پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

هیولای عجیب و دو کابین بنز +عکس

دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 659194
کارلکس دیزاین در حال ارائه یک پیک‌آپ جدید روی نسخه‌ای از کلاس X است و قصد دارد یک هیولای ۶ چرخ و فوق‌العاده را از درون پیک‌آپ جنجالی بنز بیرون بکشد. این گروه تیونینگ خودروسازی پیک‌آپ X را در بخش ویژه "پیک‌آپ دیزاین" خود طراحی خوهد کرد.
به گزارش جهان نيوز، این خودروی سنگین که به نام مدل مفهومی هیولای "اکسی X"  معروف است، هنوز در دنیای واقعی وجود ندارد، اما گروه طراحی پیک‌آپ قول داده تمام جزئیات را شبیه طرح اولیه درآورده و از فیبر کربن برای تمام پنل‌های بدنه بهره ببرند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، در این مدل همچنین شاهد یک برجستگی بزرگ روی کاپوت و رشته‌ لامپ‌های سقفی هستیم.

هیولای عجیب و دو کابین بنز

هیولای عجیب و دو کابین بنز
علاوه بر محور اضافی  شاهد سپرهای بزرگ و گلگیرهای پهن‌تر در زیر بدنه هستیم. برای ایجاد تضاد با بدنه، فضای کف محفظه بار به رنگ زرد درآمده و شرکت طراح آن را "رنگ ساختاری- حفاظتی" می‌نامد.

هیولای عجیب و دو کابین بنز

هیولای عجیب و دو کابین بنز
 
در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات موتور در این خودرو وجود ندارد. ترمزهای خودرو نیز از جنس  صفحه‌های سرامیک- فیبر کرین هستند. سیستم تعلیق سفارشی در این اتومبیل باعث می‌شود تا راننده خودرواش را در هر ارتفاعی براند. یک وینچ قدرتمند نیز باعث بیرون آمدن پیک‌آپ از هر شرایط بحرانی در زمین‌های جغرافیایی خواهد شد.

هیولای عجیب و دو کابین بنز

هیولای عجیب و دو کابین بنز
 
مدل مفهومی هیولای "اکسی X" بسیار سخت و خشن به نظر می‌رسد و به یک هیولای فوق العاده برای بیراهه نوردی در آینده تبدیل خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ازادی فکر و اندیشه تا کجا می رود