پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶۲
اظهارات جدید باهنر:

غصه دولت و مجلس را میخورم که میخواهند بودجه سال بعد را ببندند/ مردم گرفتارند دلمان هم میسوزد/ منافع ملی در مجلس صاحب ندارد/ مردم فکر می‌کنند که همه دزد هستند/ نباید در حق روحانی نامردی کنیم

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 658776
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: غصه دولت و مجلس را میخورم که میخواهند بودجه سال بعد را ببندند، هر کدام یک طور توصیه و تجویز می کنند. یک چک داریم که همه هم مستحق دریافت هستند.
غصه دولت و مجلس را میخورم که میخواهند بودجه سال بعد را ببندند/ مردم گرفتارند دلمان هم میسوزد/ مردم فکر می‌کنند که همه دزد هستند
گروه سیاسی جهان نيوز: محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب بیداری اسلامی با بیان اینکه امروز ۶۸ درصد جمعیت کشور بعد از انقلاب به دنیا آمدند، اظهار کرد: بیش از 60 درصد جمعیت کشور امام و جنگ و دفاع مقدس را درک نکردند و آن ها امروز حق دارند که سوال کنند، شما برای ما چه کردید؟، اگر انقلاب نمی کردید چه اتفاقی می‌افتاد که تاکنون نیافتاده است؟

وی با بیان اینکه باید کارنامه عالمانه و عادلانه از عملکرد نظام در 40 سال گذشته داشته باشیم، گفت: در این 40 سال دولت های مختلفی آمده و رفته اند و همه در هر آنچه رقم خورده شریک بوده اند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: از زمان شهید رجایی به این سو مجموعه اقدامات قابل قبولی انجام شده و رهبر معظم با هدایت، راهبری، مدیریت، عمق نگری و بصیرت در این مسیر نقش ایفا کرده اند.

باهنر ادامه داد: شاید بگویند هر حکومتی بود در این 40 سال بیمارستان، مدرسه و راه و جاده می ساخت. اما یک تفاوت وجود دارد و آن این است که ما مدعی هستیم رتبه ما در بسیاری شاخص ها مانند بهداشت، آموزش، عمران و.... در حد معجزه آسایی اصلاح شده است.

وی به شاخص های توسعه اشاره کرد و گفت: اکنون در ردیف بیست و پنجمین کشور برتر دنیا در بسیاری از شاخص های توسعه هستیم. همچنین طبق تحقیق یک مجله خارجی ایران در رتبه هشتم جهان از حیث اقتدار نظام و قدرت نظامی قرار گرفته است که در نوبه خود بی نظیر است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه همه قبول دارند به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی در غرب آسیا جزو بهترین‌ها هستیم و کارنامه درخشانی داریم، از روند رشد تولید ناخالص داخلی انتقاد کرد و گفت: به این رقم قانع نیستیم. رتبه تولید ناخالص داخلی ما در بین 200 کشور، زیر 20 است اما باید ارتقا یابیم.

باهنر افزود: البته اشکالات زیادی هم وجود دارد. از چالش گرفته تا تهدید، ابربحران و آغاز فروپاشی، واژه ها و عباراتی هستند که بر حسب بینش و نگرش افراد روی شرایط حال حاضر کشور گذاشته میشود، قبول داریم که مشکلاتی مانند بیکاری و... وجود دارد. اما اینکه بگوییم کاری انجام نشده و قبلی ها کاری نکردند را نمی پذیریم.

وی با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان گفت: این روحیه را در نمایندگان زیاد دیدیم هر کدام می امدند و مدعی بودند نمایندگان دوره قبل کاری نکردند.نمایندگان روزهای اول انگیزه بالایی دارند اما بعد چندماه تغییر می‌کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: اکنون غصه دولت و مجلس را میخورم که میخواهند بودجه سال بعد را ببندند، هر کدام یک طور توصیه و تجویز می کنند. یک چک داریم که همه هم مستحق دریافت هستند. حوزه دفاع، سلامت، آموزش و پرورش و... همگی بودجه می خواهند و مملکت باید اداره شود.

باهنر با ابراز نگرانی از برخی نظرات غیر کارشناسی در ارتباط با بودجه گفت: مردم گرفتارند دلمان هم میسوزد، اما آنقدر این بودجه را غیرکارشناسی تقسیم می کنند و رشد می دهند که بودجه متورم می‌شود و مانند کیک پوکی می‌شود که به ظاهر 3 کیلویی است اما روی ترازو که می گذاریم یک کیلو بیشتر نیست.

وی با بیان اینکه مسائل مملکت از هشت علت در سه گروه ساختاری، رویکردی، عملکردی قرار می گیرد، گفت: در بعد ساختاری، مجلس را در نظر بگیریم که این موضوع ربطی به اصلاح طلبی و اصولگرایی ندارد، خاستگاه مجلس این است که 290 نماینده قسم میخورند حافظ منافع ملی باشند در حالی که 10 نفر هم اینگونه نیستند. منافع ملی در مجلس صاحب ندارد. در تئوری میگوییم منافع ملی در راس امور است.

نماینده ادوار مجلس گفت: متاسفانه در مجلس هرکسی طرفدار اهداف خودش است یکی معلمان، یکی گارگران و برخی فقط به فکر حوزه انتخابیه خودشان هستند، متاسفانه این  ساختار مجلس این است که نمایندگان به دنبال منافع منطقه ای هستند و هیچ کس به منافع ملی فکر نمی کند.

باهنر با اشاره به تبعات سو افزایش حقوق کارمندان تصریح کرد: دولت قصد دارد حقوق های سال بعد را 20 درصد افزایش دهد، اما این موضوع عواقبی بدی نیز به دنبال دارد به طوری که از آن سو 30 درصد تورم از جیب مردم بیرون می کشند و متاسفانه اینطور روحیه و شجاعتی نیز در بین هیچ کدام از تصمیم گیران وجود ندارد که بگوید حقوق های سال آینده فریز ‌شود.

وی با بیان اینکه گروه دوم مشکلات رویکردی هستند، گفت: رویکرد ما باید به سمت برخی مسائل اصلاح شود. طی 40 سال گذشته رضایت کوتاه مدت مردم را بر منافع دراز مدت آنها ترجیح دادیم که باید این رویکرد تغییر کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قبول داریم ناکارآمدی و فساد اقتصادی وجود دارد و باید به مطالبات مردم پاسخ دهیم، اظهار کرد: هشت ماه اخیر تحقیقاتی انجام دادیم که نشان می داد آنچه تبلیغ کردیم و در افکار عمومی جاانداخته ایم 10 برابر واقعیت هستند.

باهنر تصریح کرد: فساد داریم اما مردم فکر می‌کنند که همه دزد هستند. 200 مدیر نجومی بگیر پیدا شد و مردم فکر میکنند همه مدیران نجومی بگیرند. ناکارآمدی هم که همینطور به هرکس می‌رسیم می‌گوید ناکارآمدی همه جای مملکت را گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود اینکه با دولت روحانی در یک جناح نیستم اما معتقدم نباید در حق او نامردی کنیم، زیرا او نیز کار کرده و در جاهایی موفق بوده و برخی موارد هم نبوده است، گفت: افراط و تفریط داریم یکی دولتش دولت پیرمردهاست مثل دولت فعلی و یکی هم می آید می گوید میخواهد همه را جوان کند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به سلسه مراتب در نیروهای مسلح گفت: در نیروهای مسلح رتبه های نظامی پله پله داده میشود، اما در وزارتخانه ها این رده بندی را قبول ندارند و یک سرباز را مدیر میکنند و متاسفانه اجازه ندادیم به ترتیب پله ها و رده ها  را طی کند.

باهنر افزود: ما مقصر بودیم که ستوان های وزارتخانه ای را ستوان نگه داشتیم و اجازه ندادیم که سرگرد بشوند و به درجه بالا بروند.

وی ادامه داد: از آن سو احمدی نژاد آمد و گفت که من دولت ژنرال ها را نمی خواهم. به او گفتیم چهارتا آدم متفکر و مجرب را به کابینه ببر اما او گفت من فقط سرباز میخواهم. به او گفتم تو از آقا که اقاتر نیستی، اقا مگر فرمانده کل قوا نیست؟ ایشان در نیروهای مسلح فقط با15 نفر در ارتباط است. رئیس ستاد کل، فرمانده سپاه و... ایشان هیچ وقت نفرمودند می‌خواهند با سربازها کار کنند. البته هوای سربازها را دارند ولی بالاخره باید یک فرمانده کل با ژنرال ها کار کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش پایانی سخنان خود به لزوم تشکیل حزب فراگیر اشاره کرد و گفت: بنده یک حرف تندی را همیشه میزنم. بدون وجود سه چهار حزب فراگیر چارچوب دار نسبت به آینده مردم سالاری دینی بیمناک هستم.

باهنر ادامه داد: حزب باید درچارچوب نظام باشد نه مانند حزب منحله مشارکت که در مقابل نظام قرار گرفت، برای تشکیل احزاب باید زیرساخت ها آماده و فرهنگ سازی انجام شود. متاسفانه هنوز ما خود را من می دانیم و هیچ کدام قصد نداریم قدری نیم من بشویم.

وی تصریح کرد: برخی مواقع احساس میکنم اصلاح طلبان اجازه اتحاد به ما را نمیدهند، خیر، اشتباه است این خودی ها هستند که نمی گذارند یک حزب کامل و فراگیر شویم. باید دست به دست هم بدهیم و دموکراتیک در کنار هم کار کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
این دوباره پیدایش شد؟
Iran, Islamic Republic of
بنظرم این حرف را راست می گوید
سرباز
Iran, Islamic Republic of
به سعیدحجاریان میگفتن تئوریسین اصلاحات به این آقا
هم بگن تئوریسین کل کشور
Iran, Islamic Republic of
حجاريا خواب گذار اصلاحات و ايشون خواب گذار اعظم سراسر گيتي البته در بعضي وقتها
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
آقای باهنر! گویا بوی انتخابات به مشام مبارک رسیده و باز شروع به افاضه" یکی به نعل و یک یبه میخ" می کنی!
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای باهنر وزیر نفتی که جنابعالی ازش دفاع کردید کرسنت را ببار اورشما در هنگام برجام 20 دقیقه ای در صحن مجلس نماینده ها را تشویق به رای مثبت به برجام می کردید دیگه نمی خواه غصه بخوری
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
United Kingdom
مهندس غصه خور ودلسوز میتونم بپرسم که شما جزو اون ۶۰ درصد بوده ونیز هستی یا نه؟؟؟؟؟!!!!!! لطفا محض رضای خدا فقط یه پله بیا پایین تر همه چیز درست میشه
Iran, Islamic Republic of
دادش برو دلت بحال اخر عاقبت خود بسوزد در روز حساب و كتاب
Iran, Islamic Republic of
ما دلسوز نيمسوز نميخواهيم
Iran, Islamic Republic of
مردم میدانند عده ای دوزد هستند که آبروی
نظام رامی برند؟
وگر نه در نظام آدم های سالم وکار درست وزیادی هستندکه با جون ودل کار میکنند
Iran, Islamic Republic of
لطفا نمونه ارايه فرماييد جانم ممنون
Iran, Islamic Republic of
يافت نشود گشته ايم ما چهار پنج هزار بازنشسته كه چهل ساله بر مسند قدرت و ثروت چهار چنگولي سوار شده و حاضر به ترك صندلي پر خير و بركت خود نيستند و در اين مدت با جون و دل مشغول بودن كه بحساب خزانه خود و اطرافيان بصورت شايسته برسند
Iran, Islamic Republic of
ته ديگ خزانه هم از جا كنده شده داره سوراخ ميشه
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مسول سالم ناياب است
Iran, Islamic Republic of
الناس علی دین ملوکهم
Iran, Islamic Republic of
حرف شما درسته .....
Iran, Islamic Republic of
انگشت كوچيك دكتر احمدي هم نميشي...
Iran, Islamic Republic of
جناب باهنر !
کسی نمگوید همه دزدند ، وقتی مردم در جنگ اقتصادی مسئولین آرایش جنگی نمیبینند و شاهد تعریف جوک در تریبون هستند بزرگترین درد است
مردم دوست دارند سرداران اقتصادی هم مثل سردار سلیمانی در پیشانی جنگ باشند البته اگر سردار اقتصادی وجود داشته باشد !
Iran, Islamic Republic of
یکی به نعل یکی به میخ مصداق بارز ایشونن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
...
Iran, Islamic Republic of
.........................................................................................؟!؟!!؟
Iran, Islamic Republic of
...
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
تو که اولی نباشی جند هزارمی که هستی.....احمدی نژاد خاکی معمولی ولی مرد مرد حلال خورو باشرف عزیز دل مردم.
Iran, Islamic Republic of
تو یکی غصه نخور که خدای نکرده دچار غمباد مزمن نشی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
شما غصه ی خودت رابخور که وقتی دستت در کار بود هیچ خدمت شایسته ای بملت نکردی!!!!
موسوی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ایشان غصه دولت و مجلس را نخورد برایش ضرر داره....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دلت به حال فردای حسابت بسوزد که درانجا نه حزبی هست نه یار ویاوری....
محمد
Iran, Islamic Republic of
برید غصه خودتون رو بخورید فردای قیامت چطور میخواین جواب امامو شهدا رو بدید. تا توان داشتید سیاسی بازیز کردید و با دو پهلو حرف زدن خون به دل مردم کردید .
Iran, Islamic Republic of
بله ما مردم باور داريم ...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
یکی به نعل و یکی به میخ مصداق بارز حرفهای این شخص است.
Iran, Islamic Republic of
این را به دقت بخوانید :
باهنر با اشاره به تبعات سو افزایش حقوق کارمندان تصریح کرد: دولت قصد دارد حقوق های سال بعد را 20 درصد افزایش دهد، اما این موضوع عواقبی بدی نیز به دنبال دارد به طوری که از آن سو 30 درصد تورم از جیب مردم بیرون می کشند و متاسفانه اینطور روحیه و شجاعتی نیز در بین هیچ کدام از تصمیم گیران وجود ندارد که بگوید حقوق های سال آینده فریز ‌شود.

اون موقعی که دلار تا 20 هزار تومان بالا رفت و همه چیز سه برابر شد همه لال بودند ولی الان سر افزایش حقوق اظهار نظر دارند.
خذا لعنتتان کند
سعيد
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
غصه خور زیاد داریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما غصه نخور...
Iran, Islamic Republic of
...
حمزه
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم به خاطر مصلحت بر بدن مردم چوب نزن
اقا ی روحانی...
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
حيونكي باهنر بقايي كرماني افسردگي گرفت؟
Iran, Islamic Republic of
...
یورتچی
Iran, Islamic Republic of
شما غصه نخورید چرا که به هر حال پالایشگاه و چالایشگاه خرجی دو جریان اصلاح طلب و اصول گرایی هایی مانند شما تامین خواهد کرد بی خیال مردم انها می توانند با 20 درصد افزایش 40 درصد تورم را پشت سر خواهند گذاشت چرا مردم انقدر از کشور داری امثال شما ناامید شدند که کشور و نظام را به این روز انداختید امید به فرج دارند تا شاید با ظهور اقا این سیاهی ها و تا امیدی ها از زندگی ان زدوده شود
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای باهنر دزدهارا بشمار نادزدهارا هم بشمار ببین کدام بیشترند تازه دزد افتابه دزد است اونها اختلاسگرند که جایزه هم میخواهند