جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تهدید نماینده ارشد دموکرات برای استیضاح ترامپ

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 657862
یک نماینده ارشد دموکرات تهدید کرد که اگر ثابت شود رئیس جمهور آمریکا دستور پرداخت‌های غیرقانونی را در زمان رقابت‌های انتخاباتی داده است، این مساله می‌تواند منجر به استیضاح وی شود.
تهدید نماینده ارشد دموکرات برای استیضاح ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، "جرولد نادلر" نماینده ارشد دموکرات روز یکشنبه تهدید کرد: اگر ثابت شود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در زمان رقابت‌های انتخاباتی دستور پرداخت‌های غیرقانونی را صادر کرده است، این مساله قطعا می تواند موجب استیضاح وی شود.

بر اساس این گزارش، البته نادلر که احتمالا رئیس بعدی کمیته امور قضایی مجلس نمایندگان خواهد بود، به این مساله نیز اذعان کرده است که "شاید این گونه پرداخت‌های غیرقانونی، برای توجیه استیضاح رئیس جمهور کافی نخواهد بود."

وی افزود: اینها جرائمی است که می تواند منجر به استیضاح شود. اینکه آیا این پرداخت های غیرقانونی برای توجیه استیضاح کافی است یا نه، آن یک مساله دیگر است. ولی قطعا اینها جرائمی است که منجر به استیضاح می شود حتی اگر قبل از آنکه ترامپ رئیس جمهور شده باشد، چنین دستوراتی را صادر کرده باشد.

دادستان های فدرال روز جمعه اعلام کردند که ترامپ به مایکل کوهن وکیل شخصی پیشین خود دستور داده است تا در جریان رقابت های انتخاباتی 2016 میلادی پرداخت های غیرقانونی به دو زن داشته باشد که مدعی داشتن روابط نامشروع با ترامپ بوده اند.

این نخستین بار است که دادستان های فدرال رسما چنین اتهاماتی را علیه ترامپ مطرح می کنند.نادلر افزود: کنگره وزارت دادگستری و رابرت مولر دادستان ویژه پرونده روسیه، درباره این اتهامات تحقیقات وسیع تری را انجام خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *