پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

پرونده برخی مدیران بانکی به دادگاه رفت

يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 657749
محسنی اژه ای از ارسال پرونده برخی مدیران بانکی به دادگاه خبر داد.
پرونده برخی مدیران بانکی به دادگاه رفت
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام محسنی اژه ای در صد و سی و چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه پرونده‌های ارزی همچنان مفتوح است، آخرین وضعیت سه پرونده قضایی ولی الله سیف به کجا رسید و آیا دیوان محاسبات در بررسی پرونده این فرد به جرمی رسیده که به قوه قضائیه ارسال کند؟ پرونده چند مدیر آقای سیف همچنان مفتوح است؟ گفت: پرونده برخی از مدیران بانکی به دادگاه ارسال شده است و هنوز تعیین وقت نشده است، پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

وی افزود: یکی از مدیران بانکی همچنان در بازداشت است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: پرونده های قضایی مربوط به آقای سیف که در دادسرا بود ، هنوز کیفرخواست در آن صادر نشده است.

محسنی اژه ای در رابطه با اینکه دیوان محاسبات به جرم برخورده است؟ گفت:گویا حکم انفصال از خدمت ایشان در دیوان محاسبات قطعی شده اما جرمی رخ نداده است که به قوه قضائیه ارسال شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي اژه‌اي جرم از اين بيشتر، در شرايطي كه مملكت با كمبود ارز و دلار روبرو بود با ريختن ارز و سكه به بازار و اختصاص به مصارف غيرضرور مانند سفر به آنتاليا و تايلند سرمايه ملي را به تاراج دادند.
Iran, Islamic Republic of
57 تن سکه رو کی ریخت تو بازار؟کیا خریدن؟ مردمو به عزا انداختن؟حتما: همه ابنا با دستور یه کارمند ساده دون پایه انجوم شده؟
Iran, Islamic Republic of
ابن همه زاجرات برا مردم درس کردن --حکم انفصال از زندگی رو باید بهشون داد؟ حکم نشان درجه چندم خدمت به ملت رو که دولت بهشون قبلا" داده بود؟