پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۱۵۹

تأکید پدر همسر سیدحسن بر تغییر شعار «مرگ بر آمریکا»

سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 659330
لازم به اشاره است که عبارت «فحش» که موسوی بجنوردی به آن اشاره کرده، به معنی کلمه‌ای است که نسبت فحشا می‌دهد! و ربط و ارتباط آن به شعار مرگ بر آمریکا مشخص نیست.
تأکید موسوی بجنوردی بر تغییر شعار «مرگ بر آمریکا»
به گزارش جهان نيوز، «محمد موسوی بجنوردی»، پدر همسر حسن خمینی و عضو مجمع اصلاح‌طلب روحانیون مبارز به تازگی طی اظهاراتی در مراسم تجلیل از خود در جایی به نام پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی گفته است: «ما نقص تبلیغات داریم و فقط فحش می‌دهیم، که بهترین سخنان را هم از بین می‌برد. به جای فحش مسائل اسلام و تشیع را بگوییم. چرا مرگ؟ ما برای زندگی آمده‌ایم؛ با مرگ چیزی درست نمی‌شود. باید این فرهنگ را عوض کنیم. اگر می‌خواهیم آمریکا را زمین بزنیم مسائل خود را مطرح کنیم. شعار اگر مقرون به شعور باشد ارزش دارد. اما نوعا شعارهای ما مقرون به شعور نیست.»

این اظهارات در سایت جماران منتشر شده‌اند.
*ما قضاوت درباره اظهارات موسوی بجنوردی که در کنایه به شعار «مرگ بر آمریکا» بیان شده‌اند را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم...

پیش از این مرحوم هاشمی نیز در بیان برخی خاطرات خود ادعا کرد که امام خمینی(ره) هم مخالف شعار مرگ بر آمریکا بوده‌اند!

ادعایی که البته هیچ سندی دالّ بر آن ارائه نشد.

همچنین لازم به اشاره است که عبارت «فحش» که موسوی بجنوردی به آن اشاره کرده، به معنی کلمه‌ای است که نسبت فحشا می‌دهد! و ربط و ارتباط آن به شعار مرگ بر آمریکا مشخص نیست.


موسوی بجنوردی پیش از این در خاطراتی گفته بود که یک کف‌بین لبنانی به او گفته است دریا پایان دارد ولی علم تو پایان ندارد.

برپایه گزارش مشرق، این فرد زمانی درباره حسن خمینی، داماد خود نیز گفته است: حاج سیدحسن آقا چراغ ایران است. ایشان آینده درخشانی دارد.

گفتنیست، اطلاق کلمه «مرگ» در شعار مرگ بر آمریکا به معنی قطع تنفس مقامات کاخ سفید و نرسیدن اکسیژن به اندام حیاتی آنها نیست! چون آنها بصورت طبیعی نیز می‌میرند اما شاهدیم که سیاست‌های شیطانی آمریکا تمام نمی‌شود.
بلکه معنی این شعار، ابراز مخالفت انقلاب اسلامی با سیاست‌های امپریالیستی آمریکا و جهد مسلمانان برای پایان دادن به این سیاست‌های غلط است.

لازم به اشاره است که مقام معظم رهبری، زمانی درباره مقوله مهم شعارهای مردم ایران علیه آمریکا فرمودند: «این شعار ضدّ آمریکایی، این فریاد کشیدن بر سر آمریکا از روی تعصّب نیست، از روی جهالت نیست، از روی لجبازی نیست؛ از روی منطق است؛ متّکی به یک پشتوانه و عقبه‌ی منطقی و فکری است. پس هم جوانهای عزیز ما، هم کسانی که مینویسند و میگویند و دارای منبر هستند برای گفتن -منبر مطبوعات، منبر دانشگاه، منبر کلاس درس، منبرهای گوناگون- بدانند و توجّه کنند که اگر امروز ملّت ایران شعار ضدّ آمریکا میدهد و قبلاً هم در این سی و چند سال شعار میداده است، به خاطر یک منطق محکم است.»
https://jahannews.com/vdcdsn09zyt0ks6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsn09zyt0ks6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دادا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا عین برائت است نه فحش معنی فحش کاملا متفاوته
حالا حاج احمد باید وصیت آقا رو گوش بده یا نصیحت ...
حاج اقا مگر قران شعار ندارد مگر قاتلهم الله ندارد چرا قران نمی خوانید ...
Iran, Islamic Republic of
شما نون همان کسی را می خورید که فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی توان بکند.
Iran, Islamic Republic of
نونش هم برای پژوهشکده امام خمینی تو بودجه سالانه کشور، بالای 10 میلیارد تومان است!!
Iran, Islamic Republic of
منظور از غلط چيه ؟
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
در زیارت عاشورا بیش از سی بار لعنت و مرگ به قاتلین امام حسین (ع ) و کسانی که به آنها کمک کردند یا راضی به این جنایت شدند ، گفته شده است ...
Iran, Islamic Republic of
شعار" مرگ بر آمریکا " روح و روان ترامپ در آمریکا و آمریکاپرست های داخلی را بهم ریخته!
سرور
Iran, Islamic Republic of
ترامپ با شعارهای پوپولیستی روی کار آمد و ارزش سهام بورس امریکا را تا 30 درصد در این نزدیک دوساله بالا برد اما امروز ارزش یکساله سهام داوجونز حدود 5 درصد کمتر شده است یعنی سرمایه گذاری یکساله در امریکا هم مثل آلمان ،فرانسه و انگلیس رو به افول گذاشته است.با همین رویه امریکا تا الان بعد از چین و فردا روزی هند قرار می گیرد.
شایان ذکر است ارزش سهام هند در یکسال گذشته رشد چشمگیری داشته است.(اینها را می توانید در Google finance هم چک کنید)
در غرب قدرت لیبرال دموکراسی را اقتصاد مشخص می کند نه چیز دیگری.حالا امثال بجنوردی هر روز هم بعد ااز نمازهای واجب و مستحبی خود سلام و درود به امریکا بفرستند دیگر فایده ای ندارد.
با تجربه تلخ ترامپ از جنگهای عراق و افغانستان برای امریکا دیگر درست کردن جنگ جدید هم جواب نمی دهد.
پس مرگ بر لیبرال دموکراسی و مظهر آن سیستم حاکم بر امریکا.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
....
حران
United States
....
Iran, Islamic Republic of
مدگ بر آمریکا
United States
........
کف بین
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب مبارز يعني چي ؟ كدوم مبارزه را اينها كردن بجز خودسر از ديوار سفارت بالا رفتن و كشورو بخاك سياه نشاندن انجام داده اند
امام خمینی (ره): «...فریاد برائت از مشرکان در مراسم حج و این یک فریاد سیاسی‌عبادی است که رسول‌الله (صلی الله علیه و آله و سلم) به آن امر فرمود. حال باید به آن آخوند مزدور، که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل و شوروی را خلاف اسلام می‌داند، گفت تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است؟» (صحیفه‌ی امام، جلد ۱۸، ص ۹۱.)
1- قرآن کریم: «قتل الخراصون» (ذاریات، 10) مرگ بر دروغ بندان
2- قرآن کریم: «قتل اصحاب الاخدود» (بروج، 4) مرگ بر کسانی که مؤمنان را در خندقهای آتش سوزاندند)
3- قرآن کریم: «فقتل کیف قدّر ثم قتل کیف قدّر» (مدثر، 20) مرگ بر او که چه فکر غلطی کرد، باز هم مرگ بر او که چه فکر نادرستی کرد.
4- قرآن کریم: «قتل الانسان ما اکفره» (عبس، 17) مرگ بر انسانی که تا این حد کفر می ورزد.
آمریکا در زمان ما، در هر چهار موضوع، شاخص ترین است؛ پس به تبعیت از قرآن کریم، فریاد می زنیم: مرگ بر آمریکا.
Romania
...
قرآن کریم: «و لا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوالله عدواً بغیر علم ...» (انعام، 108) سبّ نکنید کسانی را که غیر خدا را می خوانند، پس آنان هم خدا را دشمنانه و از روی جهل، سب می کنند ...
الف) قرآن کریم، در 17 مورد، افرادی را شدیداً لعن و نفرین کرده است.
ب) قرآن کریم، در چهار مورد، کسانی را مرگ گفته است.
ج) قرآن کریم، در یک مورد، فرمان داده که کفار را سبّ نکنیم.
نتیجه: لعنت کردن دشمن و مرگ بر دشمن فرستادن، سبّ نیست؛ زیرا سبّ یعنی فحش دادن = نسبت فحشا دادن؛ در حالی که هم لعن و هم مرگ، نوعی دعا و آرزو است؛ نه نسبت فحشا دادن. لعنت بر مستکبرین؛ یعنی خدایا! مستکبرین را نفرین بفرما! و مرگ بر آمریکا یعنی: پروردگارا! این قدرت اهریمنی را نابود کن!
M.sh
Romania
اشتباها منفی دادم
اونایی که خودسر از دیوار سفارت انگلیس بالا رفتن چی؟
Germany
اونایی که خودسر از دیوار سفارت انگلیس بالا رفتن چی؟ در ضمن گوشتو باز برادر امام خمینی تسخیر لانه جاسوسی رو تایید کردند و اونو مهمتر از انقلاب اول دونستن
Iran, Islamic Republic of
مبارزه این ها با نظام اسلامی است !!!
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
تکبیر......حالا میفهمم نه اشعث قصه بود نه ابوموسی اشعری و نه داستان پسر نوح وااسفا برای انقلاب واسفا برای ناراحتی های امام خامنه ای
امام خمینی (ره): اینها می خواستند «مرگ بر آمریکا» منسی بشود ...» پیشنهاد می کنم به جای تغییر شعار شعورمند «مرگ بر آمریکا» که در 16 آذر 1334 در دانشگاه تهران طنین انداخت و چهل سال است که سند استقلال خواهی و استکبار ستیزی ملت ایران است و اکنون در جای جای دنیا طنین انداز شده، نام مؤسسه نشر آثار امام خمینی را به مؤسسه نشر ضدیت با افکار و آثار امام و یا لااقل مؤسسه تحریف آثار امام تغییر دهید ...
کشور ما تا به حال زیاد ...دیده ....
ح .خ
در یکی از جنگهای صدر اسلام مسلمان را تعقیب نمودند و علیه بتها شعار دادند پیامبر منع کردند وفرمودند به خدای آنها فحاشی نکنید که آنان نیز به خدای شما توهین خواهند کرد .
حسین
Iran, Islamic Republic of
حرف درستی است وقتی با خدا و کدخدای بعضی ها مخالفتی کنید نتیجه اش این جملات وزین می باشد ...
به عنوان یک تحصیل کرده تاریخ (پی اچ دی تاریخ اسلام)، به آقا یا خانم ح.خ عرض می کنم که ادعای شما هیچ سند تاریخی ندارد و یک ادعای جعلی است. برعکس، خطبه های متعددی از پیامبر (ص) وجود دارد که آن حضرت، تندترین سخنان را علیه بتها و بت پرستان بیان فرموده اند.
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و احترام خدمت دکتر تاریخ: سند قرانی کفایت می کند برادر؟
وَلا تَسُبُّوا الَّذِینَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللّه‏ِ فَيَسُبُّوا اللّه‏َ عَدْواً بِغَيْرِ عِلْمٍ (و دشنام ندهید كسانی را و چیزهایی را كه مشركین عبادت آن‏ها را می‏كنند غیر از خدا، پس این سبب شود كه آن‏ها از روی جهل و دشمنی دشنام به خدا دهند. )آیه 108 سوره انعام . موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی توجه کنید سبّ کردن با مرگ و نفی وجود تفاوت دارد شعار لاله الاالله نفی و مرگ شرک است نفی بت پرستی است این تفاوت دارد با دشنام دادن. مرگ بر آمریکا یعنی مرگ و نفی سلطه و استکبارگری آمریکا ، فحش و دشنام نیست
بله سند قرآنی کفایت می کنه؛ اما قرآن در چهار مورد، مرگ فرستاده؛ مثل: قتل الخراصون (ذاریات، 10) قتل اصحاب الاخدود (بروج، 4)، فقتل کیف قدر (مدثر 20) و قتل الانسان ما اکفره (عبس، 17) همچنین قرآن در 17 مورد، لعن فرموده است. بنابر این لعنت بر آمریکا و مرگ بر آمریکا، «سبّ» نیست. سبّ، فحش دادن و نسبت فحشا دادن است؛ حال آن که لعنت کردن و مرگ فرستادن بر دشمنان، دعا و نفرین است؛ یک امید و آرزو است و هیچ نسبت فحشایی در آن داده نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
آقای سید هادی مرگ بر آمریکا مگر سب است؟؟نوعی لعن و برائت است.مثل لعن های زیارت عاشورا...
Iran, Islamic Republic of
این آیه ( لاتسبوا الذین )برای مکه است که هنوز حکومت اسلامی تشکیل نشده بود و مسلمانان در ضعف بودند اما در مدینه و پس از تشکیل و اقتدار حکومت حکمش تفاوت می کند موتو بغیضکم ، قاتلکم الله ، و... از این قبیل است
هاشمی: به سید هادی
Iran, Islamic Republic of
"ولا تسبوا " را در سوره انعام دیدی
ولی " تبت یدا ابی لهب " را در سوره مسد ندیدی !
مگر قرآن این را به ابولهب که عموی پیامبر (ص) است نگفته
بریده باد دستان ابو لهب
به قول شاعر
کلوا واشربو را بن گوش کرد
ولا تسرفوا را فراموش کرد !!!!
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام خدمت همه عزیزان، شعار مرگ برآمریکا یک استراتژی است نه ارزش چرا که ما زمانی شعار مرگ بر شوروی و مرگ بر رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی را هم می دادیم ولی گذر زمان و تغییر سیاست ها شعار ها را نیز حذف نمود به همین دلیل عنوان می کنم ارزش نیست و استراتژی است .
بعنوان کسی که حدود هشت سال در خارج از ایران مامور بودم باید عرض کنم جریان قوی تبلیغاتی با تمام ابزارهای آن در دنیای استکباری صدای حقانیت مردم ایران و دیگر ملت های مظلوم را سانسور نموده و غالب بر صدای ماست ، علیرغم کینه بحق مردم ایران از سیاستمداران کاخ سفید و به روز بودن اخبار ایران و آمریکا در دنیا وقتی مصاحبه گر ایرانی با مردم آمریکا در خصوص کشور ایران و موقعیت جغرافیائی آن سوال می کند بسیاری از پاسخ دهندگان ایران را با عراق اشتباه گرفته و یا نمی دانند در کدام قاره واقع شده است این موضوع را از این جهت بیان کردم که بدانیم این میزان که مردم ایران از آمریکا و سیاست های آن در جهان آشنائی دارند بر عکس مردم آمریکا چندان شناختی از کشور و مردم ایران ندارند و علت آن همان جریان قوی تبلیغاتی استکبار است .این مقدمه ها را اشاره کردم که عرض کنم استراتژی باید متناسب با زمان و مکان خودش باشد در غیر این صورت استمرار یک حرکت در خارج از ظرف مکانی و زمانی آن به ضد خودش تبدیل خواهد شد نباید چهره مردم ایران در دنیای خارج بگونه ای نشان داده شود که ما ملت مرگ طلب هستیم ،درست است که وقتی ما شعار مرگ بر آمریکا می گویم هدف و مقصد ما دولتمردان ظالم آمریکا هستند نه مردم آمریکا ولی خواهش میکنم بپذیریم در نزد افکار عمومی مردم آمریکا و بعضی از کشورها اینگونه نیست و آن ها کلیت آمریکا را برداشت می کنند .من هم به عنوان یک کارشناس در حوزه روابط بین الملل و با مواضع ضد استکباری به سرکردگی دولتمردان آمریکا نظرم این است استراتژی شعار مرگ بر آمریکا الان باید تغییر کند میتوانیم به جای مرگ بر آمریکا بگوئیم مرگ بر ترامپ ( بعنوان شاخص سیاست های کلی دولت آمریکا ) یا مرگ بر سیاست های کاخ سفید با این شعار ها همه در دنیای خارج متوجه خواهند شد هدف شعارها کجاست ، قبول کرده و بپذیریم بسیاری از مردم آمریکا هستند که مردم ایران را دوست دارند پس مرز و هدف شعار را باید بعنوان یک استراتژی جدید مشخص نمائیم. همچنین پرچم ، پرچم نماد و سنبل ملی یک ملت و کشور است نباید پرچم کشوری را آتش زد و یا به آن بی احترامی نمود که در واقع این بی احترامی به ملت آن کشور خواهد بود ، مثال زمانی که بعنوان یک ایرانی فیلمی را مشاهده کردم که پرچم ایران را در بصره عراق آتش زدند بسیار ناراحت شدم علیرغم ناحق بودن این اتفاق افتاد و قطعا همه مردم ایران که دیدند ناراحت شدند . ما می توانیم این استراتژی را نیز تغییر داده و بجای آتش زدن پرچم آمریکا و یا انداختن آن زیر پا نماد عقاب را که مربود به دولتمردان آمریکائی است هدف قرار دهیم .جهان عزیز لطفا منعکس کن و نقطه چین نشه ممنون از شما. یا علی
وَلا تَسُبُّوا الَّذِینَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللّه‏ِ فَيَسُبُّوا اللّه‏َ عَدْواً بِغَيْرِ عِلْمٍ
و دشنام ندهید كسانی را و چیزهایی را كه مشركین عبادت آن‏ها را می‏كنند غیر از خدا، پس این سبب شود كه آن‏ها از روی جهل و دشمنی دشنام به خدا دهند. سوره انعام آیه 108
خب حالا ما مملکت را با این اقتصاد ضعیف و رو به موت یک روز در میان تعطیل کنیم و حقوق کارمندها را از بیت المال بدیم ...
آقای سید هادی، استدلال شما درست نیست. امام ما و ملت ما زمانی شعار مرگ بر آمریکا را مطرح کردند، که آمریکا، در استکبارگری و رذالت و جهانخواری، با آمریکای امروز، فاصله زیادی داشت. ما روزی مرگ بر آمریکا گفتیم که هیچ کس در دنیا، این شعار را نمی گفت؛ اما امروز، ملتها تحت تأثیر بیدارگری انقلاب اسلامی، در جای جای جهان، مرگ بر آمریکا می گویند. آمریکای امروز، دیگر شیطان بزرگ نیست؛ شیطان کبیر و یا شیطان اکبر است. هدف آمریکاییها و جریان نفوذ داخل، در مطالبه حذف و یا تغییر شعار مرگ بر آمریکا، این است که به همه ملتهایی که در جهان، مرگ بر آمریکا را فریاد می زنند، بگویند که انقلاب اسلامی و ملت ایران هم به اشتباه خود پی بردند.
ضمنا سخن شما که مرگ بر آمریکا استراتژی است و ارزش نیست، نیز کاملاً غلط است. من در یکی از کامنتها، جمله امام را عیناً آوردم. امام شعار مرگ بر آمریکا را مصداق عینی برائت از مشرکین که یک دستور قرآنی است دانسته اند. بنابراین مرگ بر آمریکا، یک ارزش است. مضافاً در قاعده اسلامی، من و شما باید تابع ولی امر باشیم. حضرت آیه الله خامنه ای در همین سال 97، دو بار بر شعار مرگ بر آمریکا تأکید فرمودند. تابع ولایت باشید.
جهان نیوز، مطلب من را نیز حذف و نقطه چین نکن. بسیار متأسفم که دو کامنت من که تحلیل قرآنی و علمی سب و لعن و مرگ بود را کلاً حذف کرده و نادیده گرفتید.
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز فکر کنم مطلب را درست نخوندی ، اول بررسی بفرمائید فرق بین ارزش و استراتژی را ( چرا دیگه شعار مرگ بر روسیه نمیدی ؟) شما باید هدف را دولتمردان آمریکا قرار بدی ، برادر ی سری بزن بیرون خودت متوجه میشی
پاسخ به سید هادی
Iran, Islamic Republic of
امریکای ترامپ و امریکای اوباما و جرج بوش غیره هیچ تفاوتی با هم ندارند سیاست های آنها در جهت دشمنی با ملت ایران یکسان است .
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
اقای سید هادی باسلام واقعا فکر می کنید ارزش یا استراتژی هرکدام باشد اصلا جواب می دهد؟قانون حاکم برآمریکا قانون جنگل است ومی بینیم که خود را ازتمام تعهدات خارج می کند...شعار دادن ما علت نیست بهانه است مگر8سال کمک امریکا به صدام وزدن هواپیمای مسافری وتحریم دارویی...مصداق عملی مرگ نیست؟
اما این زمزمه ی تغییر شعار به خاطر حفظ منافع برخی آقایان وآقازاده هاست...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
کی شعار مرگ بر روسیه می دادیم که حالا دیگه نمیدیم؟
اون شعار مرگ بر شوروی بود
آقای تحصیلکرده
آیا روسیه همان شوروی است ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر عزیز یک سوال پایتخت شوروی کجا بود؟ و پایتخت روسیه کجاست ؟ همین سوال را جواب لده کفایت میکنه بر دانش شما!!!
سید رضا پاسخ 10:29
Iran, Islamic Republic of
با استدلال شما ؛ پایتخت جمهوری اسلامی هم همان پایتخت رژیم ستمشاهی است ! آیا این دو نظام ، یکی هستند ؟!!!
سید هادی
Iran, Islamic Republic of
بزرگواران چرا مطلب را درست نمیخونید گفتم شعار مرگ را متوجه سیاستمداران و کاخ سفیدنشینان بکنید!!!( در هر دوره ای که خوی استکباری دارند ) وقتی شما آمریکا را میگید شامل کلیت آمریکا و مردمانش خواهد بود چون این برداشت تحقیقی نیز انجام شده مگر خبرنگار صدا وسیما آقای کامران نجف زاده که همین الان هم در آمریکاست مصاحبه نکرد با بعضی از مردم آمریکا !!!!
ما هر چه می کشیم از دست شما به اصطلاح روشنفکران غربگرا که ادعای عقل کلی دارید می کشیم. ....
اگر امریکایی ها نمی دانند ایران کجاست پس اصلاً حرف های ما را هم نمی شنوند پس این شعار برای سایر افراد(افراد تحت ستم) می باشد تا بدانند که جلو ظالم می توان ایستاد.
هاشمی : به سید هادی
Iran, Islamic Republic of
و استراتژی را رهبر تعیین می کند
و ایشان هنوز بر شعار مرگ بر آمریکا اصرار دارند
Russian Federation
چه ربطی به شعار مرگ بر آمریکا داره ؟!!!!
یعنی شعاری که از منطق و شریعت ما سرچشمه میگیره رو باید بذاریم کنار؟!!!
اگر «مرگ بر» گفتن فحشه - که نیست - پس حضرت استاد یک نقدی هم بر لعن های مکرر و متعدد زیارت شریف عاشورا بزنن و ملت رو آگاه کنن.
...
Iran, Islamic Republic of
در زیارت عاشورا به قاتلان امام حسین لعنت و مرگ گفته شده
زیارت عاشورا حدیث قدسی است یعنی وحی الهی می باشد
Iran, Islamic Republic of
اگر ملت با شعار مرگ بر آمريكا كه مورد تائيد امام بزرگوار بود پيش نمي آمد الان حكومت طاغوت برما حاكم بود و گردن ملت و علماي معزز زير تيغ كاپيتولاسيون آمريكايي مي رفت . امام كه مي فرمود علماي قم علماي نجف به داد اسلام برسيد يعني مرگ بر آمريكا .
Iran, Islamic Republic of
دادش طاغوت در هر لباسي طاغوته چه محتكر چه كاخ نشين و قصر نشين طاغوت الان بسيار فراگير شده و همه دوست دارن طاغوت بشن يك جور لاكچري گري است .يكبار سخنان دكتر بهشتي را در باره ظاغوت گوش كن
پارسایان
Iran, Islamic Republic of
...اینو دیگه رهبر نگفته امام خمینی (ره) فرموده حالا میخوای امامو زیر سوالا ببری یا رهبرو. ...؟!!!
reza
Iran, Islamic Republic of
ابتدا قبل از اینکه بخواهیم درست بودن و یا غلط بودن این مرگ بر امریکا را به مردم عزیز ایران بفهمانیم,,
باید بصورت تناقض فاحشی که گریبان اشرافیت سیستمی مسئولینی که در ظاهر با امریکا مخالف و در باطن عاشق و شیفته آنند تا جایی که محل زندگی خانواده خود را در این کشور انتخاب میکنند و حتی کار تا جایی جلو رفته که نتیجه امام (اشراقی)در کانادا تحصیل میکنه.
رسالت و شعار این انقلاب از ابتدا مبارزه با خاصه خواهی واجرای عدالت و قسط و کمک به مردم مستضعف و پیاده کردن سبک زندگی قران و سیره بود که در 40 سالگی ان مردم باید قضاوت کنند که چقدر محقق شد و اگر کوتاهی شده که شده مقصر و پاسخگوی ان ابتدا بایدحکومت باشد که چرا دوباره برگشتیم به دوران اشرافیت پهلوی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امريكا الكيه
Russian Federation
جناب استاد !! مردم ما بلانصبت نفهم نیستند که شما بخوای چیزی رو به اونها بفهمانی ... در ثانی دلیل برگشت به عقب - که البته نظر شماست و در مجموع کشور در حال پیشرفته- حکومت نیست بلکه مردم هستند که باید مسئولینی کاربلد و شایسته انتخاب کنن. مملکتی که مسئولینش رو بخاطر دیوار نکشیدن در پیاده رو و برگزاری چند کنسرت انتخاب میکنن میشه همین. خدا رو شکر عده ای بیدارند و مانع برگشت به عقب میشن.
Iran, Islamic Republic of
مردم باید انتخاب کنند کاملا درست می باشد ولی،برای مردم تعیین تکلیف میکنند که مردم قوه تشخیص نداشته و باید از بین کسانی رو که ما قوه تشخیص داشته ،را انتخاب کنید .پس انتخاب هرکس از بین آن کسان کجا غلط است.که شما می گویید به شرط انتخاب درست مردم؟اری اگر شورای نگهبان مثل شورای شهر دخیل نبود حق با شما بودش ولی انتخاب های شورای نگهبان هیچگاه غلط نمی باشد.حتی خاتمی مرحوم هشمی احمدی نژاد و روحانی.
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه مردم هم مانند هر فرزندی در خانواده بطور کل محصول تربیت هستند.دوم فهماندن واژه ای است که برای وجه منفی و توهین نیست منظور انتقال مطلب از کسی به کسان دیگر است.سوم بجای حب و بغض نگاه کن ببین کدام یک از مطالب اشتباه است شما پاسخ بده .چهارم بله ما رو به پیشرفتیم ...
Iran, Islamic Republic of
بله ما پيشرفت كرديم قهرماني اختلاس دنيا رو نصيب خود كرديم و ركورد تبادل داماد بين دستگاهها رو شكستيم .علي بركت اله
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
انتی تز انقلاب از درون همین معممم های مدعی است ...
سجاد
لعنت الله علی قوم ظالمین

شماها با این سیل خروشان ان شاءالله حذف خواهید شد و مردم راه خود را برای پیروزی هر چه سریع تر بهتر از امروز پیدا خواهد کرد و به مسیر خود ادامه می دهد
تکرار سی بر صفر
Germany
و بلا شک سی بر صفر دیگری تکرار خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
هادی تو ساکت باش
وسط حرف بزرگان نپر
اگر بنا بر فرمایشات امام راحل بود ، ما قرار بود انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر کنیم ولی متاسفانه الان داریم فرزندان مسئولین را با حقوق های نجومی بابای گلشان به همین آمریکای جهان خوار صادر می کنیم
از امام راحل مایه نذارین لطفا
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی بجنوردی از جنابعالی و هم طیفان شما جز توهین چیزی نشنیدم الان هم که مردم رو به بی شعور بودن متهم کردی
جناب عالمی که علمت پایان نداره؟ میشه بفرمایید تو قرآن خداوند چرا لعن رو قرار داد و خطاب به چه کسی بود؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وطن مثل ناموس آدمه مرگ بر امریکا و طرفداران داخلی اش بروند اجنبی پرستهای ، وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
معلومه تا قیامت نخواهی فهمید ...!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
down with u.s.a
الموت الامریکا
...
Iran, Islamic Republic of
دشمن همين جاست دادش داري الكي شعار ميدي
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
ديگه از اين شعار ها نون در نمياد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قبل از گراني ته اين شعار ها يك سانديس بود الان اونهم نيست
یکی از فروع دین ما تولا و تبری است.
Iran, Islamic Republic of
این چه افکاری است که ایشون دارند، در زیارت عاشورا هم که حدیث قدسی است چندین فراز آن لعن بر دشمنان اهل بیت است !!!!!
یعنی بعضی آقایون نعوذ بالله از خدا بیشتر میدانند!!!!
کاش اینقدری که به فکر این شعارها بودیم به فکر مشکلات داخلی باشیم که با این شعارها بر روی آن سرپوش گذاشته ایم از یک طرف از تمام وسایلی که در آمریکا تولید می شود همه می خواهیم استفاده کنیم و از طرف دیگر برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات هر روز بر این شعار تکیه می کنیم. آمریکا شیطان ، روسیه فرصت طلب ، عربستان وهابی، چین کمونیست ، پس نقش جامعه ما و تک تک ما در این جامعه چیست؟
ارزشهای ما زمانی در قلب همه ساری و جاری می شود که همه به آن پایبند باشیم و گرنه این برای همیشه تاریخ این شعار آب در هاونگ کوبیدنی
یکی از فروع دین تولا و تبری است
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره که به فکر مشکلات داخلی باشیم! مگر ما گفتیم که نباید به فکر حل مشکلات بود!! چرا امثال شما مغلطه میکنید!!!!!
ایدئولوژی یه چیزه اقدام عملی هم چیز دیگه اس!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شرایط حاضر محصول دست کشیدن ازاین شعارها و به خیال رفاه بیشتر بود.
...
Russian Federation
ابوموسی اشعری و اشعث کندی و امثالهم هم به ظاهر دین شناس و فقیه بودند ...!!!!!
دوست عزیز! با شما هم عقیده هستم؛ اما دقت کنید که زیارت عاشورا، حدیث قدسی نیست و حدیث امام صادق (ع) است. یعنی امام صادق (ع) ما را تعلیم فرمودند که با این زیارت، حضرت اباعبدالله را زیارت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا زیارت عاشورا حدیث قدسی است که به پیامبر گرامی(ص ) وحی شده و دست بدست رسیده به امام باقر (ع )
و ایشان به شیعیان یاد داده اند
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مطمئنید ؟!
...
Iran, Islamic Republic of
جناب حجه الاسلام اقای موسوی بجنوردی لطفا با استفاده از معجم ایات قران " قاتلهم الله" و " موتوا بغیظکم " و... را پیدا کنید و به ادعیه و زیارات مراجعه و لعن و نفرین ائمه (ع) نسبت به دشمنان و مستکبران را دوباره مطالعه و دقت فرمایید . گویا مطالعه حضرتعالی به خاطر کثرت کار سیاسی بیات شده و نسبت به این بخش مهم از اموزه های وحیانی بعید العهد شده اید .و غفلت ورزیده اید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
طلب لعنت و آرزوی کفار نص صریح آیات قرآن است
Iran, Islamic Republic of
آرزوی نابودی کفار
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قصر ها و كاخ ها و ويلاهاي لواسانات بسيار اسيب پذيرند خيلي تند نريد شيشه عمر شما اين كاخ هاست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بااین استدلال زیارت عاشورا هم زیر سوال است،چرا که پر است از لعن .یا اصلا اعوذبالله من الشیطان الرجیم هم غلط است امام هم به تعبیر ایشان به غلط می گفت "همین مرگ برآمریکا برای اومرگ می آورد"
...
جابر
Iran, Islamic Republic of
این شعار برای خیلی ها نون و اب است . ....
فعلا که مخالفت با شعارهای انقلاب و اصول و ارزشهای انقلابی و اسلامی، برای شما اصلاح طلبها، نون و آب که چه عرض کنم؛ سفره شاهانه و نوشیدنی سرمست کننده است!
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
باید صدا و سیما رسما لقب فقیه ماندگار ایشان را پس بگیرد . منظورم مراسمی است که به پزشک، هنرمند، رزمنده و انواع دیگر صنوف لقب میدادند و تجلیل میکردند
الف خلخال
Iran, Islamic Republic of
اقایی که علمت مثل دریا پایان ندارد این ایه ها از مرگ سخن میگویند یعنی چه؟ قتل الانسان ما اکفره قتل الخراصون
حالا به نظر شما این شعارهای قرانی مقرون به شعور نیستند ؟
مگر خدا انسان را برای زندگی خلق نکرده است پس مرگ بر انسان دراین ایه یعنی چه؟
مرگ بر امریکا ...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امريكا الكي شده براي گرفتن گرين كارته
انصاری
Iran, Islamic Republic of
ا شعار مرگ بر آمریکای ما شعار مردن سیاست مداران آمریکا نیست که هر کدام این سیاست مداران به درک واصل شند یک خبیس دیگر سرکار می آید شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست های ضد بشری آمریکا ، ضلد اسلامی آمریکا مرگ بر هرچه اسلام امریکایی ، مرگ بر آمریکا .....
Iran, Islamic Republic of
خلاف این رو بگه جای بسیار تعجب داره...
مجید
Iran, Islamic Republic of
چند عبارت از زیارت عاشورا:
وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ و َاَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتی رَتَّبَکُمُ اللَّهُ فیها.
و خدا لعنت کند مردمی را که کنار زدند شما را از مقام مخصوصتان و دور کردند شما را از آن مرتبه هائی که خداوند آن رتبه ها را به شما داده بود.
و َلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْکُمْ وَ لَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْکینِ مِنْ قِتالِکُمْ.
و خدا لعنت کند مردمی که شما را کشتند و خدا لعنت کند آنانکه تهیه اسباب کردند برای کشندگان شما تا آنها توانستند با شما بجنگند.
بَرِئْتُ اِلَی اللَّهِ وَ اِلَیْکُمْ مِنْهُمْ وَ مِنْ اَشْیاعِهِمْ وَ اَتْباعِهِمْ وَ اَوْلِیاَّئِهِم.
بیزاری جویم بسوی خدا و بسوی شما از ایشان و از پیروان و دنبال روندگانشان و دوستانشان.
وَ لَعَنَ اللَّهُ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ وَ لَعَنَ اللَّهُ بَنی اُمَیَّةَ قاطِبَةً وَ لَعَنَ اللَّهُ ابْنَ مَرْجانَةَ.
و خدا لعنت کند خاندان زیاد و خاندان مروان را و خدا لعنت کند بنی امیه را همگی و خدا لعنت کند فرزند مرجانه (ابن زیاد) را.
وَ لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِکَ.
خدا لعنت کند عمر بن سعد را و خدا لعنت کند شمر را و خدا لعنت کند مردمی را که اسبها را زین کردند و دهنه زدند و به راه افتادند برای پیکار با تو.
بَرِئْتُ اِلَی اللَّهِ وَ اِلَیْکُمْ مِنْهُمْ وَ اَتَقَرَّبُ اِلَی اللَّهِ ثُمَّ اِلَیْکُمْ بِمُوالاتِکُمْ وَ مُوالاةِ وَلِیِّکُمْ.
بیزاری جویم بدرگاه خدا و به پیشگاه شما از ایشان و تقرب جویم بسوی خدا سپس بشما بوسیله دوستیتان و دوستی دوستان شما.
وَ بِالْبَرآئَةِ مِنْ اَعْداَّئِکُمْ وَ النّاصِبینَ لَکُمُ الْحَرْبَ وَ بِالْبَرآئَةِ مِنْ اَشْیاعِهِمْ وَ اَتْباعِهِمْ.
و به بیزاری از دشمنانتان و برپا کنندگان (و آتش افروزان ) جنگ با شما و به بیزاری از یاران و پیروانشان.
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَباسُفْیانَ وَ مُعاوِیَةَ وَ یَزیدَ بْنَ مُعاوِیَةَ عَلَیْهِمْ مِنْکَ اللَّعْنَةُ اَبَدَ الاْبِدینَ.
خدایا لعنت کن ابوسفیان و معاویه و یزید بن معاویه را که لعنت بر ایشان باد از جانب تو برای همیشه.
اَللّهُمَّ فَضاعِفْ عَلَیْهِمُ اللَّعْنَ مِنْکَ وَ الْعَذابَ (الاَْلیمَ) اَللّهُمَّ اِنّی اَتَقَرَّبُ اِلَیْکَ فی هذَا الْیَوْمِ وَ فی مَوْقِفی هذا.
خدایا پس چندین برابر کن بر آنها لعنت خود و عذاب دردناک را خدایا من تقرب جویم بسوی تو در این روز و در این جائی که هستم.
وَ اَیّامِ حَیاتی بِالْبَراَّئَهِ مِنْهُمْ وَاللَّعْنَةِ عَلَیْهِمْ وَ بِالْمُوالاتِ لِنَبِیِّکَ وَ آلِ نَبِیِّکَ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمُ اَلسَّلامُ.
و در تمام دوران زندگیم به بیزاری جستن از اینها و لعنت فرستادن بر ایشان و بوسیله دوست داشتن پیامبرت و خاندان پیامبرت که بر او و بر ایشان سلام باد.
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلی ذلِکَ.
خدایا لعنت کن نخستین ستمگری را که بزور گرفت حق محمد و آل محمد را و آخرین کسی که او را در این زور و ستم پیروی کرد.
اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتی جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلی قَتْلِهِ اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً.
خدایا لعنت کن بر گروهی که پیکار کردند با حسین علیه السلام و همراهی کردند و پیمان بستند و از هم پیروی کردند برای کشتن آن حضرت خدایا لعنت کن همه آنها را.
اَللّهُمَّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً وَ الْعَنْ عُبَیْدَ اللَّهِ بْنَ زِیادٍ وَ ابْنَ مَرْجانَةَ وَ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ شِمْراً وَ آلَ اَبی سُفْیانَ وَ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ اِلی یَوْمِ الْقِیمَةِ.
خدایا لعنت کن یزید را در مرتبه پنجم و لعنت کن عبیداللّه پسر زیاد و پسر مرجانه را و عمر بن سعد و شمر و دودمان ابوسفیان و دودمان زیاد و دودمان مروان را تا روز قیامت.

