جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۶
روزنامه اصلاح‌طلب:

دولت روحانی یکی از ناکارآمدترین دولت‌های پس از کودتای ۲۸ مرداد است

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 657914
عارف شاید کامل ترین سخن را در اینباره گفته باشد. وی شهریورماه در جمع اعضای حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران اظهار داشت: از مردم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم، چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند؛ البته منطقی هم نیست رودرروی آن بایستیم. ما مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم.
دولت روحانی یکی از ناکارآمدترین دولت‌های پس از کودتای ۲۸ مرداد است
گروه سیاسی جهان نيوز: رسانه های اصلاح طلب که روزگاری دولت روحانی یک دولت موفق و همچنین کاملا اصلاح طلب معرفی می کردند، طی ماه های اخیر دولت تدبیر را به مرور یک دولت ناکارآمد و همچین غیراصلاح طلب معرفی می کنند.

به گزارش جهان نيوز، روزنامه اصلاح طلب قانون طی گزارشی نوشته است: دولت دوم حسن‌روحاني را مي‌توان يكي از دولت‌هاي ناكارآمد بعد از انقلاب ولو بعد از كودتاي 28 مرداد خواند!

پیش از این نیز، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران نیز گفته بود: نیمی از دولت روحانی صرف برجام شد و محبوبیت روحانی به حداقل رسیده است.

وی افزود: من فکر می‌کردم محبوبیت آقای روحانی خیلی به درد کشور خواهد خورد اما نمی‌دانیم کسانی که روابط رئیس‌جمهور با مردم را تنظیم می‌کنند چطور آن محبوبیت را ظرف 6 ماه به حداقل رساندند؟

جالب تر آنکه  غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در  گفت‌وگو با ماهنامه اندیشه پویا بالاتر از حسین مرعشی سخن گفته است.وی در آن گفتگو اظهار داشت: روحانی اگر نمی‌تواند کاری کند، می‌تواند به‌عنوان یک قهرمان کنار برود و بگوید ایها الناس من می‌خواستم کاری کنم نشد، به دیوار بسته خوردم و حالا کنار می‌روم. این ممکن است کمک کند که اگر او قهرمان نیست، حداقل منفور هم نشود.

فائزه هاشمی 4 تیر 97، گفت‌وگو با روزنامه فایننشال تایمز انگلیس نیز گفته بود:این‌طور احساس می‌شود که آقای روحانی، مسائل کشور را رها کرده است.

اما عارف شاید کامل ترین سخن را در اینباره گفته باشد. وی شهریورماه در جمع اعضای حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران اظهار داشت: از مردم بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنیم، چون دولتی را روی کار آوردیم که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند منویات اصلاحات را پیاده کند؛ البته منطقی هم نیست رودرروی آن بایستیم. ما مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید حسین
Iran, Islamic Republic of
کلا همیشه انتقاد کردن از دولت روی کار راحت ترین کاره
چه دوره دوم احمدی نژاد
چه دولت روحانی
قبول کنیم کشور در یک جنگ اقتصادی به سر میبره، اون هم جنگی تمام عیار،در کنارش هم مشکلات ریشه ای و آزمون و خطاها و سیاستهای پوپولیستی که آخرش دودش به چشم مردم عادی و فقیر میره.
کنار کشیدن و منتقد شیک بودن دردی رو دوا نمیکنه.
فکر چاره باشید
همه داخل یک کشتی هستیم.
Iran, Islamic Republic of
از بس آش شور بود که صدای آشپز هم در آمد!!!اما به اینها باید گفت: بکوشید باقی مانده دولتتان جبران عقب ماندهی ها باشد!!!
Iran, Islamic Republic of
همچین میگی مردم عادی و فقیر ,دل ادم کباب میشه,اخی تفلکیها,
داداش انگار حواست نیست اینا با رای همین مردم روی کار اومدنا
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
مجیدجان طفلکی ها درسته!
در ضمن تا وقتی سرمایه گذاری نباشه،تا وقتی سرمایه ها سمت بورس و تولید نره وضع همینه
واقعا همه در یک کشتی هستیم !!!
Iran, Islamic Republic of
پس چرا حقوق ها و امکانات در این کشتی متفاوت است !!
سرباز
👀👀👀
Iran, Islamic Republic of
البته منطقی هم نیست رودرروی آن بایستیم. ما مجبوریم صورت‌مان را با سیلی سرخ کنیم.......
خدائیش اعراب جاهلیت در قبیله پرستی پیش اصلاح طلبها لنگ میندازن !طرف حق رو یا لااقل منافع مردم رو معیار قضاوت وطرفداری از افراد نمیدونه وقبیله اش رو به همه چیز ترجیح میده.شرم اوره!
خداپرست
Iran, Islamic Republic of
هرکس گفته دهانشو باید با اب طلاشستشو داد گل گفته خوب گفته اما متاسفانه باید به خود این دولت گفته شود که چقدر بی دست وپاست
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
عارف جان منویات اصلاحات تعطیل و تعلیق و بتن ریزی هسته ای است که بطور کامل پیاده شد دیگه چه می خواهید ؟!!!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
بی شک دولت روحانی ناکارآمدترین و ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است .
Romania
بی شک دولت روحانی کارآمدترین و قوی ترین دولت بعد از انقلاب است .!!!! با این وضعیت و اقتصاد هر دولت دیگری در دنیا بود تا حالا کله شده بود!!!! فرانسه را ببینید!!!
افسادطلبها
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی اینو بگیره,کجا میری داداش,!؟!خخخ
این افسادطلبها هم فهمیدن ترکوندن مملکت رو ,دنبال اینن بگن ما نبودیما حسن کلیدساز بود,
میخوان خودشون رو تبریه کنن
Iran, Islamic Republic of
این جمله را میتوانیم به عنوان جوک در شب یلدا پیامک کنیم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
منظورش اینه از نظر اجرای نظرات و منویات پوچ و شیطانی اصلاح طلبان ناکارمد است. کلا اصلاح طلبان از دولت فقط یک خاسته دارندو آن اجرای منویات اسلاح طلبی است. یعنی برگشت به قبل و کنار گذاشتن اسلام و سجده کردن به آمریکا.
Iran, Islamic Republic of
هدف روزنامه قانون از بیان مطلب این است که بگوید در آینده مدعیان اصلاح می توانند حلال مشکلات باشند.دوستان باید اول پاسخگوی حمایت خود از مدعیان اعتدال باشند؛ روز رای و نه گفتن به هر دوی آنها فرا خواهد رسید.
Iran, Islamic Republic of
موافقم...
Iran, Islamic Republic of
دولت قاجاریه هم از این دولت کار امدتر بود .