جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۷۲
رحیم پور ازغدی در دانشگاه خوارزمی:

ما در جنگ آدم‌های زناکار و شراب خواری در جبهه داشتیم که به عنوان غواص شهید شدند و این معجزه اسلام بود/ در آمریکا، انگلیس، ایتالیا و آلمان بحث سیاسی در دانشگاه ممنوع است/ قفل آمریکاست و کلید همین جاست

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۹
کد مطلب: 658237
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه اقتصاد برجامی قرار بود ظرف ۲ ماه مشکل آب مردم را حل کند، گفت: این هنر برجام و FATF است که آمریکا بدون جنگ اهداف خود را پیش ببرد.
ما در جنگ آدم‌های زناکار و شراب خواری در جبهه داشتیم که به عنوان غواص شهید شدند و این معجزه اسلام بود/ در آمریکا، انگلیس، ایتالیا و آلمان بحث سیاسی در دانشگاه ممنوع است/ قفل آمریکاست و کلید همین جاست
گروه سیاسی جهان نيوز: رحیم پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: بعد از کودتای ۲۸ سال ۱۳۳۲ آمریکا به تدریج به قدرت اول در ایران تبدیل شد، چون تا پیش از این آمریکا در کنار انگلیس قرار داشت.

به گزارش جهان نيوز، وی با بیان اینکه با دو کودتا کشورمان تا دهه‌های متعددی توسط انگلیس و آمریکا غارت و تحقیر شد، افزود: اعتراض دانشجویان در سال ۳۲ به استبداد سلطنت و به آمریکا بود در واقع این حرکت یک حرکت ضد سلطنتی و ضد استکباری به حساب می‌آمد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ قرار بود در دانشگاه تهران به نیلسون دکترای افتخاری بدهند تا جنایت‌های این کشور در کوتای ۲۸ مرداد لاپوشانی شود و جشن پیروزی به خاطر حصر مصدق و کاشانی را برگزار کنند، تصریح کرد: در ۱۶ آذر ۳۲ به دستور آمریکا و انگلیس و توسط ایادی آن‌ها در داخل دانشجویان سرکوب شدند.

بر پایه گزارش خبرگزاری دانشجو وی تصریح کرد: پس از وقایع ۱۶ آذر ۳۲ چند تحول در مبارزات دانشجویی علیه استبداد و استکبار شکل گرفت؛ به گونه‌ای که تا سال ۴۲ یعنی ۱۰ سال بعد ۳ جریان لیبرال و ماتونی که بیشتر حکومتی بودند جریان‌های مارکسیستی و چپ که شامل توده ای‌ها بودند و یک جریان ملی و مذهبی نیز در دانشگاه‌ها شکل گرفتند که این جریان مذهبی و ملی سال به سال قوی‌تر شدند؛ به گونه‌ای که این جریان در ۱۵ خرداد سال ۴۲ که نهضت امام به خیابان‌ها کشیده شد، ارتباطشان با مساجد و کوچه و خیابان‌ها برقرار شد.

رحیم پورازغدی با اشاره به اینکه در این مقطع جریان دانشجویی مذهبی به شدت تقویت و مابقی جریانات ضعیف‌تر شدند، تصریح کرد: در این دوران ارتباط دانشجویان مبارز با روحانیون مبارز برقرار شد و این جریان در برابر رژیم پهلوی، مارکسیسم‌ها و بهایی‌ها قرار گرفتند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به گزارش ساواک در توصیف نابودی تمام گروه‌های مسلح در سال ۵۵ اشاره کرد و افزود: ساواک در گزارش خود تصریح کرده بود که هیچ جریان خطرناکی در کشور وجود ندارد. همچنین در اسناد لانه جاسوسی آمده که در سال ۵۶ دیگر هیچ خطری رژیم شاه را تهدید نمی‌کند؛ اما این رژیم در زمستان ۵۷ سقوط کرد با این وجود آمریکایی‌ها اصلا تصور نمی‌کردند که این اتفاق بیفتد به گونه‌ای که آن‌ها سقوط شاه را یک شوک بین المللی برای آمریکا دانستند، چون با این اتفاق آن‌ها بزرگترین پایگاه خود را از دست دادند.

رحیم پورازغدی با اشاره به اینکه در جریان جنگ جهانی نصف ملت ایران به خاطر قحطی که عامل آن انگلیسی‌ها بودند مردند، اما این را در کتاب‌های درسی ما نمی‌گذارند؛ این یعنی انگلیس انقدر محترم است، افزود: آمریکا ۸۰ سال پیش قدرتمند شد و حدود ۴۰ سال پیش در اوج قدرت بود؛ اما این کشور بعد از انقلاب ضعیف و ذلیل شده است.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار بعد از انقلاب نبوده؛ بلکه این شعار در ۱۶ آذر ۳۲ و در دانشگاه‌های ما سر داده شد تصریح کرد: میرزاملکم خان می‌گفت که باید وزیر از انگلیس بیاوریم؛ البته برخی‌ها هم اخیرا این حرف را زده اند و گفته اند مدیر از خارج بیاوریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه اقتصاد برجامی قرار بود ظرف ۲ ماه مشکل آب مردم را حل کند، گفت: این هنر برجام و FATF است که آمریکا بدون جنگ اهداف خود را پیش ببرد.
 
رحیم پورازغدی با بیان اینکه ما در جنگ آدم‌های زناکار و شراب خواری در جبهه داشتیم که به عنوان غواص شهید شدند و این معجزه اسلام بود، تصریح کرد: دموکرات‌ها وحشی‌تر از جمهوری خواهان و جمهوری خواهان وحشی‌تر از دموکرات‌ها هستند؛ با این وجود امروز برخی‌ها می‌گویند ترامپ شخص دیوانه‌ای است و روانی است و این مسائل به شخص او برمی گردد و یا اینکه برخی‌ها می‌گویند دموکرات‌ها از جمهوری خواهان بهترند.

وی با بیان اینکه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ هزار هزار نفر از مردم ایران در زمان روی کار آمدن دموکرات‌ها در آمریکا کشته شدند، افزود: آقایان پس از این همه مسائل امروز رسوا شده اند و می‌بینیم آمریکایی‌ها چگونه زیر تعهدات خود زده اند البته حالا می‌گویند اروپایی‌ها خوب هستند آیا اروپا جز وراجی موضعی در مقابل ما داشته است، امروز حتی یک بانک اروپایی هم حاضر نشده برای ایران حساب باز کند، چون می‌گویند این کار به اقتصاد ما ضربه می‌زند و حتی لوکوزامبورگ هم بعد از آلمان و فرانسه حاضر نشد این کار را انجام دهد و گفتند ما این قول را نداده ایم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: نگاه نکنید که امروز چند دهه هزار استاد و دانشجو در نوبت اعتکاف قرار می‌گیرند، در زمان طاغوت اصلا وضع اینگونه نبوده است.

وی با اشاره به اینکه تحول در نظام آموزشی کشور در زمان قاجار شروع شد و در واقع قهرمان مدرنیسه در ایران ناصرالدین شاه قاجار بوده، تصریح کرد: در این دوره روابط دیپلماتیک ایران با آمریکا شروع شد و اتفاقات مثبت در زمان امیرکبیر روی داد؛ با این وجود اینکه می‌گویند بسیاری از اقدامات در دوره رضا شاه بوده دروغ است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه همین کار‌هایی را که برسر هسته‌ای آورده اند، قبلا در جریان ملی شدن صنعت نفت با ایران کردند، بیان داشت: غربی‌ها می‌گویند هسته‌ای خطرناک است؛ در حالی که کل کشور خود را با فناوری هسته‌ای اداره می‌کنند.

رحیم پورازغدی تصریح کرد: اگر ما می‌خواستیم از غربی‌ها نفت بخریم، آن‌ها نفت را استکان استکان به ما می‌فروختند.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید صنعت و کشاورزی ما با فناوری هسته‌ای اداره شوند، تصریح کرد: آقایان گفتند کاری می‌کنیم که چرخ سانتیفیوژ و معیشت مردم با هم بچرخد؛ اما دیدیم که چگونه هم سانیفیوژ چرخید و هم چرخ معیشت مردم و این با فشار غرب و انفعال غرب زدگان در داخل اتفاق افتاد و البته هنوز هم وعده می‌دهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: در قضیه ملی شدن نفت ایران نیز آن‌ها نفت ما را تحریم کردند و گفتند نمی‌گذاریم یک قطره نفت بفروشید. واقعیت این است که غربی‌ها دوباره می‌خواهند به ایران برگردند و اصلا مساله آن‌ها فلسطین و هسته‌ای نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل شکست ناپذیر بودند؛ اما به دست انقلاب اسلامی شکست خوردند؛به گونه‌ای که اسرائیل ۴ بار شکست را تجربه کرده است و امروز چندین کشور به پایگاه انقلاب اسلامی تبدیل شده اند.

رحیم پورازغدی با بیان اینکه عده‌ای پیروزی‌ها را شکست جلوه می‌دهند تا شکست‌های خود را لاپوشانی کنند، گفت: در دوران طاغوت روسای دانشگاه‌های ما اگر می‌خواستند کاری انجام دهند، باید از سفرای آمریکا اجازه می‌گرفتند حتی لیست سفرا را به آمریکا می‌دادند تا آن‌ها تایید کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نسل جدید از جنایت‌های آمریکا خبر ندارد و خیال می‌کند آمریکا همین است که آن را در هالیوود نشان می‌دهند، تصریح کرد: ایران ۷ هزار سال تاریخ مکتوب دارد؛ اما عمر حکومت آمریکا ۲۵۰ سال است و در این مدت هم دست به قتل، غارت و هولوکاست زده اند به گونه‌ای که هر سال یک جنگ را به راه انداخته اند.

رحیم پور با بیان اینکه آمریکا کار را با قتل و غارت پیش می‌برد؛ به گونه‌ای که آن‌ها با جنگ و غارت مدرنیته را ساخته اند و غارت را مدرن کرده اند، افزود: در آمریکا و اروپا جنبش دانشجویی وجود ندارد، چون جنبش‌های دانشجویی را سرکوب کرده اند؛ البته در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی در اروپا جنبش دانشجویی وجود داشته و آن‌ها در دفاع از سیاه پوستان، نیازمندان و جزو جریان‌های ضد جنگ بودند و کتک می‌خوردند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۱ هزار استاد دانشگاه و کارگردان مشهور سینما به جرم اینکه احتمال داده می‌شد سوسیالیست هستند از کار اخراج شده اند، افزود: چارلی چاپلین به جرم اینکه مارکسیس است ممنوع کار شد و او فیلم‌های خود را در اروپا می‌ساخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گسترش وقایع اخیر فرانسه، بلژیک و هلند تصریح کرد: مردم اروپا تحت فشار سرمایه داری هستند و حرکت امروز آن‌ها احیای نه به جنبش سرمایه داری و لیبرالیسم است.

رحیم پورازغدی با بیان اینکه انگلستان هیچ وقت جنبش دانشجویی نداشته و بحث سیاسی در دانشگاه‌های این کشور ممنوع است، افزود: در آمریکا، ایتالیا و آلمان هم بحث سیاسی در دانشگاه ممنوع است و به دانشجویان می‌گویند بحث علمی کنید.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی غرب زده مشکل ملت هدف را حل نمی‌کند، تصریح کرد: الان نصف ملت ما دکترا دارند و هر ایرانی تا چند سال دیگر دارای یک مدرک دکترا است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما این همه دکترای علوم انسانی و اجتماعی داریم، اما کسی به اشتغال آن‌ها فکر نمی‌کند و این همه دکتر روی دست ما مانده و نمی‌دانیم چیکار کنیم.

رحیم پور ازغدی افزود: با وجود این همه متخصص در بازرگانی، محیط زیست و ترافیک این همه مشکل بر روی زمین داریم با این وجود دانشگاه کدام یک از این مشکلات را حل می‌کند؟

وی تصریح کرد: این همه تلاش‌هایی که در این ۴۰ سال صورت گرفته دوباره یک عده‌ای آمده اند و می‌گویند ما نمی‌توانیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امیرکبیر کتاب‌ها را علمی و انقلابی می‌نوشت او را کشتند و بعد نوری و سپهسالار را که هر دو ماسون بودند روی کارآوردند، افزود: ما نیز الان گرفتار حاجی واشنگتن‌ها هستیم. آن‌ها می‌گویند کلید در آمریکاست و آن‌ها می‌توانند و ما نمی‌توانیم از این رو باید مدیر از خارج بیاوریم.

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: اگر آقایان جلوی بی عرضه گی‌ها را بگیرند، به اولیات دینی و قانون اساسی عمل کنند، به استعدادی داخلی احترام بگذارند، حقوق نجومی نگیرند و مشکلات گمرک و قاچاق را حل کنند، قفل آمریکاست و کلید همین جاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
چرا دروغ میگی ؟ با اینکاراتون فکر می کنید دفاع می کنید ؟ من در المان تحصیل کردم و هیچ وقت ندیدم بحث سیاسی ممنوع باشه ، به والله این دفاع دروغین بیشتر ضربه میزنه تا بحث و گفتگو .
علی
Switzerland
دقیقا. ایشان برای اینکه هیچ جایی را در دنیا ندیده اند. جالب است که افرادی که حتی یک روز در امریکا و اروپا نبوده اند با این قاطعیت دارند راجع آنجا صحبت میکنند. ایکاش یک فرصت مطالعاتی برای ایشان ایجاد میشد که لااقل چند ماهی را در اروپا باشند تا واقعیات را بفهمند و براساس توهمات ذهنی صحبت نکنند.
Iran, Islamic Republic of
کنفرانسهائی که دراروپابرگزارشده راببینیدنظرتان عوض میشودحیف که به آمریکاراهش نمیدهندتاپوزه جامعه شناس وفیلسوف آنجارابه خاک بمالد
میزان کتاب خدا
Netherlands
بعنوان نمونه اگر در مورد جعبه خالی هول کاست صحبت/تردید/تحقیق کنی از زندان سر در می آوری حتی اگر استاد باشی. در غرب اغلب زشتی ها بصورت زیبا نمایش داده می شود.
United States
... در خود المان می تونی از هر چیزی صحبت کنی . صدا و سیمای میلی زیاد می بینی
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
در اروپا صحبت و تحقیق کردن درباره افسانه هلوکاست جرم است .
میزان کتاب خدا
Netherlands
عزیز دروغ بس : نمی دانم که جمله شما سئولی است یا خبری؟ بهرحال یک نشانی و آدرس جهت رفع ابهام تقدیم شد.
David Irving ( دیوید اروینگ ) مردی استکه بعلت عدم اعتقاد به افسانه Holocaust به سه سال حبس محکوم و بعد از سیزده ماه زندان در اتریش در سال دوهزار و شش آزاد شد.
با تشکر از توجه شما
Iran, Islamic Republic of
ایشان در کشور های اروپایی بودند.
چنان صحبت می کنید و که آدم فکر می کنه پدرشی.
کاش شما هم اهل مطالعه بودید.
اما راجع به ادعای دوستمون که گفتند در المان بحث سیاسی آزاده باید بگم اگه صحبت آقای رحیم پور را نپذیریم صحبت شما را که ناشناس هستید را هم نمی تونیم بپذیریم و دنبال مدرک مطمین تری خواهیم بود برای این مساله.
البته باید متوجه باشیم گاهی تخریب های یک قسمت از صحبت های یک شخص به این دلیله که را جع به دیگر صحبت هاش جوابی نداریم.
راستی نظرتون راجع به چرخیدن چرخ سانتیریفیوژ و چرخ ممعیشت مردم چیه؟ نظرتون راجع به حل شدن مشکل آب کشور با برجام چیه؟
میخواهید حرفی را که نادرست از آب درآومده نقد کنید صحبت ها و وعده های رییس جمهوره که نادرستی شون واضحه.
United States
دوست عزیز من تحصیلکرده دانشگاه المان هستم .
Iran, Islamic Republic of
خوب آلمان بودی سیستم سیاسی یاهمان حرفهای همه چیزدراینجاشلخته تروبی نظم تراست یاآنجا؟میشوددرمورد
همه چیزحرف زداماتهمت ودروغ نسبت به نظام تبلیغ علیه آن فکرنکنمدرآلمان وجودداشته باشداین نکته نگرانی است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هرکس که میخواد رای منفی بده بگه کجا موضوع سیاسی ممنوع هست که بریم ببینیم؟ و الا بهتره نه تایید کنید و نه تکذیب
United States
عزیزم اینها که منفی میدن پول می گیرن بگن روز تاریکه و شب روشن . اگر نگن پول نمی گیرن .
Iran, Islamic Republic of
شما مگه میشناسیشون؟ و الا این تهمته.مشکل ما همینه که بجای کمی فکر تحقیق و یا لااقل توجه به حرف سریع با حب و یا بغض موضع میگیریم....
Iran, Islamic Republic of
این شمایید که چشم رو گرونیا بسته اید و جلو دوربین واسه مردم از رو کاغذ پاره آمارهای می خوانید
Iran, Islamic Republic of
سوال:چرا افساد طلبا اینقدر از شفافیت میترسن؟؟
Germany
از سه هزار میلیارد چه خبر
Iran, Islamic Republic of
3000 میلیارد قدیمی شد حالا باید سراغ 12000 میلیارد صندوق ذخیره فرهنگیان رو بگیری !
Iran, Islamic Republic of
هنوربه۶هزارمیلیاردشماخیلی مونده برسه
رضا
Iran, Islamic Republic of
اين وسط چرا نرخ تعيين ميكنى ؟! كداميك از سياسيون در اين مملكت طالب شفافيت اند كه اصلاح طلب ها باشند ؟! همه سر و ته يك كرباسند !
Iran, Islamic Republic of
اینکه به ... بخشهای مهم حاکمیتی اعم ازشورای نگهبان قوه قضائیه نیروی مسلح ابزارهای دفاعی توهین شودکجای دنیایک چنین چیزی وجوددارد!؟نقدوجوددارداما
توهین نه اینکه گفته شودچراسلاح دفاعی ماچنان است نیروی انتظامی بدون سلاح به زیرگرفته شوددرکدام کشور مدعای شماوجوددارد؟وهزاران مثال وواقعیت دیگر
Iran, Islamic Republic of
بالفرض حرفت درس باشه.این باعث میشه ما بگیم همه حرفاش اشتباهه یا واقعیت نداره؟؟طوری قسم میخوری که انگار یه بچه مدرسه ای اومده اینو میگه.
Iran, Islamic Republic of
ایشان اسمی از آلمان نیاورده
Iran, Islamic Republic of
کاش ده نفر دیگه مثل استاد رحیم پور و عباسی و شریعتمداری بودند که روشن گری میکردند
Romania
در شهر اگر کس است یک حرف بس است. فعلا آب سربالایی می رود و یک عده هم در گوششان را گرفته اند و نمی خواهند سخن حق بشنوند.
Iran, Islamic Republic of
زندگی مارو نابود کردید. برید یه جزیره بخرید بعد با تزهای خودتون اونجارو اداره کنید....!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگه جنگ بین دو کشور مسلمان و مسیحی بوده که ایشون میفرمایند معجزه اسلام جوانهای غیر مذهبی رو به جبهه کشونده؟ اگر عراق میخواست به اسلام حمله کنه باید به عربستان حمله میکرد، عراق به کشور ایران حمله کرد و جوانان ما از مرزهای ایران دفاع کردند و این معجزه میهن دوستیه.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
بله معجزه اسلام و انقلاب اسلامی هست. شما یک شهید نام ببرید از ملی گراها و لیبرال ها و کوروش پرست ها که در جنگ برای ایران جنگیده باشند.البته آنهایی که برای اسلام جنگیدند به توصیه اسلام حب وطن هم دارند
ولی قبل از انقلاب شاه کوروش پرست بحرین را دودستی تقدیم انگلستان کرد.
میهن دوست واقعی همان بچه حزب اللهی های خداپرست هستند. نه مدعیان دروغین وطن پرستی
Iran, Islamic Republic of
فاطمه خانم همينه كه مردم نگه دار نيستي چراكه دايره را خيلي كوچك ميكنيد در جنگ همه جوري ادم بودن ما در يك جغرافيا هستيم بنام ايران با نظرات مختلف ولي همه وطن دوست هستيم
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
فاطمه خانم داستان حر را چند بار بخوانيد و تكرار كنيد ايران وطنم و اسلام دينم و از هم جدا ناشدني هستند بدون تماميت ارضي بنام ايران ما معني و وجود نداريم كه عقيده بيان نمايم والسلام
Romania
من هم دقیقا همین را گفتم
کسانی که از وطن دفاع کردندو شهید شدند ونگذاشتند یک وجب از خاک وطن عزیزمون به دست دشمن بیفته بچه های مذهبی و خدا پرست بودن که حب وطن را نشانه ایمان میدونن . نه مدعیان دروغین وطن پرستی که موقع خطر و دفاع از وطن شعاراشون یادشون میره.
البته حرهای زیادی هم داشتیم که اومدن در جبهه اسلام و انقلاب و از میهنشون دفاع کردند . متوجهید که حرها اومدن زیر پرچم اسلام و انقلاب و بعد خالصانه از وطنشون دفاع کردند
آدمیزاد
Colombia
جنگ ایران و عراق میان دو کشور مسلمان بود و اتفاقا بجز سوریه و لبنان(که سکولار و دارای اقلیت بزرگ مسیحی و شیعه هستند )،
همه کشورهای اسلامی با صدام متحد بودند و بر علیه ایران جبهه گرفته بودند.
Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینه که در جبهه ها اکثریت و غالب به عشق امام و انقلاب و امام حسین علیه السلام و شهادت و سایر مفاهیم و عقاید دینی می جنگیدند.
وطن دوستی ارزش های دسته سوم بود.
آدم ها با سلیقه های مختلف هم بودند ولی معتقد به اسلام و امام و مرجعیت بودند ولو در عمل خیلی متعبد نبودند.
البته اینکه در جنهه ها همه فقط نماز شب می خوندن را قبول ندارم ولی انگیزه ها و ارزشهای رایج در جبهه ها ، انگیزه های الهی بودن.
لطفا واقعیات را همانطور که بوده تعریف کنیم.
Iran, Islamic Republic of
عزيز 119 خود جامعه پنداريد پس الان هم از مردم نخوايد سختي تحمل كنند تا تحريم اتمام يابد خود بارتحريم ها را بگردن بگيريد چونكه شما كل جهانيد
Iran, Islamic Republic of
نمي خواي 119 ايراني باشي برو جاي ديگه ببين تره هم برات كسي خورد ميكند اعتبار شما به اين كشوره ...
Romania
عزیزم شما در جنگ نبودی احتمالا. دعوا هم نداریم وصیت نامه شهدا را بخوان تا به ضمیرشان و اعتقادشان و انگیزه شان پی ببری. ولی قطعا و با علم عرض می کنم یک نفر ملی گرا به تعبیر امروزیش و کوروش پرست (الان کاری به خود کوروش ندارم که چه کسی بوده یا...) در بین بچه های جبهه نبود. ملی گرا و وطن دوست واقعی همین بچه ها بودند اگر چه برای بالاتر از وطن یعنی برای خدا و اسلام و امام حسین رفتند و وطن و امنیت شما یا پدر و مادر شما و نوامیس کشور هم حفظ شد. آن ها که الان حرف از وطن می زنند اگر آن زمان بودند غالبا یا فرار کردند از کشور یا از سربازی یا گوشه ای پنهان شدند. متاسفانه از بس کم کاری کرده اند دارند این مسائل جنگ را و واقعیاتی که مثل روز روشن است را عده ای نبوده یا ...تحریف می کنند.
یعنی شما از شهدای مسیحی، زرتشتی .... خبری ندارید؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فاطمه خانم خود جهان پنداري يك توهم است كه متاسفانه تعدادي از نيروهاي مخلص كشورو به ان مبتلا كردن كه زمين گير بشوند و بيخيال داخل كشور اين توطيه افساد طلبانه كه براحتي غارت كنند
Iran, Islamic Republic of
میهن دوستا موقع جنگ تو کشورای دیگه در حال عشق و حال بودن...
Iran, Islamic Republic of
مطمئني اينها ميهن دوست بودند؟
Iran, Islamic Republic of
توخوابی،مگه صدام مسلمان بود!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
مجید دلبندم دقت کن.گفته غیر مذهبی نه غیر مسلمان.
Iran, Islamic Republic of
غیرمذهبی باغیرمسلمان چه فرقی دارد؟
Iran, Islamic Republic of
دکتر منظورشون غیر مذهبی عرفیه.ینی کسی که چندان به مسائل دینی پایبند نیس.نه اینکه مسیحی یا یهودی باشه.
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام - لطفا به جناب استاد رحیم پور تذکر بدهید که برای بیان یک ارزشی ان هم در رسانه عمومی از واژه های زشت و سخیف استفاده نکنند .و مرزهای اخلاقی را حفظ کنند . متاسفانه گاهی استاد به این مسائل اخلاقی بی توجه اند . وقتی من با دختر و خواهر و همسرم به فرمایشات ایشان گوش میدهم هنگامی که استاد از واژه .... کار استفاده میکند خیلی زشت و مشمئز کننده است . انسان خجالت میکشد .
Iran, Islamic Republic of
کاش عاملین به این کار زشت هم خجالت میکشیدند.
ضمنا تو اسلام چیزی به اسم خجالت به این معنا که همه چیزو مخفی کنیم وجود نداره. خود قرآن صراحتا اینها رو آورده و ضمنا توصیه اکید شده به بچه هاتونم یاد بدید. اگه زشت بود که زشتی هارو یاد بگیرن تا ازش دوری نکنن اول خود قرآن باید مخفیش میکرد.
همین کارا رو کردید که جوان امروزی معنی زنا و ارتباط با نامحرم و ... رو نمیدونه و این همه فساد اخلاقی بین جوانان و نوجوانان داریم
Iran, Islamic Republic of
ببخش منفی زدم
Iran, Islamic Republic of
خوب برو به بچه و همسر و خواهرت بگو دیگر بخشی از قران که باعث میشه مشمئز بشی را نخونند .به این میگن کاتولیکتر از پاپ.زنا فحشا لواط عشق همسر شوهردار به مرد دیگر ووووهمه اینها در قران بدون تفسیر وجود داره و برای فکر کردن و عبرت گرفتن لازم بوده که اومده حالا تو خودتو بزن به ......
Iran, Islamic Republic of
منظور این مخاطب اخلاق عرفان زدگی است نه قرانی .قابل توجه مخاطبین
Romania
بهتر است ولی اینها واژه هایی است که در قرآن و فقه ما آمده است.
Romania
نباید این مسائل را تیتر کنید. تیتر نشود در متن بیاید ولی تیتر نشود. بله بوده اند ولی مثلا 100 نفر در یک میلیون. نباید برجسته کرد.
Iran, Islamic Republic of
یک گناهی کرده بعدتوبه کرده وبه مقام شهادت رسیده چرا
وجه رحمانی الهی رانمی بینید!!!
Iran, Islamic Republic of
رذل ترين ادمها سگشون شرف داره به محتكرين مسكن و خودرو و گرين كارتي ها لندن و نيويورك نشين
سیدمحمد
...
Iran, Islamic Republic of
امریکابدخوب ذلیل روبه زوال هرچی که هست
اما بازهم قدرت برتره
باکدوم دلیل شماودکترعباسی میگیدامریکافرومیپاشه درحال شکسته نمی‌دونیم والله اما من قول میدم این امریکاحداقل ۷۰/۸۰سال آقایی کنه توجهان
Iran, Islamic Republic of
عفت کلام چیز خوبی است مسلمان
Sweden
آقای محترم شما اگر اطلاع ندارید اظهار عقیده نکنید در کدام دانشگاه اروپا یا آمریکا شما چنین چیزی دیده یا شنیده آید در این جا هر با این مسائل خودشان را سبک نمیکنند و اگر کسی‌ علاقه به گفتگو و مسائل سیاسی دارد به خودش ربط دارد نه به کسی‌ دیگر.لطفا بی‌ اطلاع سخن رانی نکنید. آیا در اسلام دروغ مجاز است؟
رضا
United Kingdom
اگر تویتر سفیر ایران در انگلیس را چک کنید می بینید ایشان اخیرا چند سخنرانی در دانشگاههای انگلیس در دفاع از موضع ایران داشته. اگر اطلاع نداریم سکوت کنیم ،دروغ نگیم
Iran, Islamic Republic of
کل اتحادیه اروپاازبرجام حمایت کردندولی حمایت خالیست چونکه بدون پشتوانه عملی درقبال ایران است
رضا
United Kingdom
من گفتم سخنراني کرده, در جمع دانشجويان, به حمايت حرفي يا عملي اتحاديه اروپا چه ربطي داره.
در انگليس وزير کشور و شهردار پايتخت مسلمانن در کشور ما طرف رو بخاطر برادرش نمي ذاشتن شهردار بشه. اگر فکر ميکند کارهاي انگليس نمايشي هست چرا شما نمايشي شهردار رو نميزاريد يهودي باشه؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
کودتای مرداد۱۳۳۲آشوبهای سال ۷۸کودتای ۸۸
انگلیس یکی ازکشورهائی است که همیشه نسبت به ایران
کینه داشته است وتاتوانسته مخل امنیت ایران بوده حالا
بعنوان یک ایرانی ازاین روباه پیرحمایت میکنی؟وفرقه های ساختگی نظیرشیرازیهاکه مقرشان لندن است وهمان کسانیکه به سفارت ایران حمله کرده وپرچم ایران راآتش زدندکه فقط اسمشان مسلمان است
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
میگی سفیر.اون یه سیاستمداره عقل حکم میکنه که باید دید پشت حرفاش اهداف دیگه ای هس یا نه؟!
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
اینهمه مطلب مهم وزیبا هیچکدام را تیتر نکردی رفتی به سراغ مطلبی که که اصلا دراین سخنان مهم جایی ندارد
چرا اینقدر بی سلیقه هستید اگر نگوییم آدم های منافق در شما نفوذ کرده اندن
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
اونایی که به دکتر ازغدی تهمت بی اطلاعی میزنن ؛ بدونن که ایشون به بسیاری از کشورها شرق و غرب رفته و با دانشگاهیان هم حشر و نشر داشته ! چرا دروغ میگید ؟!!
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم گواهی میدهم که دولت بدترین جفا را در حق ملت ایران روا داشته است راه وچاره ایی برای آنان باقی نگذاشته انان انتظاری که از نخبگان جامعه داشتند روبه افول رفت ...
Iran, Islamic Republic of
اين فيلسوف آزاد و اين عالم شجاع ظلم ستيز ، چرا نسبت به ظلمي كه به احمدي نژاد و بقايي و مشايي ميشود، زبان در كام فرو ميبرد و سليقه ايي عمل ميكند؟
اي كساني كه ايمان نداريد لااقل آزاد باشيد.
فرانک
Romania
هنوز هم افراد شرابخوار و زنا کار زیاد هستند که اگر به کشور تجاوز شود با جانشان دفاع خواهند کرد. بحث سیاسی هم در تمام دنیا آزاد آزاد شده است حتی همین جا در جهان نیوز!!!!! اصلا مهم نیست که شما نظرتان چیست!!! مهم این است که برای چه کسی و چه کاری پول میگیری تا انجام دهی!!!!
Iran, Islamic Republic of
استادهرچند در تلاش هستید که گذشته خود را با حال گره بزنید اما نمیشود مردم مثل شما فکر نمیکنند هرکس خدمات بیشتری ارائه کند که مردم آرامش بیشتری داشته باشند ودغدغه های آنان کمتر وآسیب نخورند موفقیت آن اشخاص با هرطرز تفکری دردل مردم قرارمیگیرد .....
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگه این حرفی رو جناب ازغدی در مورد شهدای غواص زدن رو یه اصلاح طلب زده بود الان صدای وا اسلامای شما جهانیون گوش فلک رو پر کرده بود والله قسم شهدای غواص و شهدای جنگ تحمیلی جزء پاک ترین افراد جامعه بودن والله قسم هیچ زنا کار و شراب خواری در بین شهدای عزیز ما نیست فقط یه کلمه میگم جناب ازغدی خجالت بکش