پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جویندگان کار بدون برنامه ریزی مناسب به تهدید تبدیل می شوند

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 657938
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: اگر برنامه ریزی مناسب نکنیم، جویندگان کار می توانند به تهدید تبدیل شوند.
تبدیل  شدن جویندگان کار بدون برنامه ریزی به تهدید
به گزارش جهان نيوز، نعمت الله ترکی بعد از ظهر دوشنبه در شورای مهارت شهرستان شمیرانات طی سخنانی با تاکید بر ضرورت اجرای آموزش های مبتنی بر نیاز شهرستان، استان و کشور در مراکز فنی و حرفه ای گفت: در جامعه تعداد زیادی نیروی انسانی داریم که تمایل دارند مسئولان برای اشتغال آن ها کاری انجام دهند، اگر برنامه ریزی مناسبی نداشته باشیم جویندگان کار تهدید محسوب می شوند.

وی بر ضرورت آموزش مهارت تاکید کرد و گفت: نداشتن مهارت بزرگ ترین آسیب در کشور است.

ترکی با اشاره به وضعیت کار و مهارت در کشور چین افزود: در چین میزان مشارکت و نرخ اشتغال بیش از ۷۷ درصد است اما در کشور ما این رقم به کمتر از ۴ درصد می‌رسد، مردم چین ۱۷ ساعت در شبانه روز کار می کنند در حالی که در ایران ۴۵ دقیقه کار مفید انجام می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران افراد جویای کار را یک فرصت دانست و گفت: این افراد با برنامه‌ریزی مناسب به جای تبدیل شدن، به تهدید، به فرصت تبدیل خواهند شد.

وی گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه هر کشور است، که اگر به این منابع توجه کنیم، می توانیم آن ها را جزو راهبردهای اصولی در نظر گرفته و برای توسعه کشور برنامه ریزی کنیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *