سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
برای توقف جنایات اسرائیل

محمود عباس امروز عازم اردن می‌شود

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 658959
یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (یکشنبه) به اردن سفر خواهد کرد.
محمود عباس امروز عازم اردن می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین الشیخ، وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (یکشنبه) به منظور  دیدار با عبدالله دوم، پادشاه اردن به امان سفر خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: هدف از این سفر  بررسی توقف تنش با اسرائیل در کرانه باختری و ممانعت از تجاوزارت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و  محمود عباس به همین منظور در حال رایزنی با طرف‌های عربی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

حسین الشیخ همچنین تصریح کرد: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از بازگشتش از  اردن نشستی هم با اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح و  اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش (ساف) برگزار خواهد کرد تا اقدامات لازم را در واکنش به تجاوزات اسرائیل اتخاذ کند.

وی در گفت‌وگو با شبکه رسمی فلسطین خاطرنشان کرد: عباس برای بازسازی منزل خانواده "ابوحمید" در اردوگاه "الامعری" که نیروهای اسرائیلی صبح روز شنبه آن را منفجر کردنددستوراتی داده است.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد: رهبری فلسطین تجاوزات اسرائیل در حق فلسطینیان را از پیگیری می‌کند و موضع آن در قبال جنایت‌های اسرائیل تغییر نخواهد کرد.

کرانه باختری از چند روز پیش شاهد تنش زیادی است که طی آن نیروهای اسرائیلی پنج فلسطینی را به شهادت رسانده و ده ها تن را بازداشت کرده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *