جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق در خوزستان

يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب: 657759
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
کشف ۹ میلیارد کالای قاچاق در خوزستان
به گزارش جهان نيوز، حیدر عباس‌زاده دقایقی پیش اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی انواع ادویه قاچاق فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ادویه های قاچاق کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

عباس زاده اظهار داشت: مأموران ایستگاه پل زال اندیمشک نیز در عملیاتی دیگر یک کامیون حاوی تعداد زیادی کیف و البسه زنانه قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در مجموع از بار این 2 خودرو 9 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تأکید بر اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *