جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲۸
در واکنش به توهین های جدید رئیس‌جمهور به منتقدین مطرح شد:

سروری: کشور قبرستان نیست که منتقد نداشته باشد/ فقط آقای رئیس جمهور از اسلام مطلع است و دیگران نامطلع!

پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 658516
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه دولت نباید با موضوع FATF جامعه را دو قطبی کند، گفت: رئیس جمهور روزی می گفت با برجام مشکلات حل می شود ولی همان برجام تقریبا هیچ دستاوردی نداشت.
سروری: کشور قبرستان نیست که منتقد نداشته باشد/ فقط آقای رئیس جمهور از اسلام مطلع است و دیگران نامطلع!
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به انتقاد از سخنان روحانی در نشست مدیران وزارت راه و شهرسازی پرداخت و گفت: اینکه رئیس جمهور در تریبون یک طرفه منتقدان را متهم به بی سوادی و عدم اطلاع از اسلام می‌کند درست نیست، بخصوص آنکه یکی از علما نیز اعلام کرد ممکن است با FATF به آرمان های اسلام لطمه وارد شود.

وی تصریح کرد: آیا فقط آقای رئیس جمهور از اسلام مطلع و دیگران نامطلع هستند!؟، این نوع ادبیات با جایگاه ریاست جمهوری انطباق ندارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: فردی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار می گیرد باید انتقاد پذیر و سعه صدر داشته باشد چرا که بعد از رهبر انقلاب دومین مقام کشور شناخته می شود پس باید با استدال اقناع پذیری را در کشور ایجاد کند، با اتهام زنی اقناع بوجود نمی آید.

سروری گفت: متاسفانه این رویه‌ای برای رئیس جمهور شده که هراز چندگاهی دست مرحمتی بر سر منتقدان خود با الفاظ غیرقابل قبول می‌کشد.

وی با بیان اینکه باید فضایی فراهم شود تا هم منتقدان و هم طرفداران دولت دلایل و دیدگاه‌های خود را صریح بیان کنند، اظهارداشت: اما متاسفانه این اتفاق نمی افتد و همیشه منتقدان با فشار مواجه می شوند، بنده خودم تقریباهر چند روز یکبار باید به دادسرای رسانه بروم و به شکایت های رئیس جمهور پاسخ دهم.

عضو سابق شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری که روزی می گفت با «برجام» همه مشکلات حل می شود و امروزهیچ کدام از آنها حل نشده با FATF و CFTموضوع را مدیریت می کند.در آن موقع هم تمام منتقدان برجام زیر تهمت ها و القاب مختلف رئیس جمهور قرار گرفته بودند و از مرحمت او بهره مند شدند، اکنون نیز در FATF همین فضا بوجود آمده است.

سروری با بیان اینکه دولت نباید با موضوع FATF فضای جامعه را دو قطبی کند، گفت: در فضای دو قطبی هدف آنها این است که بگویند اگر مشکل داریم بخاطر مخالفان FATF است، آنها نگذاشتند کارها به درستی انجام شود.

وی اضافه کرد: وقتی مردم، رئیس جمهوری را انتخاب می کنند با این انتخاب، قدرت و سرمایه های کشور را به او واگذار می کنند؛ کشور قبرستان نیست که منتقد نداشته باشد بالاخره هر دولت در هر کشوری منتقد و طرفدار دارد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان خطاب به دولتمردان، گفت: مردم شما را روی کار آوده اند، از این رو وظایفی برعهده دارید. مردم که قدرت و پول کشور را به منتقدان نداده اند، این شما هستید که در مسئولیت قرار دارید.

سروی تاکید کرد: مردم از بصیرت برخوردار هستند بنابراین باید نظرات در فضای باز و سالم مطرح شود، اگر درست بود آقایان اجرا کنند و اگر درست نبود اجرا نکنند.

وی گفت: دولت معتقد است هیچ منتقدی نقد نکند و فضای قبرستان در کشور حاکم شود و منتقدین اموات و دولت احیاء شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی کشکی رای میدی نتیجه اش میشه زنونابین
Iran, Islamic Republic of
پس قانون کجاست؟تقریباتمام دولتهاانحراف ازبرنامه وقانون داشته اندبایدبعدازانتخاب مردم نهادهای مسئول نظارت کنندسوال کنندکارآنهاهم به قول شماکشکی نباشد
دراین زمینه هم مردم بایدمطالبه گرباشندازنهادهائی مانند
مجلس دیوان محاسبات بازرسی کل کشوریادادستانی کل کشور
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز 16 میلیون رای ندادند و 20 میلیون از 24 میلیون هم پشیمانند لذا باید حرف درست امروز را بیان کنیم. گذشته را فراموش نمی کنیم ولی از آن پتک نسازیم که اپتک ساختن شیوه اصلاح طلبان است. مردم مدافع حقیقت اند.
Iran, Islamic Republic of
البته اگر همین پشیمان ها در انتخابات بعدی به یکی دیگر مثل روحانی رأی ندهند، از ترس این که با آمدن کاندیدای دیگر

- جنگ می شود
- پیادروها جداسازی می شود
-...
Iran, Islamic Republic of
با این توهمات فعلا راحت بخواب
Iran, Islamic Republic of
تو این شرایط بحران اقتصادی جوک تعریف کردنش دیگه چی بود ؟!!
ب
Iran, Islamic Republic of
بد بختی اینکه حرف هیچ کس را گوش نمی کنه ؟ فکروذکرایشان شده برجام وسرکاری؟
استاد سروری ببخشید اسلام فعلا چند جوره است
Iran, Islamic Republic of
اسلام وهابی ! اسلام طالبانی ! اسلام داعشی ! اسلام لیبرالی ! اسلام انگلیسی ! و اسلام انقلابی وناب محمدی که علیه استکبار بویژه آمریکاست
حالا منظورش کدام اسلام است !
سرباز
Iran, Islamic Republic of
نکات اسلامی شایع هم ازسوی دولت شنیده نمیشود وقتیکه میفرمایندمسئول بهشت رفتن مردم نیستیم یاهمین لایحه اخیرکه۲۲ایرادشرعی داشت همینهامیتواند میزان اسلام شناسی اشخاص باشد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
محمد
United Arab Emirates
بازهم جهان نیوز و باز هم یک گزارش اختصاصی از پرویز سروری!
تا کی میخواد جهانیوز هر هفته و یا هرو هفته نظرات ایشون رو بازتاب بده نمیدونم!؟ بابا راست و حسینی اعلام کنید به ایشون بدهکاریم...!
Iran, Islamic Republic of
اشکال کارکجاست؟برین خبرآنلاین ببینیدچقدراسیرتوهم
است fatfراآنچنان بزک میکندیعنی بهشت
Iran, Islamic Republic of
هرکس از ظن خود...........!
محمد
Iran, Islamic Republic of
برادر من جناب اقای سروری اسلام گفته از منطق و عقل خودتون استفاده کنید پیامبر گرامی اسلام هم در امور با بقیه مشورت میکرد شما یه جایی رو نشون بدید که رسول الله با زور و تهدید حرف خودشو به مردم تحمیل کرده باشه شما دوستان هم اگه با FATF یا هر چیز دیگه ای مخالف هستید بگید دوستانتان در مجلس استدلال کنن معنی نداره با تجمع و شعار علیه این و ان بخوایید حرف خودتون رو به کرسی بنشانید متاسفانه چپ و راست ما یاد گرفتن با توهین به هم کار خودشون رو پیش ببرند عزیر برادر با زنده باد و مرده باد هیچکاری درست نمیشه موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
اگراصل مشورت است یکجائی نشان بدهیدازمشورت دولت
درباره برجام و fatfبامنتقدین(نه مخالفین)
دراینجاهم همه کاره دولت است بایدبه قول شمامشورت کندامابرعکس آن صورت میگیرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که منفی دادن با استفاده از عقل و منطق مخالفن؟با مشورت مخالفن؟شاید هم موافق تجمع و شعار دادن علیه هم هستن
United States
نه موافقن شما مخالفی
رضا
Iran, Islamic Republic of
محمد جان ! حالا متوجه شدى ؟! ديدى آقايون طرفدار جهان چقدر طرفدار عقل و منطقند ؟! همين طور چشم بسته و البته با دهانى باز مخالفت ميكنند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما و امثال شما گوش شنوایی ندارید
آیا فقط و فقط یک مرتبه برجام را خواندید؟؟؟
آیا فقط و فقط یک مرتبه FATF و CFT را خواندید؟؟؟ خیر
قرار بود برجامتان تحریمها را بردارد. مشکل آب خوردن را حل کند.
آیا انجام شد؟؟؟
در برجام صنعت هسته ای میلیارد دلاری را نابود کردید.
فردو را تعطیل کردید و نطنز را نگه داشتید. چرا؟؟؟
زیرا فردو در زیر کوه قرار دارد و با بمب سنگر شکن هم نابود نمی شود اما فردو به راحتی بمباران می شود
کدخدا اجازه نداد سانتریفیوژهای فردو را در فردو انبار کنید و همه را به نطنز منتقل کردید. چرا؟؟؟
راکتور هسته ای بوشهر سالانه 30 تن سوخت هسته ای نیاز دارد که تا پیش از برجام خودمان تولید می کردیم اما الان سوخت را 15 کیلو 15 کیلو از خارج به ما تحویل می دهند
30 تن سوخت هسته ای بوشهر سالانه 30 تن پسماند تولید می کند که کدخدا اجازه نداد آن را هم نگه دارید و همه را به خارج تحویل می دهید.
تاسف بار این است که تعهد دادید که پسماند تمامی راکتورهای حال و آینده را به خارج تحویل دهید.!!!!!!!
در برجام به تمامی تاسیسات نظامی دسترسی دادید!!!!!!!!!!!
در مورد FATF عمق فاجعه بیشتر است.
دولت محترم اعلام کرده است که ایران می تواند لیست گروههای تروریستی را برای خود تعریف کند در صورتی که FATF رسما نامه زده و اعلام کرده که لیست گروههای تروریستی ایران را قبول ندارد و ایران باید از FATF پیروی کند
ایران متعهد شده است که هر فرد تروریست را که دادگاههای غربی تشخیص دادند به آنها استرداد نماید. از جمله سردار سلیمانی که در لیست مذکور با 4 املا مختلف نامش آمده است
اگر ایران به تمامی تعهدات خود عمل کند، آنگاه تمامی اعضا FATF از جمله عربستان و اسراییل باید عمل به تعهدات را تایید کنند و اگر فقط یکی از آنها آن را تایید نکنند ایران از لیست سیاه خارج نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
حرفت کلادرموردمشورت نبودگفته هایت چیزدیگراست
هاشمی
Romania
محمد جان
شما که اینقدر طرفدار قانون هستی پس در موضوع حجاب اجباری و اختیاری و ... که دوستانتون مطرح می کنن بهشون بگو که حجاب قانون مصوب مجلسه و لازم الاجراست
سرور
Iran, Islamic Republic of
کجاست محلس مدرس؟ این محلس کجای امور است؟
Iran, Islamic Republic of
کشور منتقد می خواهد ولی تخریب چی نمی خواهد.
هاشمی
Romania
کشور منتقد می خواهد ؟ ؟؟؟؟
پس چرا رئیس جمهور که میاد مصاحبه تلویزیونی
مجری ها رو خودشون انتخاب می کنن تا سوالهای چالشی نکنه !!!
Iran, Islamic Republic of
مثلانادرطالب زاده راانتخاب کند
مجيد
Iran, Islamic Republic of
اگه دولت تونست بياد يك مصاحبه با مطبوعات بذاره آونم از نوع آزادش و هر چي خواتند بپرستند و تو گوش روحاني ميكرون مخفي نكنند كار كردند. نه اينكه فرمايشي مصاحبه كنند و بعدشم بگن با خودشون عجب ملت..... پپه اي داريم..... برامون كف و سوت مي زنند.
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
...