جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جوی آرام در اکثر مناطق کشور

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 658991
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روند فعالیت سامانه بارشی را در مناطق مختلف کشور تشریح کرد.
جوی آرام در اکثر مناطق کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،  احد وظیفه اعلام کرد: امروز (یکشنبه 25 آذر) اکثر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بعد از ظهر امروز برای سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (دوشنبه 26 آذر) به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در نواحی غرب، شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و همچنین دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، بارش باران و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته وی، پس‌فردا (سه‌شنبه 27 آذر) علاوه بر مناطق ذکر شده در جنوب غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور و همچنین استان مرکزی، غرب سمنان و غرب اصفهان نیز بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به این‌که فردا بارش‌های جنوب غرب کشور به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود، اظهار کرد: فردا و پس فردا (دوشنبه و سه‌ شنبه 26 و 27 آذر) بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. همچنین نواحی غربی دریای خزر در اواخر وقت دوشنبه و سه‌شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا (دوشنبه 26 آذر) آسمان تهران کم ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر، همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 14 و 6 درجه سانتیگراد خواهد بود، همچنین آسمان پایتخت در روز سه‌شنبه 27 آذر نیمه‌ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 11 و 5 درجه سانتیگراد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *