چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

ثبت نام کارت سوخت المثنی تمدید شد

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 659044
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی از تمدید ثبت نام کارت سوخت المثنی تا شنبه اول دی ماه خبر داد.
ثبت نام کارت سوخت المثنی تمدید شد
به گزارش جهان نيوز، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تا شنبه یکم دی‌ماه تمدید شد.

بر این اساس مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای خودروهای تحویلی از طریق نمایندگی های رسمی (سایپا - ایران خودرو) از سال95 به بعد هیچکدام کارت سوختی تحویل نشده است . برای ثبت نام کارت سوخت هم که به سایت های اعلام شده مراجعه کرده ایم در انتها که تایید نهایی را می زنیم پاسخ می دهد کارت تکراری . به (دفاتر پست) مراجعه کرده ایم می گویند کارتی سوختی به ما نداده اند. با شماره تلفن09627 تماس گرفته ایم پس از 45دقیقه پشت خط ماندن با (برخورد بسیار بدی) گفتند به دفاترپلیس+10 بروید. چرا هیچکس در ( وزارت نفت -ستاد سوخت) پاسخگوی مردم نیست ؟؟؟ تکلیف ما چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تکلیف کارت های سوخت (احتمالی) صادره قبلی برای خودروهای صفرکیلومتر که طی این 2سال به مردم فروخته اند و اداره پست به درب منازل مردم نیاورده است چیست ؟
Iran, Islamic Republic of