و نیم قبل در مجلس خطاب به شما گفتم حرف های جدیدتان نه تنها به قیافه تان نمی خورد، بلکه با ویرانگری عملکرد هشت ساله شما نیز تطابق ندارد؛ لذا اعلام کردم به عنوان خادم مردم در سنگر خانه ملت حاضرم برای اثبات دروغگویی هایتان با شما مناظره کنم.

وی همچنین در ادامه افزود: البته صرفا از سایت شما و یارانتان پاسخی جز فحاشی و اهانت و هتاکی نشنیدم. مجددا این روزها چون شدیدا عطش مناظره دارید اعلام آمادگی می کنم.


کد مطلب: 659395

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/659395/آمادگی-۲-نفر-اصلاح-طلبان-مناظره-احمدی-نژاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com