جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳۱

پنج اشتباه درباره دختران خیابان انقلاب

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 658386
اشتباه نشود؛ حتا دختر بدحجاب و شل حجاب و بی حجاب ایران نیز دختر خیابان انقلاب نیست. خیلی ها دروغ و غیبت را بد می دانند اما ممکن است دچار خطا شوند. چنین آدم های بی شماری، متفاوت اند از کسی که از اساس می گوید دروغ و غیبت حلاست مثل شیر مادر.
پنج اشتباه درباره دختران خیابان انقلاب
گروه سیاسی جهان نيوز، محسن مهدیان: شاپرک شجری زاده، همان که قهرمان دختر خیابان انقلاب شناخته می شد و با پرچم کردن روسری اش فرار کرد، روز گذشته در پارلمان کانادا خواستار تحریم ایران و ایرانی ها شد.

اما درباره دختر خیابان انقلاب چند اشتباه رایج وجود دارد که به بهانه این خبر و موج تنفری که در شبکه های اجتماعی علیه او ایجاد شده است، چند نکته قابل طرح است.

اشتباه اول

تقابل شجری زاده با مردم ایران برای دیروز نیست. خیانت دختر خیابان انقلاب از نقطه ایست که مقابل اراده مردم ایران می ایستند. از روزی که مقابل حق اکثریت قرار می گیرد. مقابل قانون. اراده ملت ایران، اسلام و تجلی خواست شان در قانون است.

اشتباه دوم

دختر خیابان انقلاب دنبال اصلاح قانون نیست. اصلاح هر قانونی خوب یا بد، باید در همین کشور و به دست خود مردم صورت گیرد. راه اصلاح قانون ایستادن مقابل قانون نیست. اصلاح قانون در خود قانون و از درون قانون است. منتقد تایم چراغ قرمز فلان چهارراه، هیچ وقت از چراغ قرمز عبور نمی کند.

اشتباه سوم

 کسانی که به غلط، قلق گیری چهارشنبه سفید و مقصد دخترخیابان انقلاب را حجاب اختیاری می دانستند، امروز با تصمیم شاپرک شجری زاده دچار شوک شدند.  چهارشنبه سفید مقابل همه روزهای مردم قدعلم کرده است. هدف دختر خیابان انقلاب، تقابل با کلیت ملت است نه حجاب شان. کافیست در کنار خبر شجری زاده، به عکس های یادگاری مبدع چهارشنبه سفید با اهالی کاخ سفید و ربع پهلوی توجه شود.

اشتباه چهارم

اشتباه نشود؛ حتا دختر بدحجاب و شل حجاب و بی حجاب ایران نیز دختر خیابان انقلاب نیست. خیلی ها دروغ و غیبت را بد می دانند اما ممکن است دچار خطا شوند. چنین آدم های  بی شماری، متفاوت اند از کسی که از اساس می گوید دروغ و غیبت حلاست مثل شیر مادر.

اشتباه پنجم

چهارشنبه سفید تنها جنسی کردن اعتراضات سیاسی است و نه بیشتر. جنسی کردن و نه جنسیتی کردن. شعار حجاب اختیاری، پوششی است برای ما بی شماریم. این ها همان ها هستند که می گفتند در خیابان هرکس بوق بزند باماست. همان ها که می گفتند هرکس در شب چراغ روشن کرد معترض است. همان ها که پیاده روی مردم در پیاده رو ها را نشانه همراهی با براندازی می دانستند. در اعتراض آنروز شان مضحکه شدند و امروز بازی جدیدی راه انداختند تا بگویند وضعیت حجاب ملت ایران، نشانه اعتراض شان به حکومت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مخالف نما و برانداز نما و ضد انقلاب نما هاي داخلي و خارجي بدنبا ل دلار. گرين كارت هستند و ديگرانو اسباب و پله خود ميكنند فريب نخوريم نونشون تو مخالفت است اگر نظام عطسه كند انها سكته ميكنند دقت كنيد
France
نوع پوشش یک حق هست مثل نفس کشیدن ، مثل خوردن و ...... اگر حجاب در اسلام اجباری بود در همه کشورهای مسلمان اجباری بود . خداوند بزرگ در پذیرفتن دین اجباری نداره چه برسه به پوشش . اما مافیا حجاب در ایران میلیاردها دلار پول می گیره ۱۰۰ تا بنیاد و انجمن از بودجه پول می گیرن که پوشش اجباری تبلیغ کنن . حجاب فقط در داعش ، طالبان و جمهوری اسلامی اجباری است . بقول احمدی نژاد یک حکم حکومتی از بزرگان دین بیارید در مقابل حق پوشش ما قبول کنیم . اجبار اگر جواب میداد ۴۰ ساله گشت ارشاد و بسیج دارند میزنن و می گیرن برای پوشش چرا پس جواب نداده ؟
Iran, Islamic Republic of
حجاب به حکم قانون که رای ملت ایران بوده اجباری شده و اکثریت قاطع ملت ایران با حجاب هستند که اگر نبود چهارشنبه های مسخره سفید جواب می داد ولی اگر حجاب هم اجباری نباشه ترویج فساد و اباحه گری که نهایت منجر بشه به ازدواج باهمجنس و خر و سگ ! یا آمار تجاوز به عنف طبق گزارشگر سازمان ملل که نشون میده کشورهای اروپایی و امریکا مقام اول تا دهم را دارند یا باردار شدن بیش از نیمی از دختران قبل از ازدواج رسمی چیزی نیست که شما براش سینه می زنی
Romania
حجاب با امر الهی الزامیست و هیچ فردی در وجوب و الزام آن نقشی ندارد. دیگر لیبرالیسم و سکولاریسم را قاطی احکام الهی نکنید. کسی اعتقاد ندارد صریحا بگوید حکم خدا را قبول ندارم نگویید چون مردم گفته اند اجباریست!
Romania
منتقد تایم! چراغ قرمز. لطفا به جای تایم بنویسید زمان. از کلمات انگلیسی به جای کلمات فارسی استفاده نکنید. فرهنگ غلط را تبلیغ نکنید.
Iran, Islamic Republic of
این آقا پنج نکته رو گفت که همشون نادرست و مغلطه بود
۱.اگر نوع پوشش مثل نفس کشیدن یک حقه پس برای من مثال بیار یک کشور رو که اجازه بدن آدم ها لخت مادر زاد در همه جا بیان تو خیابون؟
۲.حجاب طبق آیات مسلم قرآن یک واجب در اسلامه و به هیچ وجه دین الابختکی نیست که یه جاش رو دلت خواست بپذیری و جای دیگه رو نه!! لا اکراه فی الدین برای ابتدای انتخاب اسلامه نه بعد از اسلام آوردن!
۳.اگه یکم سواد داشتی میرفتی و مطالعه میکردی که حجاب تا قبل از رواج تمدن منحوس غربی در یکصد سال اخیر در همه کشور های اسلامی وجود داشته و به نوعی اجباری بوده و در صدر اسلام هم به همین صورت.
۴. این چه جور مافیای حجابیه که حتی نتونسته بازار چادر تو کشور ما رو در دست بگیره و چادر ها هم از کره و چین میان؟! پرت کردن یه تهمت هیچ کاری نداره صحت و سقمه کلامه که مهمه!!!
۵. نتیجه اجباری بودن حجاب رو از این زاویه نگاه کن که اگه همین مراقبت ها نبود الان ما در فساد چند برابر با توجه به بمباران ضد دینی علیه مردم، روبرو بودیم پس همین که مثل اندلس نشدیم از نتایج مهمشه وگرنه الان باید با مشکل فرزند حرام زاده که تو غرب غوغا میکنه و اتفاقا در کشورهایی مثل ترکیه که این مساله رو رها کردن هم افزایش چشمگیر داشته، روبرو میشدیم!!!
Romania
رفرامدوم بزارید ببینید مردم چی می خواهن ، خیلی راحته و فقط کمی جرات می خواهد .
هاشمی
Romania
اگه حجاب رفراندوم میخواد
پس یه رفراندوم هم برای هروئین کشیدن در اتوبوسها
بذارید
یه رفراندوم هم برای مشروب خوری در خیابانها
یه رفراندوم هم برای داشتن اسلحه برای همه مردم
یه رفراندوم هم برای عبور از چراغ قرمز
یه رفراندوم هم برای آزاد کردن سرعت رانندگی
و ....!!!
Iran, Islamic Republic of
خب بگذارید برای هیچ کدام از موارد مطرح شده نظر مردم را پرسیدن عیب نیست
کارنشناس
Iran, Islamic Republic of
خب اگه در این موارد هم موافقان و مخالفان مسئله حیثیتی و وحودی و در نهایت سبک و شیوه زندگی دارند؛ خب رفراندوم بگذارید اما خودتان میدانید که نتیجه این نظر سنجی ها با نظرسنجی حجاب اجباری مغایرت دارد! پس دوست عزیز ! سعی کنیم چرند ننویسیم چون چیزی عاید مناظره کنندگان و مردم نمیشود
m
United Kingdom
راستی کی بود تراول چک فرستاد برای این خائن وطن فروش ؟؟؟؟؟؟؟
امیرحسام
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشی و خیانت به کشور چیز جدیدی نیست اما جای تعجب است که چرا قوه قضاییه این فرد را بازداشت و ممنوع الخروج نکرده است تا به کانادا برود و تقاضای تحریم ایران را بکند.
هاشمی
Romania
دلیل نداره قوه قضائیه ممنوع الخروجش کنه
کسی که لیاقت زندگی در بین ایرانی ها را ندارد باید هر جا دوست دارد برود
البته اگر اختلاس کرده بود باید ممنوع الخروج و محاکمه می شد
Iran, Islamic Republic of
خوب هماهنگ بودن با هم!
خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتن میمون هرچی زشت تره بازیش بیشتره !
...
Netherlands
....
United States
این همون بود که توی پیجش دستبند سبز و بنفش داشت
Denmark
کله پاچه هاشو اینجا خورد حالا که به ته دیگ رسیده قهر کرد رفت اونور. اپوزیسیون صادراتی پست فطرت
Denmark
الان میره اونجا ژست روشنفکری میگیره و ادعا میکنه گیاهخواره در حالیکه اینجا صبح ها میرفت کله پزی سیرابی و پاچه میخورد
Denmark
شاپرک تقلبی!
Iran, Islamic Republic of
به تصاویر دختران بد حجاب و شاید گفت در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن توجه کنید ( می توانید سرچ کنید ) پس اینکه حتی این قشر جماعت کم توجه رو ضد انقلاب بدانند کار اشتباهی است و امثال مصیح و این دخترک خود فروش به زرق و برق غرب از درک عزت ملتی که نمی خواهد گاو شیرده غرب شود عاجزند
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
....
مانا
Iran, Islamic Republic of
همانقدر كه به زور حجاب از سر كشيدن بد بود به زور حجاب بر سر گذاشتن بد هست ، يعني در قرن ٢١ هم براي
بديهيات بايد جنگيد ؟! بايد به آزاديهاي فردي احترام گذاشت.
Romania
اشتباه مثبت دادم چرند بود
فرانک
Romania
دختر خ انقلاب مال ۴۰ سال پیشه!!! الان دختر سعادت آباد و اندرزگو و نیاوران و اقدسیه باید بود. با حجاب و موقر!!!! با چادر مشکی!!! خ انقلاب دیگه جواب نمیده. خ انقلابیها دیگه حال ندارند.!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سرتو خیلی زیر برف نکردی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اسم دختران را خراب نکنید بگویید ....خیابان انقلاب
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
علی آقا حدس زدم چه کلمه ای بکار برده ای که نقطه چین شد.....
Iran, Islamic Republic of
حجاب در اسلام پوشش قسمت های حساس بدن است مرد یا زن فرقی ندارد و این که ما مقنعه و چادر را حجاب بدانیم و با موی سر زنان کار داشته باشیم پذیرفته نیست مخاطبان این سایت اگر مخالف نظر بنده هستند پس بروند کشورهای مسلمانی را که مخالف نظرشان هستند تکفیر کنند و بی جهت باعث فرار زنان از ایران نشوند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ایران جمهوری مسلمانان نیست
جمهوری اسلامی است
فرق این دو با هم مشخص است
در کشورهای مسلمان حکومت جمهوری اسلامی نیست اگر جمهوری هم باشد جمهوری مسلمانان است یعنی عده ای مسلمان تحت یک حکومت زندگی می کنند ولی قالب حکومت اسلامی نیست
عده ای در اول انقلاب پیشنهاد می دادند که نام نظام را جمهوری مسلمانان بگذاریم
گروهی می گفتند جمهوری دمکراتیک اسلامی و ...
امام خمینی فرمودند : جمهوری اسلامی ، نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد