سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۴

ویژه برنامه شب یلدا هم به رشیدپور رسید

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 659202
شبکه سه سیما برای شب یلدا ویژه برنامه‌ای را با نام «شب آرام» روی آنتن می‌برد.
ویژه برنامه شب یلدا هم به رشیدپور رسید
به گزارش جهان نيوز، شبکه سه سیما برای شب یلدا ویژه برنامه‌ای را با نام «شب آرام» خواهد داشت.

اجرای این برنامه بر عهده رضا رشیدپور است. «شب آرام» پنجشنبه و جمعه این هفته و با توجه به کنداکتور شلوغ شبکه سه، قبل از سریال «بانوی عمارت» و بعد از برنامه «برنده باش» پخش خواهد شد.

«شب آرام» قرار است در شب یلدا میزبان مهمانان متنوعی باشد. آیتم‌های مختلف این برنامه به اهمیت تکریم بزرگان و پرداختن به سنت شب یلدا  و همچنین صله رحم می‌پردازد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هربار این بنده خدا رو می بینم یاد اون لحظه می افتم که تو سالن داد می زد :" شله بلندتر همه با هم :( روحانی دوست داریم !)
نتیجه ش رو الان داره درو می کنه و نمکدون رو هم شکسته . هر روز یه نقدی به روحانی و دولت می کنه که علاوه بر آنتن زنده در صدر اخبار مطبوعات هم باشه .
Iran, Islamic Republic of
«لعنت خدای متعال، انبیاء عظام و ملائکه بر مبلغین فرهنگ منحط و سخیف جاهلی. خداوکیلی صدا و سیمای مِیلی خجالت نمی کشند که اینگونه برای شبی من درآوردی تبلیغ می کنند اما از تبلیغ برای ولادت رسول مهربانی ها و خاتم انبیاء صلی الله علیه و آله و سلّم و خاندان مطهّر ایشان (علیهم السّلام) کمترین قدمی برنداشته و واکنشی نشان نمی دهند....
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
مگر ما به غیر از یک عده خواننده و هنرمند و سلبریتی نخبگان و آینده سازان و عزیزان و خیران دیگری هم داریم که با معرفی آنها در برنامه های مناسبتی صدا و سیما باعث الگوگیری مردم و جوانان و نوجوانان از آنها شویم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه داریم؟!!!
Iran, Islamic Republic of
در اسلام زمان خاصی برای صلۀ رحم و تکریم بزرگان و والدین درنظر گرفته نشده است. اما زمانهایی مثل شب و روز جمعه و همچنین اعیاد بزرگ فطر، قربان، مبعث و غدیرخم و خجسته ایّام ولادت با سعادت حضرات معصومین (علیهم السّلام) بهترین زمان برای این فریضۀ الهی می باشد.
حالا می خواهید این شب سخیف و مَن درآوردی جاهلی را در سیمای مِیلی جمهوری اسلامی به اصطلاح جشن بگیرید چرا دیگر از آموزه های اسلامی مایه می گذارید.
مگر ما دین ترکیبی داریم که هم مسلمان باشیم و هم به سنّت مکتب منسوخ شده پایبند گردیم.
این جماعت تقصیری ندارند چرا که بزرگ آنها مرحوم هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود اشاره نموده که شب اول زمستان هنداونه و انارش ترک نشده است. (النّاس علی دین ملوکهم)
یا صاحب الزّمان عجّل علی ظهورک