کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعال اصلاح‌طلب: دولت روحانی خردمحور نیست/ اگر رئیسی بود بهتر کار می‌کرد

24 آذر 1397 ساعت 11:00

سیدفاضل موسوی گفت: آقای روحانی سخن می‌گوید و در مقابل اصلاح‌طلبان و مردم هزینه‌اش را پرداخت کنند. آقای روحانی یا سخنی نگوئید یا اگر هم گفتید تا آخر پای حرف خودتان بمانید.


به گزارش جهان نیوز، سیدفاضل موسوی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده پیشین مجلس در گفت‌وگو با «آرمان» گفته است:

*اصلاح‌طلبان از روحانی عبور نکرده و نخواهند کرد. این آقای روحانی است که از اصلاح‌طلبان عبور کرده است. اصلاح‌طلبان باید با مردم به صورت شفاف به صحبت پرداخته و مطرح کنند در شرایط انتخابات ریاست جمهوری برداشت‌مان آن بود که آقای روحانی می‌تواند مفیدتر از دیگران باشد و به خاطر مصلحت مردم، کشور و نظام بنا به دلایلی که به یقین رسیدیم از او حمایت کردیم. مبنای حمایت روحانی از سوی اصلاح‌طلبان تنها بهبود وضعیت کشور بود اما بنا به هر دلیلی نتیجه کامل حاصل نشد.

*دولت بخش وسیعی از حامیان مردمی خود را از دست داده یا در شرف از دست دادن است، اما اگر جریان اصلاحات خود را اصلاح و با شرایط روز هماهنگ نکند، قطعا جریانی که خود را جریان سوم نشان داده و نه اصلاح‌طلب است و نه اصولگرا، به سوی قومیت‌ها خواهد رفت و در آن صورت ممکن است آنها تصمیم بگیرند که با چه کسانی ارتباط داشته و حتی چه کسانی را به مجلس بفرستند و چنین موضوعی برای کشور جالب نیست.

*اگر آقای جهانگیری توانایی تغییر منشی خود را ندارد، باید پرسید به چه دلیلی در دولت مانده‌ای؟ برای چه کسی نشسته‌ای؟ مردانه سینه سپر کن و بگو که این دولت، آن دولت نیست که انتظارش را داشته‌ای و دولت حرف‌گوش‌کنی نیست. این دولت متخصص‌محور نیست، این دولت خردمحور نیست و گروهی در دولت هر کاری که دوست دارند، انجام می‌دهند و کسانی مانند آقایان نوبخت، واعظی و نهاوندیان تصمیمات دولت را می‌گیرند و دیگران باید تبعیت کنند.

* اگر آقای رئیسی به ریاست جمهوری می‌رسید بهتر کار می‌کرد. چرا که شخص مقابل نمی‌تواند سنگ‌اندازی کند، این موضوع را به نام ما منتسب کردند اما اصلاح‌طلبان کاری هم نمی‌توانستند انجام دهند. آقای روحانی سخن می‌گوید و در مقابل اصلاح‌طلبان و مردم هزینه‌اش را پرداخت کنند. آقای روحانی یا سخنی نگوئید یا اگر هم گفتید تا آخر پای حرف خودتان بمانید و اجازه ندهید هزینه حرف‌های شما را مردم پرداخت کنند.


کد مطلب: 658737

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/658737/فعال-اصلاح-طلب-دولت-روحانی-خردمحور-نیست-اگر-رئیسی-بهتر-کار-می-کرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com