پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۲
۱۳۱

مطهری: مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند

دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 657818
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.
مطهری: مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند
به گزارش جهان نيوز، علی مطهری شب گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان با بیان اینکه روز دانشجو روز مبارزه با استعمار خارجی و استبداد داخلی است، اظهار داشت: یکی از دلایل اهمیت این روز شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه فنی در جریان مبارزات پس از کودتای 28 مرداد 32 و در شرایط خفقان به نوعی در ظلمت است.
 
وی با بیان اینکه ما همواره برای یک دانشجو و دانشگاه رسالتی محسوب می‌کنیم، گفت: در شرایطی سخن از رسالت اجتماعی دانشجو و دانشگاهیان بیان می‌کنیم که برای سایر طبقات جامعه این صحبت را مطرح نمی‌کنیم و این یعنی دانشجو طبقهٔ خاص و در شرایط ویژه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میل به عدالت خواهی و مبارزه با ظلم در دانشجو همواره زنده است و دارای هوش و استعداد خاصی نیز می‌باشد، خاطرنشان کرد: به همین منظور می‌گوییم در این دوره زندگی رسالتی در مقابل جامعه دارند.

وی با بیان اینکه همین دوره می‌تواند آسیب‌هایی نیز برای دانشجو داشته‌ باشد، تصریح کرد: اول اینکه فرد دانشجو در دوره جوانی هستند و طبیعتا دوره احساسات، خشم و شهوت خود را سپری می‌کند و ممکن است گاهی احساسات بر عقلشان غلبه کند و گاهی مرتکب جهل مرکب شود.

مطهری با بیان اینکه دانشجو واسطه‌ای میان عوام و صاحب نظران است، تصریح کرد: تکلیف عوام مشخص است و برای مسائل خود به روحانیون و صاحب نظران مراجعه می‌کنند؛ افراد صاحب نظر نیز برای خود صاحب نظر و ایده هستند اما دانشجویان متوسط میان این دو قشر هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی دانشجو مبارزه با استعمارخارجی و استبداد داخلی است، گفت: لازمه این امر نقادی است، و دانشجو باید دانشجو باید منتقد باشد و توانایی نقد درست را داشته باشد چراکه نقد درست ما بین تملق و چاپلوسی و لجن مال کردن است و همه کسی توانایی این امر را ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون شرایطی نقد درست، گفت: در ابتدا لازمه نقد تسلط بر موضوع یعنی نباید نسبت به موضوعی که تخصصی در آن نیست ورود کرد سپس کسی که قصد نقد کردن دارد باید نیتش خیرخواهی برای جامعه باشد.

وی با بیان اینکه دانشجو می‌تواند یک مصلح اجتماعی باشد و یک مصلح قبل از هر چیز باید صالح باشد، یعنی کسی صالح نباشد نمی‌تواند ادعای مصلح داشته باشد، گفت: کسی که ادعای اصلاح‌گری و اصلاح‌طلبی دارد باید در ابتدا خودش صالح باشد؛ این یعنی مصلح نباید اهل رودربایستی باشد.

مطهری پیرامون شرایط دیگر فرد مصلح، خاطرنشان کرد: ایراداتی که مصلح می‌خواهد برطرف کند نباید در خودش وجود داشته باشد؛ از سویی دیگر مصلح نباید بنده طمع، شهوت، ثروت و منصب باشد و ابتدا باید خودسازی کرده‌باشد و سپس به سراغ اجتماع‌سازی آمده‌باشد.

وی پیرامون لزوم توجه به واقعیت با وجود دارا بودن آرمان‌های بلندی، خاطرنشان کرد: اگر ما آرمان فلسطین را داریم باید به وحدت میان کشورهای اسلامی نیز توجه کنیم.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی مردم با دست خالی در انقلاب اسلامی، گفت: در انقلاب اسلامی همه اقشار مردم حتی اغنیا نیز حضور داشتند چرا که اهداف انقلاب اسلامی مادی و اقتصادی نبود، برای ریشه انقلاب‌ها محرومیت مادی، آزادی و مکتب یا همان ایدئولوژی را مطرح می‌کنند و انقلاب ایران یک انقلاب ایدئولوژیک و به معنای واقعی کلمه اسلامی و پیامبرانه بود.

