کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سوال از معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور؛

روحانی روزهای پنجشنبه و جمعه هم کار می‌کند؟

22 آذر 1397 ساعت 10:49

آقای روحانی روز پنجشنبه عمدتا در سعدآباد مشغول کار هستند، در روز جمعه هم ایشان در منزل کار می کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: مجید تخت روانچی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوال ماهنامه مثلث پیرامون میزان ساعات کاری و حضور روحانی در محل کار گفته است:
 
من هر روز ایشان را نمی بینم، ولی شاهد بوده ام که ایشان صبح زود آمده اند، یعنی جلسه ای 8 صبح بوده، ایشان قبلش در دفترشان بودند. ساعت هشت که ما رفتیم، جلسه شروع شده است. بارها شاهد بوده ایم که ساعت 9:30 شب که من از دفتر سمت منزل می رفتم، ایشان هنوز در دفتر کارشان بوده اند. شاهد بودم که روز جمعه جلسه اضطراری گذاشته شده و ایشان در جلسه حاضر بودند. بنا براین این حرف ها بی پایه و اساس است. اینکه مثلا ایشان دیر می آیند و زود می روند. بالاخره کشور باید اداره شود، نمی توان با چند ساعت در روز کشور را اداره کرد.

من مشاهدات خودم را گفتم، ولی چون هر روز ایشان را نمی بینم نمی توانم بگویم چه ساعتی می آیند و چه ساعتی می روند. اینها همه حاکی است که ایشان هیچ گاه از کار جدا نیستند و ساعت و روز هم مهم نیست. می دانم که در روزهای تعطیل با وزرا تماس تلفنی داردند و کارهارا یادآوری یا پیگیری می کنند. بعضی از کارها که به ما ارجاع شده معلوم است که در روز تعطیل دیده شده است. روز پنجشنبه عمدتا در سعدآباد مشغول کار هستند. در روز جمعه هم ایشان در منزل کار می کنند. مثلا فوریتی که یک نامه لازم داشته باشد یا یک نظری از ایشان لازم باشد که الان می بینند همان موقع هم دستور می دهند؛ شاید بعضی از گزارشاتی که با 2 روز تاخیر هم خوانده شود یا بعضی از بولتن هایی که با 2 روز تاخیر ملاحظه شود خیلی تاثیر در کل کار نداشته باشد، آنها را جمعه می بینند. می دانم که گاهی جمعه هم مشغول کار هستند. یعنی به هیچ وجه اینطوری نیست که بگوییم روز تعطیل است و کل کار هم تعطیل است.

در روزهای هفته دفتر اصلی کار پاستور است، روزهای پنجشنبه در سعدآباد هستند. بستگی به نوع کار دارد. بعضی مواقع لازم است که اینجا باشند، بعضی مواقع مهمان خارجی دارند، در سعدآباد مراسم استقبال است و نصف روز آنجا هستند.


کد مطلب: 658529

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/658529/روحانی-روزهای-پنجشنبه-جمعه-هم-کار-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com