پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

دستگیری قاتل شهید در حال فرار از کشور

چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 658235
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قاتل شهید جرجندی که 26 آبان در رودبار کرمان به شهادت رسید در حال خروج از مرزهای شرقی کشور در حوالی شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.
دستگیری قاتل شهید در حال فرار از کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از کانال خبری پلیس استان کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از شهادت شهید «سجاد جرجندی» در ماه گذشته در شهرستان رودبار جنوب، دستگیری عامل تیراندازی به این شهید بزرگوار به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: گرچه بلافاصله بعد از شهادت شهید بزرگوار قاتل شناسایی شد اما به دلیل تغیر متوالی محل اختفایش، پس از انجام مستمر کار اطلاعاتی، نهایتا فرد قاتل زمانی که قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشت توسط نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس رودبار جنوب در حوالی شهرستان ایرانشهر به‌همراه سه نفر از همدستانش دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز از آنها توقیف شد.

به گزارش فارس، شهید «سجاد جرجندی» از شهدای عرصه نظم و امنیت در ۲۶ آبان ماه سال جاری در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان رودبار به درجع رفیع شهادت نائل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر