پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شلیک ۴ موشک زلزال به مواضع مزدوران عربستان در جیزان

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 659093
نیروهای یمنی در پاسخ به تداوم حملات عربستان مواضع متجاوزان سعودی را با چهار فروند موشک زلزال هدف قرار دادند.
شلیک ۴ موشک زلزال به مواضع مزدوران سعودی
به گزارش جهان نيوز به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با چهار فروند موشک زلزال 1 و تعدادی گلوله توپ مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف جیزان را هدف قرار دادند که در پی این حملات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت که دشمن به تلاش‌های خود برای پیشروی در جبهه نجران ادامه می‌دهد و این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز از آنها پشتیبانی می‌کنند.

سریع همچنین گفت که دشمن نیرو و تجهیزات بیشتری در جبهه نهم مستقر کرده است و جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی با هدف پشتیبانی از مزدوران از بمب‌های خوشه‌ای استفاده کردند.

وی گفت که مزدوران بیش از 30 بار برای پیشروی در جبهه نهم تلاش کردند که تمام تلاش‌های آنها با شکست مواجه شد.

سریع تاکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گزینه‌ای به جز مقابله با مثل در تمام جبهه‌ها و محورهای نبرد ندارند.

بعد از توافق حاصل شده بین طرف‌های درگیر در یمن در پی رایزنی‌های سوئد، کشورهای متجاوز عربستان و امارات و مزدورانشان به ارتکاب جنایات و تجاوزات خود در استان‌های مختلف یمن ادامه داده و تعهدات ناشی از رایزنی‌های سوئد را زیر پا می‌گذارند.

یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن روز شنبه از ادامه تجاوزات رژیم سعودی و امارات به مناطق مسکونی یمن خبر داد و گفت طی 24 ساعت، 38 بار به یمن حمله شد که 12 حمله هوایی به الحدیده صورت گرفته که نقض آشکار توافق آتش‌بس به شمار می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *