جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قرائتی: تفکرات غربی به کتابهای درسی وارد نشود

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب: 659085
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به لزوم تعمیق ارزش های دینی در کتاب های درسی گفت: تفکرات و اندیشه های غربی نباید وارد کتاب های درسی شود.
قرائتی: تفکرات غربی به کتابهای درسی وارد نشود
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام محسن قرائتی در جمع دانشجویان در کرمان گفت: مدرسه و دانشگاه ریشه و بنیان آموزشی جامعه است و افرادی که آینده جامعه را می سازند امروز در مدارس و دانشگاه ها هستند.

وی بیان کرد: در زمینه تدوین و یا تغییرات کتاب های درسی باید دقت لازم انجام شود که خدای نکرده تفرکات غربی وارد کتاب ها و سیستم های آموزشی نشود.

حجت الاسلام قرائتی بیان کرد: باید ذهن و تفکر جوانان ما برپایه تفکرات و ارزش های اسلامی بنا شود نه اینکه از داشته های غرب استفاده کرد چون این تفکرات شکست خورده است و جوامع غربی با مشکل مواجه شده اند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: تهاجم فرهنگی و تفکرات پوچ نمی تواند جوامع را به سمت توسعه حرکت دهند بلکه این ارزش های هر جامعه است که می تواند بنیان های هر کشور را قوی کند.

وی با تجمید از معلم ها گفت: ما باید معلم های ارزشی آموزش دهیم تا در آینده آن ها دانش آموزان را به خوبی هدایت کنند.

وی همچنین از مسئولان خواست زمینه ازدواج آسان در دانشگاهها را فراهم کنند تا جلوی افزایش سن ازدواج گرفته شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ولی
Iran, Islamic Republic of
نظر قرائتی را کامل منتشر کنید:
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد نسل جدید دیگر آن گونه که باید علاقه‌ای به ما ندارد و باید مدنظر داشت که ایمان و عمل و صالح باعث محبوبیت افراد می‌شود لذا باید در رفتار خود تجدید نظر کنیم.
خطاب به شماست جهان جان؟!