پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دیدار یک هیات ارمنی با بشار اسد

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 659284
رئیس‌جمهور سوریه امروز در دمشق میزبان یک هیات متشکل از سوری‌های مقیم ارمنستان و تعدادی تاجر ارمنی بود.
دیدار یک هیات ارمنی با بشار اسد
به گزارش جهان نيوز، هیأتی متشکل از سوری‌های مقیم کشور ارمنستان و تعدادی از تاجران و بازرگانان ارمنی امروز یکشنبه با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در این دیدار، درباره عملیات بازسازی سوریه و تمایل تجار جمهوری ارمنستان به مشارکت در این عملیات با همکاری سوری‌های مقیم این کشور بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

بشار اسد گفت: مواضع اولیه ارمنی‌ها و حمایتشان از دولت سوریه در مبارزه با تروریسم، ارمنستان را در زمره کشورهایی قرار داده که ملت سوریه از تلاش آنها برای بازسازی کشورشان استقبال می‌کنند.

اسد دیروز نیز میزبان «عمر البشیر» رئیس‌جمهور سودان بود. دو طرف سودانی و سوری درباره تقویت روابط دو جانبه و تحولات سوریه و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

 رئیس جمهور سوریه دیروز همچنین از حین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی و هیات همراه او استقبال کرده بود.

اسد در دیدار با جابری انصاری بر اهمیت تلاش‌های کشورهای متحد ودوست  سوریه به ویژه ایران و روسیه برای متوقف کردن دخالت‌های خارجی برخی کشورهای  غربی در روند سیاسی  و ایجاد یک فرایند سیاسی توسط خود سوری‌ها بدون  هیچ دخالتی خارجی تاکید کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *