جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی «شستا»

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 659215
مدیرعامل شستا گفت: پرونده‌های خرد و کلان حقوقی این شرکت را با استفاده از ابزارهای حقوقی و عرفی دنبال می‌کنیم تا وضعیتشان روشن شوند.
آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی «شستا»
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمد رضوانی‌فر در رابطه با آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: در یک جاهایی در میان شرکت‌ها مطالباتی داریم،‌جنس ما را برده‌اند کالای ما را خریده‌اند اما پول ما را نداده‌اند. 

وی ادامه داد: میزان خسارت موجود از این پرونده‌ها متفاوت است از 5 تا 100 میلیارد تومان داریم که یک برنامه جدی گذاشته‌ایم تا دنبال شوند. مدیرعامل شستا گفت: گاهی نیز پرونده‌ها به دلیل اختلافات تجاری بین شرکت‌ها پیش آمده و باعث شده توسعه و تمرکز فعالیت‌هایشان را از دست بدهند؛ اینها نیز در دستور کار ما قرار گرفته و به گونه‌ای تدبیر خواهیم کرد که در اسرع وقت با ابزارهای حقوقی و عرفی رسیدگی شوند. 

رضوانی‌فر همچنین درمورد میزان زیاندهی شرکت‌های وابسته به شستا در دوران تحریم گفت: شستا زیان‌ده نیست اما شرکت‌هایی هستند که به دلایلی زیان‌ده شده‌اند البته اسامی آنها را نمی‌توانم بگویم چرا که باید روند آتی را دید. 

وی افزود: اما به دلیل اتفاقات محیطی تغییرات اخیر ارز و مشکلاتی که در تامین اجتماعی رخ داد، حذف جوایز و تخفیفات در بازارهای مختلف باعث شده تا از نظر سودآوری طی 6 ماهه اول سال شرکت‌ها عملکرد خوبی را ثبت کنند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *