سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

سربازان با یک تخصص وارد جامعه می‌شوند

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 658772
در آستانه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تصمیم گرفتیم سربازان پس از پایان دوره ضرورت خدمت سربازی با یک تخصص وارد جامعه شوند.
سربازان با یک تخصص وارد جامعه می‌شوند
به گزارش جهان نيوز، سردار کمالی در حاشیه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و روز سرباز اظهار داشت: سربازان حافظان امنیت کشور هستند که  کمتر به آنها توجه می شود و همواره تاکید ما بر این است که توجه ویژه ای به آنها شود به همین خاطر در آستانه چهل سالگی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تصمیم گرفتیم تا سربازان در اوقات فراغت خود یک تخصص و مهارت را کسب کنند.

وی گفت: این تخصص ها در سطوح مختلف انجام می شود و سربازانی که فوق دیپلم دارند از سوی وزارت کار مورد حمایت قرار می گیرند تا یک مهارت را آموزش ببینند  و دریک کار متخصص شوند اما سربازان لیسانس، فوق لیسانس و یا دارای مدارک بالاتر از طرف سازمان های مختلف یا وزارت خانه هایی مختلف مثل وزارت علوم یا بانک ها حمایت خواهند شد و پس از مهارت آموزی و اخذ مدرک تخصصی وارد جامعه می شوند.

سردار کمالی در پایان خاطرنشان کرد: از این پس دیگر سرباز احساس نمی کند که عمر خود را در دوران سربازی تلف کرده است و ضمن مهارت آموزی دیگر دغدغه ای برای اشتغال در جامعه پس از دوران خدمت نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *