سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱۳
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

تحریم هیچگاه برداشته نخواهد شد/ دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده/ در لبه تکنولوژی در عرصه های موشکی، پهپاد و رادار قرارداریم

پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 658590
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشک، توانستیم تحریم‌ها را بی خاصیت کنیم، در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.
تحریم هیچگاه برداشته نخواهد شد/ دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده/ در لبه تکنولوژی در عرصه های موشکی، پهپاد و رادار قرارداریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز؛ جمعی از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹7 و نخبگان دانشگاهی، با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده  دیدار و در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود پرداختند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، از آنان به عنوان نخبگان و برگزیدگان جامعه که در راه حفظ و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش ملت ایران  از جان گذشتگی کردند یاد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی است که با جانفشانی های بسیار، این امانت امروز به ما سپرده شده است و ما نیز باید رسالتی که بر دوش داریم را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: نسل اول انقلاب ایثارگرانه به تکلیف خود عمل کردند و با پشت سر گذاشتن چالش های مختلف، آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آوردند؛ جوانان و نخبگان جامعه نیز باید ادامه دهنده این راه و مسیر عزت بخش بوده و همه ما باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان واکسینه کرده و به نقطه قابل اتکایی در تمامی عرصه ها برسانیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان هیچگاه برداشته نخواهد شد و باید آنها را بی خاصیت کنیم، گفت: همانگونه که در حوزه تسلیحاتی به ویژه در عرصه موشکی برغم تحریم های شدید توانستیم با تلاش شبانه روزی تحریم‌ها را به فرصت مبدل و آنان را بی خاصیت کنیم در حوزه‌های اقتصادی نیز باید با عمل تکلیف مدارانه و هدفمند به این مهم دست یابیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با بیان اینکه سرریز دستاوردها و فعالیت های نظامی در بخش های غیر نظامی قابل استفاده است، اظهار داشت: به فضل الهی امروز در لبه تکنولوژی در عرصه های موشکی، پهپاد، رادار و... قرارداریم ؛ این توانمندی ها  با اخلاص و پشتکارجوانان غیور ایران اسلامی در سایه ایمان و اتکا به خدا به دست آمده است؛ امروز در حوزه موشکی دشمنان اراده ای ندارند و به مدد باور توان و پتانسیل داخلی خودکفا  هستیم که می بایست به سایر حوزه‌ها نیز تعمیم یابد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی هوافضای سپاه ارتباط موثری را با نخبگان وجامعه علمی و دانشگاهی برقرار کرده است، تصریح کرد: ارتباط نیروی هوافضای سپاه با جامعه دانشگاهی و نخبگان مراکز علمی از طریق «قرارگاه نوآوری شهید طهرانی مقدم» برقرار بوده و این قرارگاه پل ارتباطی ما با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان است که با ایجاد یک شبکه پویا با جامعه دانشگاهی ارتباط دارد.

سردار حاجی زاده در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن به ضعیف‌ترین خاکریز ما که حوزه اقتصادی است هجوم آورده و بخشی از مشکلاتی که امروز در این حوزه شاهدیم، ناشی از برنامه‌ریزی و تشکیل قرارگاه های عملیاتی در آن سوی مرزها برای ضربه زدن به نظام اسلامی و سلب آسایش از ملت ایران است که با بهره گیری بهینه از ظرفیت عظیم نسل جوان نخبه و پرشور ایران اسلامی می توان نواقص و کاستی ها را رفع و از مشکلات عبور کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با تاکید بر اینکه با اعتماد و باور توانمندی جوانان مشکل حل نشدنی در کشور باقی نخواهد ماند، گفت: نیازهای کشور بسیار زیاد و حوزه‌های کاری نیز فراوان است، ظرفیت نخبگان باید برای رفع مشکلات در تمامی حوزه‌ها مجدانه و مجاهدانه به عرصه بیایند تا با سربلندی و اقتدار از موانع پیش رو عبور کنیم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان آزمون سراسری سال ۹7  با اهدای لوح یادبود و هدایایی  تقدیر شد.

نخبگان دانشگاهی و برگزیدگان کنکور نیز با اهدای تابلو فرشی مزین به آیه شریفه «وان یکاد ...» ازمجاهدت های سردار حاجی زاده در عرصه دفاعی و امنیت آفرینی برای ملت ایران ومنطقه تجلیل کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا
هر قدر کوتاه بیائیم بیشتر سوارمون میشن
اختلاف ایران با آمریکا ماهویست و لا ینحل
انشاءالله با فروپاشی اقتصادی آمریکا به اذن خداوند متعال بساطشون برچیده خواهد شد
با مقاومت و اقتدار ایرانی ، آینده ای درخشان در انتظار ایران و ایرانیست انشاءالله
فرانک
Romania
بودجه ی قویترین خاکریزتان را کم کنید و به ضعیفترین خاکریزتان اختصاص دهید و آنرا تقویت کنید وگرنه از همین ضعیفترین خاکریز تلفات خواهید داد و شکست خواهید خورد. فرماندهان عاقل اینکار را میکنند.
هاشمی
United States
آن خاکریز ضعیف مسئولش دولت است
لطفا از آنها بخواهید تقویتش کنند
سپاه وظیفه خودش را خوب انجام داده است
Iran, Islamic Republic of
....
با افتخار رای میدم
Iran, Islamic Republic of
بعضیا شعار شون این بود که من سرهنگ نیستم و حقوقدانم

اما امروز به عنوان کسی که تحصیل کرده رشته حقوق هستم عرض می کنم اگر یک سرباز وظیفه هم کاندید بشه من با افتخار بهش رای میدم

قعطا نیاز امروز جامعه ما مدیریت جهادی و غیرتی است نه مدیریت حقوقی....
Iran, Islamic Republic of
دشمن داخلي از خارجي خطرناكتر است مارهاي در استين كشورو نابود كنيد
United Arab Emirates
اگر سپاه نبود کشور هم نبود. تنها نهاد انقلابی که واقعا در خط انقلاب ماند سپاه است.
Iran, Islamic Republic of
سرداربرای اقتصادهم قراراست مدیرغربی واردات کنندبه توانمندی مدیرانی مثل شماباورندارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
موفقیت های حوزه دفاعی مان قابل انکار نیست ... اما در لبه تکنولوژی هم نیستیم ! کشوری که بسیاری از محصولاتش کپی نمونه های خارجی است چگونه در لبه تکنولوژی است ؟!
Iran, Islamic Republic of
منظورش لوازم خانگی نیست صنایع دفاعی است
Iran, Islamic Republic of
وقتی که جیب مسئولین پراست هیچوقت نگرانی ای نسبت به هیچگونه تحریمی از سوی کل جهان هم نگران کننده انها نخواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
خاکریزضعیفی که میتواند تاروپود موشک و پهباد و رادار را دریک زمان نابود کند چرا برای مهارآن ویا حل گرفتاریها تعلل میکنید گفتن ضعیفترین خاکریز جمهوری اسلامی ازباب نهی ازمنکر وتنبه دیگران خوب است لیکن بگفتن آن بسنده کردن هم خود ارتکاب به منکری است که چون عمل اصلاحی در پی ندارد خودمنکر محسوب میشود بناربراین علی الرغم علاقه ایی که بشما دارم دوستان اقتصادی خود را سفارش کنید بیشتر دراین حوزه مردم را اذیت نکنند .
Iran, Islamic Republic of
خاکریزضعیف را شاید یک راننده ناشی لودر و یا بلدوزر زده که تانک آنقدرنوک خاکریزراهدف گرفته که کم کم اثری از آن نباشد . کافی هست یه دور کوچولو درمیدانهای مختلف بزنید بعدا قضاوت کنید که واقعیت بوده ویا سیاه نمایی بخدا ما ازبس مزه گرانی را چشیده ایم همه جایمان سیاه شده جوری که هر کس ما را می بیند میگوید که چرا سیاه شده اید درپاسخ میگوئیم دلمان سیاه نیست این سیاهی هم از دولت روحانی است که عوارضش را ما باید پرداخت کنیم .