پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳۴

ماجرای مهره چینی احمدی‌نژاد در دولت روحانی

جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 658640
اینها مدیران ما هستند. می‌دانید چقدر برای یک مدیر هزینه شده تا به اینجا رسیده است؟ ما که نمی‌توانیم از مدیران کشور مثل دستمال کاغذی استفاده کنیم و آنها را حذف کنیم.
ماجرای مهره چینی احمدی‌نژاد در دولت روحانی
گروه سیاسی جهان نيوز: رئیس دفتر رئیس جمهور درباره صحت مهره چینی تیم احمدی‌نژاد در وزارت‌خانه‌ها به یک سایت نزدیک به علی لاریجانی گفته است: اصلا این حرف‌ها نیست. یح مسئول برای نظام و کشورش کار می کند. حالا اگر او زمان آقای احمدی‌نژاد مسئولیت داشت، معنی اش این نیست که آن تفکر را قبول دارد.

وی افزود: مگر دکتر صالحی که رئیس سازمان انرژی اتمی است، در آن دولت دهم وزیر خارجه‌ نبود؟ ما در دولت با افتخار از او دعوت کردیم، تا امروز از وجودش بهره بردیم و بسیار هم راضی هستیم. شهادت می دهم در این پنج سال و نیم تاکنون هیچ حرکتی که مشابه تفکر دولت قبل باشد، وجود نداشته است.

واعظی یادآور شد: همین الان در وزارت خارجه تعدادی از سفرا که پیش از دولت یازدهم سفیر بودند، در همین سمت قرار دارند، ملاک ما این نیست که چه مسئولی در چه دولتی کار کرده است. ما می‌گوییم اگر مسؤولی  برای کشور خدمت و دلسوزی کند و به نظام علاقه‌مند است در هر  دولتی  که کار کرده، اگر با دولتی که می‌آید همراهی و همسویی  دارد، باید از او استفاده کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: اینها مدیران ما هستند. می‌دانید چقدر برای یک مدیر هزینه شده تا به اینجا رسیده است؟ ما که نمی‌توانیم از مدیران کشور مثل دستمال کاغذی استفاده کنیم و آنها را حذف کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز فتنه گری نکن. احمدی نژاد و روحانی ندارد. اتفاقاً آفرین به آن فردی که با استدلال تخصص و توانایی و نه تعصب سیاسی و گروهکی از افراد استفاده می کند .
Canada
اتفاقا صالحی مثال بی بدیلی است از مدیریت در دولت اعتدال.
او رکورد نابودی دستاوردهای یک ملت را در تاریخ شکست که باید در کتاب گینس ثبت شود.
نابودی دستاوردهای هسته ای ایران با کلنگ دکتر صالحی (بخوانید اصلاحات) در یک مدت باورنکردنی بدون کمترین هزینه برای دشمن (آمریکا) حتی شلیک یک گلوله به سمت ایران.
حمید
Iran, Islamic Republic of
شما اول بفرمایید شهدای هسته ای و دانشمندان هسته ای شاگرد چه کسی بودند که ما توانستیم غنی سازی 20% را بدست آوردیم تا بعد موضوع بتن ریزی!
دوما درسته که بتن ریختن تو قلب راکتور همچون آتش ریختن در قلب ما بود ولی فراموش نکنید اگر به هر صورت آنروز مجبور به این کار شدیم ولی این توانایی برای همیشه برای ما هست و نگرانی دشمن هم از همین است که هر وقت بخواهیم می توانیم مجددا احیا گر این تکنولوژی باشیم ، حتی به قیمت از دست دادن زمان.
" این اسطوره هایند که جایگزین ندارند"
خدا بدون جایگزین
Iran, Islamic Republic of
سر خودمونو با این توجیه ها گول نمالیم! وا دادیم رفته شما از احیا صحبت می کنی؟!!!
ضمنا عزیز دل برادر، این تنها خداست که جایگزین ندارد و بس...
Iran, Islamic Republic of
جایگزینشان زیاداست پروفسورفخری زاده دکترعزیزی
یاجوانان زیادی که درسراسرکشوراستادفیزیک وعلوم هسته ای هستند
Iran, Islamic Republic of
برای اولین بار افرین به اقای واعظی !!!!!!!!! و تاسف برای جهان و تفکر او
Iran, Islamic Republic of
حالا که گند تَکرار کردنتون درومده اصن بگین خود روحانی هم احمدی نژاده!
Iran, Islamic Republic of
به غیرازصالحی افراددیگری بودندمثل منوچهرمتکی فریدون عزیزی دکترپرویزداوودی و....چراازآنهااستفاده نکردید؟ازآنکسی استفاده کردیدکه همفکرشماست باقی هم داستان است
United Arab Emirates
ملاک شما برا انتخاب مدیران، کارآمدی یا خدمت نیست. هر کسی به نظرات و تفکرات شما نزدیک باشد مدیر خوبیست.
Iran, Islamic Republic of
به هیچ وحه ابنطور نیست اخوی
ب
Iran, Islamic Republic of
ازمدیر خوب وسالم وکار کن تامی توانید ستفاده کنید تا مردم هم از اوراضی باشند
نه هر کسی؟
hossein
France
مهم نیست این موضوعات .
مهم این است شما و رییس شما اقای روحانی مدیر خوبی نیست و کشور را به لبه پرتگاه برده است امیدوارم زودتر این مشکلات را رفع کند در غیر این صورت مشکلات بسیار بزرگی در اینده نه خیلی دور می بایست شاهد باشیم که برای همه ما خیلی ضرر سنگینی است و شاید باعث تحولات بسیار بدی و منطقه خاورمیانه داشته باشد .
مردم ما بهترین و مظلوم ترین مردم هستند در دنیا ولی متاسفانه با ثروت هنگفت بالا کشور فقیر ترین . به فکر مردم باشید . ممنون
Iran, Islamic Republic of
و البته بهتر است باد بگیریم که دولت جدید تفکرات دولت قبلی را نکوبد

احمدی نژاد دولت خاتمی را کوبید
روحانی دولت احمدی نژاد را
و دولت بعدی دولت روحانی را میکوبد
و قس علیهذا
Iran, Islamic Republic of
بنده هرگز بخاطر ندارم احمدی نژاد دولت های قبل خودش را تخریب کرده باشد.
Romania
لطفا یک مثال بفرمایید
عباس
Iran, Islamic Republic of
در خاطر هیچ کس نیست که احمدی نژاد اصلاً یکبار از کلید واژه دولت قبل استفاده کرده باشد! یک مثال بیاورید حداقل!
حتی در 4 سال اول هر چه قدر توهین از همه طرف می شنید، توجه نکرده و به دور از حاشیه به کار و تلاش ادامه می داد. اما در 4 سال دوم چپ، راست، کارگزار، علیه خدمتگزار همدستان شدند و در دو سال آخر میوه این اتحاد شوم رو چیدند.
احمدی نژاد اگر این دوره تایید صلاحیت می شد، 100% با اختلاف آراء قابل ملاحظه رئیس جمهور بود.
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با اینکه احمدی نژاد در منجلابی که دولت خاتمی و تیم مذاکرات روحانی و قراردادهای ننگین سعدآباد و پاریس قرار گرفته بود و فعالیت های هسته ای به طور کامل متوقف شده بود، تنها منافع ملی را مد نظر قرار داد و در مجامع بین المللی برای راه اندازی مجدد تاسیسات و گسترش فعالیت های هسته ای از تیم قبلی دفاع کرد و هیچگاه تیم مذاکرات و دولت قبلی را تخریب نکرد چون می دانست منافع ملی در خطر می افتد...
Iran, Islamic Republic of
کدام تخصص باآن دانشمندجوان بامدرک دکتری وزارت کشاورزی بدست یک لیسانس اداره میشودیاهمچنین وزیرنفت که سابقه وزراتش به سی سال میرسدآیااین تعصب نیست نمیشودازهمان جوان دانشگاه ملی نفت استفاده کرد!!!؟
Iran, Islamic Republic of
شما کجا و دولت احمدی نژاد کجا. اونا کشور را به ریل اصلی انقلاب آوردند.
Iran, Islamic Republic of
درود برشما،امحمدی نژاد بود که ارزشهای اسلامی را احیاکرد،زمان خاتمی چیزی از اسلام واتقلاب نملنده بوذ ،آن مرد شجاع بوذ که انقلاب را به ریل اصلی بزگرذاند،...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لطفآ نگاهی به استقبال مردم صومعه سرا از خادم مردم بیندازید و بعد در مورد او حرف بزنید.
Iran, Islamic Republic of
تبریز، کرج، کردستان، نایسر، ملارد، رشت، صومعه سرا، و ...
Iran, Islamic Republic of
با سلام جهت اطلاع آقای واعظی در وزارت خارجه فقط تیمی که یا در نیویورک همکار اقای ظریف بوده اند و یا سفارش شده باشند می توانند در وزارت خارجه سمت داشته باشند همین الان بیش از صد نفر از مدیران و سفرای سابق نه تنها به بازی گرقته نمی شوند بلکه مغضوب واقع شده بایکوت می شوند و اتهام انها این است که با دولتهای قبلی همکاری داشته اند اگر اقایان این را قبول ندارند اعلام کنند تا من اسامی همه را همین جا اعلام کنم این در حالی است که در دولت احمدی نژاد از اقایان عراقچی گرفته تا سرمدی و رحیم پور و قشاوی و بسیاری از اصلاح طلبان در مناصب مهم بکار گرفته شدند که علی رغم انتقاد بسیاری از طرفداران دولت احمدی نژاد ، او و سعید جلیلی معتقد بودند که نباید برخورد حذفی داشت و باید از همه افراد استفاده کرد بنابراین دولت اقای روحانی در حذف رقیب و برخورد جناحی و حزبی علی رغم ادعاهای ظاهری و شعارهای اعتدالگرایی ، عملا تند رو ترین دولت بعد از انقلاب است
Iran, Islamic Republic of
روز به روز مظلومیت احمدی نژاد بیشترمیشود،که چه بر سرش اوردن
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز می خواهد با این تیتر ناکارامدی دولت روحانی را به احمدی نژاد ربط بدهد . اینقدر ناشیانه و احمقانه است که خواننده از این نوع تحلیل حالش بهم می خورد. جهان نیوز با این سیاست انگلیسی راه به جایی نمی برد .
Iran, Islamic Republic of
مسكن مهر دكتر مشت محكمي بر دهان اشراف و محتكرين مسكن خصوصا وزير توهمي مسكن
حمید
Iran, Islamic Republic of
حرف خوب و درست از دهان هر شخص و با هر مسئولیتی باشد قابل تقدیر است . ای کاش این دیدگاه در تمامی دولت ها و مراکز اداری بصورت واقعی عملی شود.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد عزیز . انشاالله که مجددا رییس جمهور سال 1400 می شود .
محسن
Iran, Islamic Republic of
چرا راست راست تو چشم مردم نگاه می کنید و دروغ می گویید
شما حتی به کارمندان هم رحم نکردید شما حتی مدیری که طرفدار خودتان بود به دلیل حمایت از مدیر قبلیش حذفش کردید این در مورد مدیرا
اما آنچه ابروی شما را می برد در سر تا سر دولتتان ظلم بزرگی هست که به دانشجویان بورسیه کردید و پنج سال با ابرو وحیثیت آنها بازی کردید و زندگیشان را بیرحمانه اماج حملات خود خواهانه و بیخرادانه عده ای طایفه پرست بی مسولیت قراردادید
Iran, Islamic Republic of
درست میگی آقای واعظی چون اگه ذره ای از تفکر دولت قبل در این دولت بود اینقدر مقابل بیگانگان تحقیر نمیشدیم.
Iran, Islamic Republic of
آقای واعظی اصلن تو دولت آقای روحانی نبود که حتی بخشدارها رو عوض کردن مونده بود آبدارچی ها و نگهبان جلوی درب
جابجایی که تو دولت روحانی انجام شد بی سابقه بود بعد میگی ما از نیروها فارغ از اینکه در چه دولتی سمت داشتند استفاده کردیم؟؟؟؟؟؟
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ایکاش مسئولان کشورمابراین عقیده بودند ولی واقعیت اینه حتی دردولت خاتمی اصلاح طلبان کوچکترین فکرنزدیک به جناح مخالفشون رو برنمی تابن وحاضرم ثابت کنم که کارمند خیلی رده پایین در شمالی ترین گوشه کشورروهم اذیت وجابجا کردن ودرزمان روحانی هم ادامه داره لذا این افکار دکتراحمدی نژآد کاملا منطقی ودرسته
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
اصل مطلب و منظور جهان نیوز و آقای واعظی و رسانه نزدیک به لاریجانی اعتراف به این قضیه است که :
" ما تمام سعیمان را کردیم تا تمام نیرو ها و تفکر و مدیرانی که احمدی نژاد آنها را از قعر کارشناسی ادارات به مسئولیت رساند را حذف و قلع و قمع کنیم و آقازاده ها و گوش به فرمان هارا جایگزین آنها کنیم ؛ اما .... موفق نشدیم "
" ما هر چه بیشتر دست و پا میزنیم بیشتر فرو میرویم "