پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پوتین آرزوی کودک بیمار را برآورده کرد!

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 659263
پسر بچه بیمار روسی از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور محبوب روسیه خواست تا امکان پرواز بر فراز آسمان سن‌پترزبورگ را برایش مهیا کند.
پوتین آرزوی کودک بیمار را برآورده کرد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، روز یکشنبه ولادیمیر پوتین در نشست شورای فرهنگ و هنر حضور داشت، اما قبل از آن در سالن کاخ کنستانتینوسکی در سن‌پترزبورگ با خانواده «آرتم پالیانووا» ملاقات کرد. آرتم پسربچه‌ای به شدت بیمار است و همیشه آرزو داشته با بالگرد در آسمان پرواز کند.

پوتین نیز پس از تبریک سال نوی میلادی پیش‌رو و اهدای هدایا، پسربچه بیمار را به آرزویش رساند و امکان سفر با بالگرد برفراز آسمان پترزبورگ را برایش مهیا کرد.این داستان از اوایل دسامبر و پس از بازدید رئیس‎جمهور از انجمن داوطلبان روسیه شروع شد.

اعضای این انجمن پروژه‌ای با عنوان «رویای من» ارائه دادند که به موجب آن آرزوی کودکان با بیماری‌های خاص برآورده می‌شود. پوتین چند پاکت‌ آرزو را باز کرد که در میان آنها پاکت «آرتم» بود با دو آرزو؛ دیدن رئیس‌جمهور و پرواز در آسمان.این پرواز با حضور «آرتم»، برادر و پدرش صورت گرفت. «آرتم» پس از پرواز گفت: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم با بالگرد رئیس‏جمهور پرواز کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *