جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

دولت گوش شنوا نداشت ۵۰ بار هشدار دادیم

پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 658476
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اعلام کرد: بخش خصوصی نوسانات ارزی امسال را پیش‌بینی و اعلام کرده بود اما دولت این نوسانات را باور نمی‌کرد.
دولت گوش شنوا نداشت ۵۰ بار هشدار دادیم
به گزارش جهان نيوز، «مسعود خوانساری» در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و در پاسخ به اظهارات یکی از مدیران صندوق توسعه ملی که مدعی بود هیچکس شرایط اقتصادی امسال را پیش‌بینی نمی‌کرد، گفت: بخش خصوصی در پنج سال اخیر، 53 مرتبه به صورت شفاهی و کتبی نسبت به وقوع این شرایط هشدار داده بود اما دولت هیچگاه نخواست آن را باور کند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی و با صدور بخشنامه‌های متعدد و متناقض، همه صادرکنندگان بنام و با تجربه، از ترس قرار گرفتن در فهرست قاچاقچیان، صادرات خود را قطع کرده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: دولت این مباحث را کارشناسی نمی‌کند و با هدف عوام‌فریبی، تصمیم‌های مهم و ضروری را به موقع اتخاذ نمی‌کند.

اظهارات رئیس اتاق بازرگانی درباره تصمیمات اقتصادی و ارزی غلط در حالی است که اخیراً آقایان سیف، جهانگیری، آشنا، نیلی و... ضمن اظهارنظرهایی تلاش کرده‌اند مسئولیت برخی تصمیمات غلط را از دوش خود برداشته و متوجه یکدیگر یا روحانی کنند.

منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگرگوششنوا داشت نصیحت های دوستان راگوش می کردکه به این روز نه رسیم؟؟؟؟