سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲
۱۴

فعال اصلاح‌طلب: دولت روحانی خردمحور نیست/ اگر رئیسی بود بهتر کار می‌کرد

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 658737
سیدفاضل موسوی گفت: آقای روحانی سخن می‌گوید و در مقابل اصلاح‌طلبان و مردم هزینه‌اش را پرداخت کنند. آقای روحانی یا سخنی نگوئید یا اگر هم گفتید تا آخر پای حرف خودتان بمانید.
به گزارش جهان نيوز، سیدفاضل موسوی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده پیشین مجلس در گفت‌وگو با «آرمان» گفته است:

*اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نکرده و نخواهند کرد. این آقای روحانی است که از اصلاح‌طلبان عبور کرده است. اصلاح‌طلبان باید با مردم به صورت شفاف به صحبت پرداخته و مطرح کنند در شرایط انتخابات ریاست جمهوری برداشت‌مان آن بود که آقای روحانی می‌تواند مفیدتر از دیگران باشد و به خاطر مصلحت مردم، کشور و نظام بنا به دلایلی که به یقین رسیدیم از او حمایت کردیم. مبنای حمایت روحانی از سوی اصلاح‌طلبان تنها بهبود وضعیت کشور بود اما بنا به هر دلیلی نتیجه کامل حاصل نشد.

*دولت بخش وسیعی از حامیان مردمی خود را از دست داده یا در شرف از دست دادن است، اما اگر جریان اصلاحات خود را اصلاح و با شرایط روز هماهنگ نکند، قطعا جریانی که خود را جریان سوم نشان داده و نه اصلاح‌طلب است و نه اصولگرا، به سوی قومیت‌ها خواهد رفت و در آن صورت ممکن است آنها تصمیم بگیرند که با چه کسانی ارتباط داشته و حتی چه کسانی را به مجلس بفرستند و چنین موضوعی برای کشور جالب نیست.

*اگر آقای جهانگیری توانایی تغییر منشی خود را ندارد، باید پرسید به چه دلیلی در دولت مانده‌ای؟ برای چه کسی نشسته‌ای؟ مردانه سینه سپر کن و بگو که این دولت، آن دولت نیست که انتظارش را داشته‌ای و دولت حرف‌گوش‌کنی نیست. این دولت متخصص‌محور نیست، این دولت خردمحور نیست و گروهی در دولت هر کاری که دوست دارند، انجام می‌دهند و کسانی مانند آقایان نوبخت، واعظی و نهاوندیان تصمیمات دولت را می‌گیرند و دیگران باید تبعیت کنند.

* اگر آقای رئیسی به ریاست جمهوری می‌رسید بهتر کار می‌کرد. چرا که شخص مقابل نمی‌تواند سنگ‌اندازی کند، این موضوع را به نام ما منتسب کردند اما اصلاح‌طلبان کاری هم نمی‌توانستند انجام دهند. آقای روحانی سخن می‌گوید و در مقابل اصلاح‌طلبان و مردم هزینه‌اش را پرداخت کنند. آقای روحانی یا سخنی نگوئید یا اگر هم گفتید تا آخر پای حرف خودتان بمانید و اجازه ندهید هزینه حرف‌های شما را مردم پرداخت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان که از روحانی در انتخابات تمام قد حمایت کردند باید پاسخگوی تورم 200 درصدی فعلی باشند.
Iran, Islamic Republic of
حالا که گندش در اومده کی بو کی بود من نبودم آقایون اطلاح طلب دیگه حناتون رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
حرف حقی زده است احسنت!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی گفت خدا رحم کرد من رئیس جمهور نشدم که دلار ۵۰۰۰تومان شود !!!
جواد
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که به روحانی رای دادند مسئول اند
پیشیمانی سودی ندارد
...
ازاد
Iran, Islamic Republic of
اقایان سیاسیون و اقتصاد دانان جبهه اصلاح طلب: در مزمت خود هر چه بگوییدکم گفته اید.می دانید چرا ؟!
مردم را گرفتار اقتصاد کرده اید که دین و شرافتشان را وام بدهند !؟
خدا چه طور از شما حساب خواهد کشید؟!
Iran, Islamic Republic of
این حرفها میدانید تنها یک معنی می دهد !تبرعه وبه دنبال مقصر گشتن و به نوعی ماست مالی کردن و به نوعی یکی به نعل و یکی به میخ زدن و به نوعی اینده نگری برای فردای اصلاحات.
ما مردم همچنان خودمان را به خواب زده ایم شما راحت باشید!
Iran, Islamic Republic of
خرد محور! تا که منظور از خرد چه باشد!
فدایی
Iran, Islamic Republic of
....
Denmark
تا آخر پای کار روحانی ایستاده ایم / فقط امثال محمود و رئیسی نباید خدای نکرده بر گرده این ملت سوار شوند /
جهان نیوز چاپ کن من هم یک اصلاح طلب هستم /
Iran, Islamic Republic of
اخر کار یعنی براندازی دیگه .؟...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز این فرد درست می گوید اصلاح طلب است...
Iran, Islamic Republic of
خيلى قالتاق تشريف داريد جهان نيوزى ها ! اون جمله آخرى رو دورى تيتر و سوتيتر كرديد كه معنى واقعى جمله رو عوض كرده بود البته هوشمندانه نبود چرا كه خوشبختانه در تقلب كردن هم شاگرد آخر كلاسيد ! اما در هر صورت ناجوانمرد و پشت هم انداز نباشيد ضربه شو ميخوريد بترسيد از خدا
Iran, Islamic Republic of
دلار محوره