جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

مردم ۷ ماهه امسال ۱۶ هزار میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده دادند

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 659276
طبق گزارش بانک مرکزی، مردم در هفت ماهه امسال با رشد ۱۰.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده پرداخت کردند.
مردم امسال چقدر مالیات ارزش افزوده دادند؟
به گزارش جهان نيوز، بانک مرکزی گزارش داد در 7 ماهه امسال 16 هزار و 180 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده درآمد وصول شده است که نسبت به رقم همین مدت در سال 96 بالغ بر 10.2 درصد رشد یافته است.

سال گذشته 14 هزار و 680 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده وصول شد. به نظر می‌رسد با وجود افزایش تورم، درآمد ناشی از ارزش افزوده کالاها و خدمات تا پایان سال از وضعیت بهتری برخوردار باشد. 

براساس این گزارش، در این مدت طبق قانون باید 18 هزار و 990 میلیارد تومان درآمد کسب می‌شد مجموع رقم مصوب سال 97 برای مالیات بر ارزش افزوده 32 هزار و 90 میلیارد تومان است؛.

همچنین جمع مالیات‌های غیرمستقیم در 7 ماهه امسال 33 هزار و 680 میلیارد تومان بوده که 27.1 درصد رشد داشته و رقم مصوب 7 ماهه نیز 46 هزار و 490 میلیارد تومان است. 

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط در ایران است که رییس جمهوری که سیستم مالیاتی را اصلاح کرد، پوپولیت نامیده میشود.
جهان منتشر کن. با کینه احمدی نژاد خفه میکنی خودتو.