پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عملیات ضد صهیونیستی در رام الله

پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 658578
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از کشته شدن دو صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگر در جریان عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
عملیات ضد صهیونیستی در رام الله
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات ضد صهیونیستی در رام الله در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ در تیراندازی به سوی شهرک نشینان در شهرک گفعات آساو در شرق رام الله در کرانه باختری دو شهرک نشین صهیونیست کشته و شماری دیگر از آنها زخمی شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: نظامیان اسرائیلی به شکل گسترده ای به محل به همراه تیم های نجات رفته اند.خبرنگار المیادین گزارش داد: دو نظامی اسرائیلی بر اثر تیراندازی به سوی صهیونیستها در رام الله کشته و دو نفر دیگر به شدت زخمی شده اند و یکی از فلسطینی هایی که دست به این عملیات زده بود، شهید شده است.

المیادین اعلام کرد که تیراندازی که از فاصله بسیار نزدیک به شهرک نشینان صهیونیست انجام شده است.خبرنگار المیادین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر البیره و محله البالوع نزدیک به آن در کرانه باختری خبر داد.

شایان ذکر است که تحلیلگران صهیونیست از گشوده شدن جبهه مرکزی یعنی جبهه کرانه باختری علیه صهیونیستها به موازات جبهه های دیگر خبر داده بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *