شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

یحیی و کمک داور، نوار بردهای استقلال را قطع کردند/ پدیده تا اطلاع ثانوی قهرمان نیم فصل

پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 658593
دیدار معوقه هفته دوازدهم بین استقلال و پدیده در نهایت با تساوی به پایان رسید.
یحیی و کمک داور، نوار بردهای استقلال را قطع کردند
به گزارش جهان نيوز، یدار معوقه تیم های استقلال و پدیده از هفته دوازدهم از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال تلاش کرد که چهارمین برد متوالی خود را در این فصل به دست بیاورد اما پدیده با کمک کمک داور بازی مانع سرسختی بودند و شاگردان یحیی گل محمدی باعث شدند که نوار بردهای آبی پوشان قطع شود. پدیده هم با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول رسید و تا اطلاع ثانوی قهرمان نیم فصل محسوب می شود.استقلال هم با ۲۵ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

فردا پرسپولیس مقابل پارس جنوبی به میدان می رود و سپاهان هم روز شنبه به مصاف استقلال خوزستان قعر نشین به میدان می‌رود و قهرمان نیم فصل بعد از انجام این دوبازی به طور قطعی مشخص خواهد شد.

برای مشاهده جدول اینجا را کلیک کنید.

داور:محمدحسین زاهدی فرد 
کمک ها:علی میرزابیگی و رحیم شاهین
کارت زرد: محمد دانشگر و میلاد زکی پور و صیادمنش از استقلال علی نعمتی و محمدرضا خلعتبری از پدیده
کارت قرمز: صیادمنش (89) از استقلال
گل:

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری( 39- نیومایر)، طارق همام، فرشید اسماعیلی( 80- مرتضی تبریزی) ، ووریا غفوری و روح الله باقری( 58 - اللهیار صیادمنش)
سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب پدیده:
یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری( 70- سعید صادقی)، حسین مهربان( 43- محمد مهدی مهدیخانی)، محمد قاسمی نژاد ( 90- یونس شاکری)و مرتضی منصوری
سرمربی: یحیی گل محمدی

منبع: فارس
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کمک داور ؟ علی زاکانی طرفدار استقلال هست ؟
Iran, Islamic Republic of
این همه خبر و مطلب در مورد گل صحیح استقلال که مردود اعلام شد را نگذاشته اید ، معلوم است کاملا لنگی هستید، متاسفم که اهل انصاف نیستید همین یک معیار کافی است که مشخص شود اهل انصافید یا نه، چند برابر خبر های تیم مورد علاقه خودتون یعنی تیم سوگلی لپ گل گلی را نشر میدهید ، به چند 10 میلیون استقلالی اهمیت نداده اید