وی پیرامون دلایل نارضایتی مردم از حکومت پهلوی، اظهارداشت: بی‌اعتنایی به اعتقادات مردم و گسترش فساد و فحشا در زمان طاغوت عامل اصلی ناراحتی مردم شده بود و در این زمینه از تبدیل تاریخ اسلامی به تاریخ شاهنشاهی به عنوان یکی از اشتباهات بزرگ پهلوی نام برد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از این فرصت‌ها و اشتباهات رژیم پهلوی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، گفت: دموکراسی و حق دخالت در سرنوشت خود موضوعی بود که امام‌خمینی (ره) آن را شرعی و دینی معرفی کرد و عملا پیوندی میان دین و سیاست برقرار کرد.

وی با اشاره به جامعه اسلامی به عنوان یک جامعه بدون تبعیض، گفت: آزادی‌خواهی یکی دیگر از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هست؛ در این زمینه این نکته نیز باید مدنظر قرار گیرد که آزادی اجتماعی به این معنی است که کسی نباید برده دیگری باشد.

مطهری پیرامون تعریف آزادی، خاطرنشان کرد: در این زمینه هم آزادی انسانی و هم آزادی حیوانی داریم ولی آن چیزی که باید آزاد باشد استعدادهای تفکر و اندیشه است و استعدادهای حیوانی نباید آزاد باشد پراکه این مطابق با دیدگاه غرب است.

وی با بیان اینکه طبق دموکراسی غرب ملاک آزادی میل افراد است، گفت: اسلام بر خلاف غرب که معتقد است انسان در عقیده نیز آزاد است و هرشخصی می‌تواند هرچیزی را بپرستد معتقد است آزادی در اعتقادات آن جایی مطرح است که از عقل و اندیشه پیروی کند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه استقلال سیاسی پس از انقلاب اسلامی توفیقات بسیاری داشتیم، گفت: همه دنیا اذعان دارند ایران به معنای واقعی کلمه مستقل‌ترین کشور دنیاست و و کسی برای مردم ما جز خودشان تصمیم‌گیری نمی‌کند.

وی پیرامون شرایط کنونی کشور نیز تصریح کرد: در مسئله قیمت بنزین مسئولان اعلام کرده‌اند فعلاً تا پایان سال افزایش قیمت نداریم اما طرح‌هایی مطرح است که هر از گاهی به بیرون درز می‌کند؛ ما باید با قاچاق سوخت مبارزه کنیم یعنی اگر قیمت بنزین بنا به افزایش داشته باشد احتمالاً به سمت بنزین چند نرخی خواهیم رفت و حدس بنده این‌است احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون FATF  نیز، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مراقب کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر دشمن پخت و پز می‌شود باشید و برخی استنباط کردند که رهبری مخالف آن هستند در صورتی‌که بسیاری از محدودیت‌های بانکی مربوط به عدم پیوستن ما به این تعهد است و ربطی به تحریم و برجام ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگرمنظورازمردم نمایندگان واقازاده ووزارت نفت وغیره است بله درسته حرف شما آقای 🌲 بیدمجنون
Iran, Islamic Republic of
از قدیم میگفتند از علم پدر تورا چه حاصل الان خوب میشه فهمید
Iran, Islamic Republic of
مطهری خودش شخصیت مستقل داره
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به چه پشتوانه ای به این استقلال رسیده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مسئولین مردم را به هیچم حساب نمیکنند ...
Iran, Islamic Republic of
نماینده مردمی که از درد مردم خبر ندارد حقیقتا نماینده نیست!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
دلواپس
Romania
با احترام به نظر دوستان با وجود مخالفت شدیدعقیدتی با علی مطهری ولی قراردادن سهمیه وکارت سوخت وبالا رفتن قیمت بنزین برای اقشار پردرامداز نکات امنیتی است تا از هدر رفت بنزین جلو گیری شود اما افزایش نه به بهای استفاده ی اقازاده ها ومتمولین بلکه درامد باید صرف زیرساختها وتولید وسامان اقشار کم درامدوایجادکار شودولاغیر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز خودت هم بهتر میدونی که بالا رفتن سوخت یعنی مصیبت بیشتر به جای افزایش قیمت سوخت باید خودروهها رو برقی و هیبریدی کرد که باز هم یه عده و شرکتهای خودروساز داخلی مخالفند پس بهتر است به قیمت سوخت کاری نداشته باشند و بر عکس با تشویق و واردات خودروی برقی و هیبریدی با مالیات و عوارض کمتر گمرکی و یا واردات ckd خودروی برقی باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و مبارزه با الودگی هوا نمود
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
بنزین سهمیه ای از کارهای درست احمدی نژاد بود که انشالله دولت روحانی هم اون رو ادامه بده
وقتی ساز وکار مناسبی برای مبارزه با قاچاق نباشه
بنزین 1000 تومنی یعنی قاچاق، یعنی دود شدن سرمایه ملی
کلی نگر باشیم به جای سیاست زدگی محض.
Iran, Islamic Republic of
چند سال پیش یه بنده خدایی گفت مجلس دیگر در راس امور نیست. خدا پدرشو بیامرزه
ب
Iran, Islamic Republic of
ازقدیم گفتند سواره از پیاده خبر نداره سیر از گرسنه پیامد گرانی بنزین را هم می دانی یا فقط می خواهی حرفی زده باشی؟
Iran, Islamic Republic of
به دل نگیر فقط حرفی زده که حرف زده باشه وگرنه خودش میدونه با این حرف چه اتفاقی می افته؟
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایی که اصلاح طلب اصولگرای معتدل !!! شده است
سرور
Iran, Islamic Republic of
این دم انتخابات قبلی یک حزب درست کرد بنام صدای ملت.ظاهرا الان هم جوگیر شده فکر کرده هرچی بگوید لاجرم صدای ملت است.
فکرش را بکنید دولت روحانی بخواهد بنزین را با کارت لیتری 1800 تومان و بعد از سهمیه لیتری 3000 تومان (کمتر از 40درصد قیمت جهانی) بفروشد.آن وقت با 20 درصد افزایش حقوق التفاطی دولت ما چه طور زندگی کنیم جناب نائب رئیس؟
Iran, Islamic Republic of
چهار پنج نفر جمع ميشن ميگن ملتيم و در جاي ديگر چند بازنشسته ازاين قماش دورهمي را ه مياندازند ميگن مردميم ووقتي قانون تصويب ميشه كه بازنشسته ها برن ميگن اسلام بخطر افتاد
Iran, Islamic Republic of
تعاريف اينها متفاوت است اسلام يعني پنج هزار نفري كه بر اريكه قدرت و ثروت تكيه زدند و مردم هم يعني اين پنج هزار نفر؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فهميدم پس وقتي ميگن بشتابيد كجاييد اسلام بخطر افتاد منافع اي ن گروه بخطر ميفته
Iran, Islamic Republic of
ايا با اين كارتون و افزايش قيمت كه مردم از اينكي هست اوضاع اقتصاديشون بدتر ميشه اسلام بخطر نمي افتد
Romania
مجلس باید عصاره ی ملت باشه ...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری لطفا شما نظر نده نظرات شما ربطی به جامعه ایران و مردم نداره نمی دونم شما کجا زندگی میکنی و چجوری زندگی میکنی؟ که این نظریات شاذ رو ارائه میدی
سعید110
Iran, Islamic Republic of
حاضری چک سفید گرو بگذاری؟!
مردم از دلار 5000 تومنی ترسیدند که به شما رای دادند!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ چه داستانی با رئیسی دلار ۳۰ تومن بود تا حالا
Iran, Islamic Republic of
برو بالاتر
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
آخ که چقدر ترسیدم، از اونایی که دلارا رو تو بالش قایم کردن و مثل تو خیلی دوست دارن بالاتر بره باید ترسید. دور بعد حتماً مردم از اینها خواهند ترسید!
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری مردم دقیقا یعنی کی؟!
Iran, Islamic Republic of
می خواهید نظر اقای مطهری رو توجیح کنید به رئیسی حمله می کنید ؟ این حرف شما فرافکنی و فرار به جلویه.
استدلال منطقی کنید.
Iran, Islamic Republic of
به شعور مردم توهین نکن...
حسین
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر مطهری، بفرمایید چقدر با مردم ارتباط دارید؟ با کدام قشر از مردم ارتباط دارید؟ چه ارتباطی دارید؟...
حامد
Iran, Islamic Republic of
بنزين اگر گران شود اجناس مجدد انفجار قيمت را تجربه ميكنند و بيچاره مردم
احسنت به این نطق جناب مطهری !
بنده از ایشان سئوال دارم و امیدوارم که ایشان هم جوابگو باشند سئوال اینکه نماینده و وکیل مردم بودن یعنی چه ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با مافياي واردات بنزين هماهنگ شده
Iran, Islamic Republic of
جديدان اين اقا فكر خوان هم شده وصله به عالم غيب نه دادش من يك شهروند خواهان افزايش قيمت بنزين نيستم
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری شمانماینده مردم تهران هستید بیایید درمیان مردم. وبا مردم باشید وازماشینهای شیشه دودی بیرون بیابید وازگارداهنی فاصله بگیریید بعد اززبان مردم سخن بگویید.
fajr47
Iran, Islamic Republic of
نه اقا جان حدست اشتباهه خودتون که پول بنزین نمیدین بنابراین از دل مردم خبر ندارین پس از طرف خودت حرف بزن نه مردم
Iran, Islamic Republic of
خواب نما نشدي خواب گذارتون حجاريان كجاست
Iran, Islamic Republic of
خواب گذار گفته صداي شكسته شدن استخوانهاي اصلاح طلبان شنيده ميشود
رضا
Iran, Islamic Republic of
یعنی چهره اونایی که به امید اوضاع خوش اقتصادی به ایشون وهمفکرای ایشون رای دادن دیدنیه. از چالهٔ احمدی نژاد بیرون اومدن افتادند تو چاه روحانی و مطهری امثالهم...
علی
Iran, Islamic Republic of
... از اسم پدر به جایی رسیدی و خود و مردم را فراموش کردی؟!!!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری مردم هنوز نیم نفسی میکشند هنوز جاداره گلوشونو فشار بدین. !!
عبرت بگیرید.
Iran, Islamic Republic of
جنبش ضد سرمایه داری پاریس با بهانه افزایش قیمت سوخت کلید خورد.
Iran, Islamic Republic of
نجابت و اقايي ما هم حدي داره صبره تمام شده
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته بنزین باید گران بشود هرکسی هم ندارد به ما چه ماکه داریم استفاده میکنیم کاش گرون بشه این مزاحما کمتر ترافیکش بکنن
خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
قربون مردم تهرون با این نماینده انتخاب کردن شون !!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری شماره حساب می دهم هرماه پول بنزینو بریز در اینصورت چرا موافق نباشم
ابی
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
خدایا ...
Iran, Islamic Republic of
حتما" آقازادتون ؟ که تو شرداری یه کارمند ند ؟ این موافقت مردمو با گرونی..بهتون رسوندن؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بعضی وقتا اشکالی نداره بعضی افراد، نیت خوانی کنن واززبان مردم حرفی بزنن....البته فقط برابعضی افراد....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری! شما وقتی می توانید از رضایت مردم در مورد افزایش بنزین حرف بزنید که نظر آنها را جویا شده باشید.آیا نظرسنجی کرده اید؟در مسجد و خیابانی و ورزشگاهی حاضر شده و اقلا از 100نفر پرسیده اید؟ از هر روش که تحقیق کنید حتما با مخالفت مردم مواجه می شوید.سالهاست می گویند بنزین قاچاق می شود و هر بار با همین بهانه ها بنزین گران می گردد و باز قاچاق هست.مسابقه گران کردن ها ارزش پول ملی را به خاک سیاه می نشاند.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری اول درامد ماهیانه ات ( فیش حقوق + تمامی مزایا ، پاداشها + درآمد های جانبی ) را رو کن و با حداقل حقوق یک بازنشسته مقایسه کن بعد راجع به یک مصرف عمومی اظهار نظر کن .
مردم
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی...
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
برای شما که با وسیله نقلیه دولتی تردد می کنید در ضمن هزینه ایاب و ذهاب رو دریافت میکنید بهتر از زبان مردم حرف نزنید
علی مطهری
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شاید تلنگری باشد اینقدر نامربوط حرف نزند
Iran, Islamic Republic of
تو چی بودی
کجا بودی
دیر کشف شدی
الهی که تو چقدر بفکر مردمی !!!
Iran, Islamic Republic of
...
مردم زیر بار گرانی و بیکاری کمر شان خورد شده است به جای اینکه در فکر ارائه راه حلی برای این وضعیت مردم باشد . می فرمایند مردم راضی هستند بنزین گران شود الان قیمت ها لجام گسیخته است و دولت در فکر سیلپاسی کاری اگر بنزین هم گران شود چه کسی باید بر اوضاع کشور کنترل داشته باشد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست
نتیجه رای دادنمون به اینا بهتر از این نمیشه
Iran, Islamic Republic of
جدیدا" مکرون بهشون گفته شما هم قیمت سوختو زیاد کنین تا یه بلوایی تو کشور شما بشه ....ما بریم به حاشیه بتونیم یه نفسی بکشیم..!!!
Iran, Islamic Republic of
يكبار با بلبشو درست كردن راي اوردن زير زبانشون مزه كرده
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
اگه از الان به بنزین بگیم «بنزین مطهری» اونوقت آقای جهانگیری ناراحت نمیشن احیانا؟!
Iran, Islamic Republic of
ارز عراقچی:::::سکه سیفی::::هسته ای ظریفی::::بتن ریزی صالحی:::واردت شریعت خودرویی:::خادمی جهرمی:::برجام روحانی================تحریم جهانی
Iran, Islamic Republic of
حضرت آيت‌ا... زاده لطفاً از طرف خودتان صحبت كنيد نه مردم.
Iran, Islamic Republic of
... فرانسه روشنیده میخواد اینجارو هم اشفته کنه...!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
...
United States
کی میشه دوره مجلس تمام شود ...
Iran, Islamic Republic of
... مردم از شنیدن حرفای شما خسته اند
Iran, Islamic Republic of
آدم یاد پسرحضرت نوح سالام الله علیه میافته
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
وکیل الدوله ...
Iran, Islamic Republic of
دولت هم تاآنجایی میدانم موافق نیست معلوم نیست این وکیل کیست
ایمان
Iran, Islamic Republic of
..مردمی که کمرشون زیر بار تورم و گرانی داره می شکنه اونوقت تو داری میگی مردم با گرانی بنزین موافقند؟؟؟ ...
Iran, Islamic Republic of
مردمی که ما دور و بر خود میبینیم موافق نیستند....
Iran, Islamic Republic of
ببخشید جوک جدید بود
با سلام
جناب مطهری شما و امثال شما که خود را صاحب انقلاب و مردم می دانید بیخود پا از گلیم خود دراز می کنید و بجای مردم تصمیم می گیرید . شما از کدام مردم و از چند نفر نظر خواهی کردید که موافق افزایش قیمت بنزیننند.
فرض کنید مردم ایران هم فلسطینی و لبنانی اند و کمی به مردم برسید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
نتیجه رای تهرانی هاست,نوش جونتون
Iran, Islamic Republic of
آره داداش خیلی خوب میشه. برای منی که بنزین مصرف نمیکنم اصلا بره رو ۱۰ هزار تومن. بعد اون کره و پنیر هم گرون میشه....
...
Iran, Islamic Republic of
...
ايراني
Iran, Islamic Republic of
...
...
مهدی
France
ای کاش در حکومت جمهوری اسلامی رانت های پدری و مادری و سیاسی و غیره تمام می شد و مدعیان پرمدعا بجمع مردم و کارگران و کارمندان می افتادند تا مزه تورم و فشار را همانند انان بفهمند...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
از کجا فهمید مردم راضی هستند نکنه علم غیب داره .
Iran, Islamic Republic of
...
بوسچین
Iran, Islamic Republic of
اقا کدام مردم مردم توهمی ساخته و پرداحته ذهن شما وامامردم واقعی دنبال ثبات و ارامش هستند نه هیجان و تاراختی ایجاد شده کاذب و درگیری و مشکلات ایجاد شده توسط گرانی ها
Iran, Islamic Republic of
الهی خیر نبینید مردم کی موافق گرانی هستند فکری برای گرانی ها کنید بجای حرفهای نادرست بروید ببینید چرا در کشورهای دیگر همیشه قیمتها ثابته ...
Iran, Islamic Republic of
...
عباس
Iran, Islamic Republic of
چرا میخاین بی عرضگی مسئولین در برخورد با قاچاق را از جیب مردم جبران کنید؟!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
تو این اوضاع سخت اقتصادی و حقوق های نا چیز هیچ ایرانی حاضر به افزایش قیمت بنزین نیست. مگر می شود بنزین به قیمت بالاتر از هزار تومن عرضه شود و آن وقت مردم حقوقی بخور نمیر که شاید کفاف چند روز رو هم ندهد داشته باشند!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک نفر از مردم مخالفم
مجید
Iran, Islamic Republic of
علی دیگر جا ندارد هر چه توانستید کردید.
Iran, Islamic Republic of
شما عرضه جلوگیری از قاچاق بنزین را ندارید بعد میخواهید صورت مسئلله را پاک کنید و هزینه آن را به ملت تحمیل کنید.
Iran, Islamic Republic of
...
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
ما به هیچ عنوان با افزایش بنزین نه تنها موافق نیستیم بلکه باید قیمت بنزین به قیمت اول انقلاب برگرددکه همان قیمت 5 ریال است به علاوه باید قیمت دلار هم به قیمت اول انقلاب برگردد که همان قیمت 68 ریال است و انتظار داشتیم که بعد از انقلاب قیمت دلار کمتر از زمان شاه شود مثلا به 20 ریال برسد ولی متاسفانه قیمت دلار را بالای 19 هزار تومان رساندند...!!!!!!
فرانک
Romania
بنزین الان از آب بطری ارزان تر است. واقعا مسخره است!!! خیابانها پر شده از راننده های تنبل و لاکچری مفت خوری که حاضر به استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیستند. نفس شهروندان به شماره افتاده. بنزین مفت باعث سواستفاده ی مفت خوران (همه جنس مفت را دوست دارند!!!)میشود.!!! قیمت مفت بنزین باعث ولگردی با خودرو هم میشود(به جای پیاده روی سالم).
Iran, Islamic Republic of
معلومه که خبر نداری مردم قدرت خرید یک بطری آب هم ندارن
Iran, Islamic Republic of
حقوق ها را به جای 20 درصد به اندازه 200 درصد افزایش دهند بعد بنزین را گران کنند.
علی
Iran, Islamic Republic of
همه چیز را گران کردید بنزین را هم گران کنید....
Iran, Islamic Republic of
... ،کل ماشین ده میلیونی به مردم بفروشید آن وقت بنزین به قیمت روز به مردم پاس کنید نه این که ماشین ده میلیونی را صد میلیون به مردم بفروشید باز اشتهای گرانی بنزین کنید
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
عزیز من از طرف خودت صحبت کن کاری به ما نداشته باش همانطور زمانی که در مجلس برای خودت قانون می نویسی
Iran, Islamic Republic of
هر چی بدبختی توی این کشور داریم از خودم مردم است
مردمی که موقع رای دادن حتی به اندازه 10 دقیقه هم فکر نمی کنند حالا باید پاسخگو باشند
Iran, Islamic Republic of
وای از دست این مردم هَب هَب و ذَب ذَب که اینارو سوار گردنمون کردن و پائین هم نمیان...
مجيد
Iran, Islamic Republic of
اگر پدر اين مطهري زنده بود حتماً با اين پسر قطع رابطه مي كرد مثل بعضي علما كه حكم اعدام بچه هاشونو خودشون امضاء كردند...
Iran, Islamic Republic of
مردم موافق خیلی چیزها هستند آقای مطهری عزیز چرا از آنها حرفی نمی زنید؟! عدالت، ارزانی، اشتغال، بیمه، ازدواج جوانان، تحول آموزش و پژوهش در کشور و ...
Iran, Islamic Republic of
/

