جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

پیام تبریک حناچی به استاندار: انتصاب شما نویدبخش یک تحول بزرگ است!

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 658417
شهردار تهران در پیامی قابل تامل انتصاب انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران را تبریک گفت و حضور وی را نوید بخش یک تحول بزرگ دانست!
تبریک حناچی به استاندار: انتصاب شما نوید یک تحول بزرگ است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، پیروز حناچی با ارسال متنی انتخاب بندپی به عنوان استاندار جدید تهران را تبریک گفت و نوشت: 

«جناب آقای انوشیروان محسنی بندپی

با کمال مسرت، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان استاندار تهران که نشأت گرفته از توانمندی های علمی و اجرایی و نوید بخش تحولی بزرگ در امور توسعه شهری و حقوقی شهروندان است، به جنابعالی و نیز همه شهروندان تهرانی تبریک می‌گویم و امیدوارم تدابیر خردمندانه آن جناب به تقویت همکاری بین شهرداری و استانداری و متعاقباً هم‌افزایی توان مدیریتی پایتخت منجر شود».

بنا براعلام شهرنوشت، صبح امروز با رای هیات وزیران، انوشیروان محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد؛ محسنی بندپی در کارنامه خود سابقه نمایندگی مردم نوشهر و چالوس، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی را دارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
اللهم ارحمنا
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر نوشهریها تهران را تسخیر خواهند کرد موج استخدام فامیلی در راه است
Iran, Islamic Republic of
تحول بزرگ !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سابقه اش که خیلی خوبه
ان شاء الله کارش هم خوب خواهد شد
United Kingdom
خوبببببب
سابقه اصلاحات همیشه خوب بوده
Iran, Islamic Republic of
انشاا... که اقازاده نمیخوان برن استانداری؟