جناب موسوی بجنوردی، چرا خداوند تبارک و تعالی اینقدر لعن و نفرین می کند بعضی ها را؟؟؟؟
افرادی را لعن و نفرین می کند کهخودشان مرده اند ولی راهشان زنده است.
این همان مرگ بر آمریکا نیست؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
Germany
کل مردم دنیا خصوصا مردم کشورهای غربی شعار مرگ بر نظام سلطه می دهند. در فرانسه شعار مرگ بر خاندان روچیلد و خاندان راکفلر و دیگر صهیونیست های جنایتکار بلند شده و کل قاره اروپا و امریکا خواهد گرفت....
Iran, Islamic Republic of
لطفا ایشان در باره این ادبیات قرانی توضیح دهند ظاهرا پروردگار عالم نظر دیگری دارند و شعار مرگ را فحش و سب محسوب نمی کنند ....
بي نام
...
جای تاسف است بعد از 40 سال بصیریت ضعیف شده
بصیرت کجا رفت ؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکا...
Iran, Islamic Republic of
اینها فقط بعضی از آیات قرآن را می پسندند
Iran, Islamic Republic of
گلابی خشک شده جایگزین خوبی برای گلابی تازه ( که برای مدت زیادی قابل مصرف نیست) می باشد.

قند موجود در گلابی خشک از قندهای طبیعی است که برای افراد مبتلا به دیابت مضر نیست و به دلیل حساسیت زیاد نسبت به انسولین، مصرف آن برای افراد دیابتی ایمن است.

گلابی خشک شده حاوی مقادیر فراوان فیبر است که به کاهش اشتها و لاغری نیز کمک می کند و ضعف را از بین می برد
Iran, Islamic Republic of
جناب آیت الله دارای... :
قرآن می فرمایید (تبت یدی ابی لهب و تب )
همان کسی که سر سفره اش ارتزاق می کنی (امام خمینی ره ) می فرمایند آمریکا شیطان بزرگ است .آمریکا هیچ غلطی نمی نواند بکند .
اینها فحش است یا نشانه اعلام ایستادگی و مقاومت در برابر استعمار و استکبار .
چرا بعد از امام همه دارید پشیمان می شوید از آرمان امام .
....
همفکرانت رابطه با آمریکا را امتحان کردند نتیجه را دیدید عبرت نشد برایتان
فرانک
Iran, Islamic Republic of
سیاستهای دولت آمریکا محکوم است ...... ولی مرگ گفتن به آمریکاییها درست نیست. انگار آمریکاییها بگویند مرگ بر ایران!!!! خوشتان میاید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
گفتن مرگ بر آمریکا ( دشمن شماره یک اسلام ) عین عبادت است .
Iran, Islamic Republic of
چرررررراااااا نظرات رو جابجا میکنی ؟
ذره ای درک
Iran, Islamic Republic of
وقتی خداوند در آیه 4 سوره بروج می فرماید

قتل الاصحاب الاخدود : مرگ بر آدم سوزان خندق

یعنی قران فحش داده است؟
اگر این کلام فحش است و قرآن این فحش را داده بنده هم مجاز به دادن همان فحش هستم
و اگر حرف قرآن فحش نیست ایشان چه حقی داشته تحریف کلام کرده؟

یه قدری هم درک قرآنی داشتن بد نیست
سلام
Iran, Islamic Republic of
استاد در اعتراض در لباس دلسوزى به امام ره هم گفتيد! امام ره در جواب فرمود؛اين مرگ گفتن براى او مرگ مى آورد.نان امام ره را مى خوريد و ........تا كى؟!
Iran, Islamic Republic of
....
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
....
سید محمد لرستانی
Iran, Islamic Republic of
باید مرگ بر آمریکا را در عمل انجام داد و نه در حرف
مسوولیتی که عاشق آمریکا هستند، خریدهاشیان را در انگلستان انجام میدهند و فرزندانشان در غرب زندگی میکنند را چه به این شعارها....
مرگ بر آمریکای واقعی از آن ژاپن است و چین و ...
Iran, Islamic Republic of
هم در عمل هم در شعار
Iran, Islamic Republic of
اون مسوولینی که شما می فرمائید که مرگ بر آمریکا نمیگند.
علی
Iran, Islamic Republic of
مگر این آقا چکاره است ما شعار مرگ بر امریکا میگیم آنها عملا ملت مارا در محاصره قرار داده و داره همه را نابود می کنه
عباس
بسم الله الرحمن الرحیم .
یعنی شعار مرگ از روی شعور نیست . پس چرا خداوند که مظهر و مرکز علم و قدرت و علم و شعور است در قرآن از واژه قتل الخراصون و .... چندین بار استفاده نموده اند .....
Iran, Islamic Republic of
حرف منطقی و درستی است . 40 سال است شعار می دهیم اما مضحک آنجاست که همه فرزندان نان خورده از این شعار الان در آمریکا ساکن هستند .
Iran, Islamic Republic of
وای بر مملکتی که پدر همسر یک شهروند امر و نهی کند ، وای مصیتا از این ملت
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای وای
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به پدر زن سید حسن بگویید نگذارد که اینقدر نوه اش (سیداحمد) اسب سواری بکنه . ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شما که فقط نظرات همراستا با خودتان را می گذارید ولی ایشان درست می گویند
احمد تبریزی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا تا.....
Iran, Islamic Republic of
ما با سياست آمريكا در قبال مملكتمون مخالفيم بايد بگوييم. مرگ بر سياست آمريكا شايد با اين شعار آمريكا به خودش بياد و از اين همه تحريم عليه ما دست بردارد
فریاد
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا این موقع ها سید حسن ساکت است؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا.
گیلانیان
Iran, Islamic Republic of
...
صدری
Iran, Islamic Republic of
نگران امریکا نباش
...
Iran, Islamic Republic of
گویا این اقا تا به حال نگاه به این ایه قران نینداخته که می فرماید

هَاأَنتُمْ أُوْلاء تُحِبُّونَهُمْ وَلاَ يُحِبُّونَكُمْ وَتُؤْمِنُونَ بِالْكِتَابِ كُلِّهِ وَإِذَا لَقُوكُمْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْاْ عَضُّواْ عَلَيْكُمُ الأَنَامِلَ مِنَ الْغَيْظِ قُلْ مُوتُواْ بِغَيْظِكُمْ إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ

هان شما كسانى هستيد كه آنان را دوست داريد و [حال آنكه] آنان شما را دوست ندارند و شما به همه كتابها[ى خدا] ايمان داريد و چون با شما برخورد كنند مى‏گويند ايمان آورديم و چون [با هم] خلوت كنند از شدت خشم بر شما سر انگشتان خود را مى‏گزند""" بگو به خشم خود بميريد"" كه خداوند به راز درون سينه‏ها داناست (۱۱۹)
قران به صراحت می فرماید به خشم خود بمیرید اگر پدر زن سید حسن به این ایه قران توجه کرده بود از این حرف ها نمی زد. از جهان نیوز انتظار بود این ایه را بیاورد و تحلیل کامل و متقن و استوار از قران بیاورد .تحلیل های کارشناسانه و علمی و منطقی.
از قم
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی بجنوردی توکه آخردریای علمی .توکه سیدحسن روداری غم نداری.توکه کلاآخرشی.مهربون چرا ازمرگ برامریکا بدت میاد...!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جناب باشه این شعار را تعغیر می دهیم و از این به بعد دیگه نمی گوییم مرگ بر آمریکا بلکه به گفته شهید بهشتی با همان خلوص نیت در دوران انقلاب شعار مرگ بر آمریکا می دادیم شعار امریکا امریکا مرگ به نیرنگ تو را سر می دهیم
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون ملت ما می چکد از چنگ تو
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ایشان درست می گوید نتیجه مرگ بر امریکا این همه گرفتاری برای مردم ایران به بار اورده است از جنگ تحمیلی گرفته تا از بین رفتن میلیاردها از سرمایه های مردم ایران شما یک نظر به کشورهای عربی چهل سال پیش بیانداذید وامروز انها را هم ببینید وبعد قضاوت کنید همین تحریم های اخیر ناشی از مرگ بر امریکا است کهدلار 7 تومنی را به نزدیکهای 20هزار تومن رساند و........
Iran, Islamic Republic of
آقای سید حسن به پدر خانمت بگو
پدر بزرگم یعنی خمینی کبیر فرموده : آمریکا شیطان بزرگ است .
تا فراموش نکند
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
آقایان حریم نگه دارید
آیة الله بجنوردی از بس مشغول علم است فرصت ندارد قرآن بخواند !!!!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا و اصلاحات آمریکایی
Iran, Islamic Republic of
حتما ایشان از امام راحل ، بیشتر می فهمند ، که فرموده بود : " در شعارهایتان ، مرگ بر آمریکا یادتان نرود " !!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره) : " فریاد برائت از مشرکان در مراسم حج ، این یک فریاد سیاسی‌عبادی است که رسول‌الله (صلی الله علیه و آله و سلم) به آن امر فرمود. حال باید .....، گفت ؛ تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی ، خلاف مراسم حج است؟ "
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا یعنی آرزوی نابودی ظلم وستمی که به مظلوم روا داشته می شود واگر هر کس در دنیا سعی داشته باشد ظلمی در حق مظلومی روا داشته باشد محکوم به همین شعار است..
دلارام
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
منطبق بر منطق نيست!....
Iran, Islamic Republic of
جناب موسوی بجنوردی اطاعت! ا.....
Iran, Islamic Republic of
والا من هم که راضی به شعار مرگ بر کسی کردن نیستم ادم باید از طریق عقل منطق و دیپلماسی مشکلش رو حل کنه فرهنگ ایرانی غنی تر از اینهاست.