توی فرانسه با گران شدن سوخت آشوب شده است
حالا اصلاح طلبان می خواهند همین سناریوی کثیف را در ایران اجرا کنند.


/
امیر
Iran, Islamic Republic of
آقای علی مطهری به نظر شما بهتر نیست جنابعالی و دیگر آقا زاده ها دست از سر این مردم و مملکت بردارید و بروید سراغ زندگیتان ؟!
وکیل الدوله
Iran, Islamic Republic of
علی آقا یک سری به مردم کوچه و بازار بزنید.الان فقط یک بنزینی گرون نشده که اون هم وکیل الدوله میخواد گرون بشه.
fatf هم برای آقازاده ها نون داره که سرمایه گذاری کردند در خارج.میترسند که اگر بانهای ایران تحریم بشه اموانی که در خارج به یغما بردند بلوکه بشه.
....
Iran, Islamic Republic of
... مرگ بر غربزدگی و توهم گرایی
Iran, Islamic Republic of
صد البته که اگر مردم شخص مطهری و همفکراش هستند موافق افزایش نرخ بنزین خواهند بود!
Iran, Islamic Republic of
اگه یارانه بشه نفری 200 تومن خوب گران شود!!قاچاق کمتر میشه !!
احمد
Iran, Islamic Republic of
مردم موافق برکناری وکیل الدوله هاهستند
Iran, Islamic Republic of
در شرایط بد اقتصادی فعلی نباید به بنزین دست زد.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
حضرت استاد مطهری لطفا از طرف ما مردم افاضات نفرمایید .
Iran, Islamic Republic of
مردم سیلی محکمی به تو خواهند زد
Iran, Islamic Republic of
مردم خودشان بلد هستند نظر بدهند وحدس بی پایه واساس نزن مردم با گرانی موافق نیستند
Iran, Islamic Republic of
هر چی نظر داری تند تند بده چند ماه دیگه بیشتر تا پایان دوره نمایندگی جنابعالی نمونده اونوقت از نظر مردم که بطور شفاف بیان میشه بخوبی مطلع میشی ولی خوبه که از حالا فکر دوچرخه سواری رو هم بکنی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر : دانشجوها تنها حدس نمیزنندبلکه اعلام میکنند با افزایش قیمت سوخت موافق نیستند چون باعث افزایش بقیه قیمتها میشود پس باید میزان مصرف سوخت خودروها را کاهش داد وکیفیت تولید خودرو را بالا برد ضمنا بعنوان یک طرفدار جامعه بدون تبعیض خوبه که نماینده ها با پراید رفت و آمد کنند تا دیگه اینطوری نظر ندهند
Iran, Islamic Republic of
اون روز که قیمت ارز ازاد رو چند برابر کردید یادتان نبود بنزین نفت و سایر کالاهای با ارز های رفاقتی قاچاق میشود حالا یادتان افتاده
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف وعزیز تهران قبول کنید که رای دادن لیستی هنوزبرای ماها خیلی زوده لااقل برای جبران این مصیبت مجلسی بااین نمایندگان دردوره اتی دقت کنید چراکه خیلی ضربه زدن به اعتبارکشور .وازطرفی اینکه نماینده سایرشهرها بیان درلیست تهران وپایتخت انتخاب بشن اصلا خوب نیست (حیف برشهید مطهری )
Iran, Islamic Republic of
اگردقت کرده باشید درهمون برنامه که همین اقا حضورداشت یک شهروند جنوب کشورکه برای تسهیل وضعیت اب گرفتگی درشهر وارد فاضلاب شده بود درکنار همین علی مطهری نشسته بود ومصیبت باراین بود که درمقابل حرفای اون اقا کوچکترین اعتنا ونرمشی نشان نداد
Iran, Islamic Republic of
در راس امور.......کف گرگی به نماینده بزن.....ولی به مردم نزن.....!!!.....آخه گرگه اومد اب بخوره افتاد توحوضک.....