سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۶

صف طولانی برای نماز صبح +عکس

سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 658083
میکائیل دیانی فعال فرهنگی در اینستاگرام تصویری از صف طولانی نمازخانه فرودگاه در هنگام نماز صبح را منتشر کرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام، خد را شکر که نماز صبح توسط مسافران خوانده شده، اما چرا نماز خانه اینقدر کوچک؟
Romania
نماز بدون امر به معروف و نهی از منکر چه فایده ای دارد؟!! تمام عبادات در برابر امر به معروف و نهی از منکر مثل نم است در برابر دریا. کمی این نمازگزاران محترم به اطرافشان و سر و ضع مسافران داخل سالن و مهمانداران و مسائل دیگر نگاهی بیندازند که ان شا الله نمازشان قبول باشد.....
Romania
این که قبلا عرض کردم شما مسائل جدی را حذف می کنید این هم نمونه دیگرش. نباید مجیز گوی مردم بود باید صلاحگوی مردم بود ولو بدشان بیاید. شما حدیث رسول خدا (ص) را حذف کردید. کجا دارید می روید؟! فردای قیامت که دیگر این مردم نیستند چه جوابی دارید بدهید؟
Romania
رسول خدا (صلی الله علیه و اله و سلم)فرمود:ان الله عزوجل لیبغض المومن الضعیف الذی لا دین له، فقیل له: و ما المومن الضعیف... الذی لا دین له؟ قال: الذی لا ینهی عن المنکر؛ خداوند عزوجل بر مومن ضعیفی که دین ندارد غضب می کند! سوال شد: آن مومن ضعیف بی دین کیست؟ فرمود: آن کسی است که نهی از منکر نمی کند.(فروع کافی، ج 5، ص 59).
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی عاشق نماز ومسجد هستم به هر شهری بروم سعی وتلاش می کنم به یکی از مساجد ان شهر بروم درود خدا بر نماز نماز نماز ای روح بدنم
Iran, Islamic Republic of
خدااین صف روازمانگیره ؟؟؟صف موضوعی ملی درهمه ارکان زندگی ایرانی حتی نماز ؟؟؟؟