سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

جزئیات بازدید رئیس شورای شهر تهران از پایانه جنوب

يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 658921
رئیس شورای شهر تهران در بازدیدی صبحگاهی از پایانه جنوب و سرویس های بهداشتی و نمازخانه آن بازدید کرد.
جزئیات بازدید رئیس شورای شهر تهران از پایانه جنوب
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص بازدید صبحگاهی از یکی از پایانهها گفت: چند روز گذشته پیرو پیامک یکی از شهروندان که نام خود را هم ننوشته بود و در خصوص وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی و نمازخانه ترمینال جنوب تذکر داده بود بازدیدی را ساعت ۶.۳۰ صبح از ظرفیت نمازخانه و سرویس های بهداشتی داشتیم.

وی ادامه داد: با وجود مراجعه کنندگان بالا به سرویس های بهداشتی وضعیت نظافت نامناسب نبود ولی در خصوص نظافت بیشتر تذکر داده شد.هاشمی افزود: مسجد این ترمینال به شدت شلوغ بود و گمان می کنم یکی از شلوغ ترین مساجد تهران، مسجد ترمینال جنوب باشد.

وی در خصوص محصولات عرضه شده در غرفه های ترمینال جنوب نیز گفت: محصولاتی که در این غرفه ها عرضه می شود بر اساس نرخ گذاری مصوب است به طور مثال ساندویچی که در ترمینال فروخته می شود از بیرون گران تر است که در این خصوص تذکر داده شد.

هاشمی وی در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت ترمینال شرق گفت: آقای افشانی این موضوع را پیگیری می کرد که اجل در شهرداری مهلت نداد و ایشان از شهرداری رفت که امیدواریم آقای حناچی این موضوع را به سرعت پیگیری کند و کمیسیون عمران در این خصوص تذکر دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح زوج و فرد به شورا رسیده است، گفت: این طرح هنوز در حال تبادل نظر میان شهرداری و پلیس راهور است و هنوز به شورا نرسیده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *