سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۳
۱۲۶
در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی:

رئیسی: خدا رحم کرد من رئیس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود/ اگر دولت دست ما بود، تولید مسکن را متوقف نمی‌کردیم/ مرکز پژوهش‌های مجلس علیه برنامه های من مطلب منتشر می‌کرد

يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 657706
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسید «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» گفت: خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود.
رئیسی: خدا رحم کرد من رئیس جمهور نشدم که دلار ۵ هزار تومان شود/ اگر دولت دست ما بود، تولید مسکن را متوقف نمی‌کردیم/ مرکز پژوهش‌های مجلس علیه برنامه های من مطلب منتشر می‌کرد
گروه سیاسی جهان نيوز: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی۱۶ آذر را روز مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی برشمرد و گفت: ماهیت جنبش دانشجویی عدالتخواهی است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح گری همواره در نگاه جنبش دانشجویی است و اگر نقصی ببیند همواره از در نقادی در می آید، اظهار داشت: این خصلت دانشجویان است که اگر نقصی ببینند، برنتابند و عکس العمل داشته باشند.

رئیسی حضور دانشجویان را همواره امیدآفرین خواند و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دانشگاه را به عنوان جایی که دغدغه انقلاب را دارد، می شناسیم.

تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان که پرسیده بود «فکر می کنید اگر رییس جمهور می شدید، وضع کشور بهتر از این بود؟» خاطرنشان کرد: خدا رحم کرد که من رییس جمهور نشدم که دلار 5هزار تومان شود.

وی با بیان اینکه ما دانشجوی سیاسی را کسی می دانیم که جامعه را بشناسد و وظیفه خود را در قبال آن ایفا کند، گفت: ما شهدا را به عنوان روشنفکر واقعی می شناسیم نه کسانی که کشور را به سمت وابستگی می برد. 

رئیسی ادامه داد: دشمن هم جنگ سخت را بررسی کرده و هم جنگ نرم را، اما دیده جنگ سخت هم هزینه بر است و هم نفرت دنیا را برمی انگیزد و جنگ نرم هم دیر نتیجه می دهد؛ لذا جنگ سومی را آغاز کرده و آن تلفیقی از نرم و سخت است و این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای برای آن است که ملت ایران را به تسلیم وادار کنند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دشمن کنوانسیون‌ها و قراردادهایی را پیش روی ملت می گذارد که به ظاهر مشکلات را برمی دارد، اما در واقع خود تحریمی می آورد. ما یقین داریم که صبوری، استقامت و بیداری مردم ما را در برابر توطئه جدید آنها پیروز می‌کند. 

وی افزود: امروز وظیفه مسئولان است که به داشته‌های خود اعتماد کنیم و بدانیم که راه‌کار برون رفت از مشکلات فقط اتکا به خداست‌. بیگانگان نه گره‌ای از کار ملت گشوده‌اند و نه خواهند گشود، تجربه ملت‌ها پیش روی ماست. راه ما ایستادگی و کار و تلاش و تولید است. 

رئیسی گفت: مسئولان بدانند اگر ما یک جا کوتاه بیاییم، دشمن دست بر نمی‌دارد و عقب نشینی نمی‌کند، ما باید یک کنشگر فعال باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: فقر زیبنده مردم ما نیست و حق مردم این است که بپرسند آیا موضوع ، نخواستن مسئولان است یا نتوانستن آنها؟ ما همه مشکلات را محصول دشمنی دشمن نمی دانیم، بلکه ناشی ناکارآمدی مسئولان می دانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حاشیه را متن کردن و اصل را به حاشیه بردن درست نیست‌، عنوان کرد: مسایل اصلی امروز رونق تولید و معیشت است. مشکلات را می‌شود در داخل حل کرد اما مشکل آن است که برخی به دنبال راهکار سیاسی برای حل مشکلات اقتصادی هستند؛ در حالی که اختیارات ارزشمندی را رهبری به قوای سه گانه داده‌اند. 

**اگر دولت دست ما بود، تولید مسکن را متوقف نمی‌کردیم
وی در پاسخ به سوالات، گفت: آستان قدس دو سال است که مالیات می دهد، مالیات را از یقه سفیدها بگیرید؛ اگر ما بودیم تولید مسکن را متوقف نمی کردیم و مرکز هوشمند بنزین نیز تعطیل نمی‌شد.

رئیسی در پاسخ به سوال دیگری، اظهار داشت: آقای قالیباف نمی‌خواست کاندید شود و گفت که آمادگی دارم به شما کمک کنم، اما من گفتم مانع حضور هیچکس نخواهم شد. آقای جلیلی هم گفت اگر شما بیایید، من دیگر نمی آیم.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: آقای قالیباف اظهار داشت پس من کاندیدا می شوم و بعد نگاه می کنیم به سنجش آرا و بعد نظرسنجی مناظره سوم طبق وعده‌شان کنار رفتند. البته من به هیچکس از کاندیداها نگفتم که شما نیایید و آقای میرسلیم گفت فکر می‌کنم کسانی که به من رای می دهند به کس دیگری رای نخواهند داد، گفتم پس بمانید. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری درباره اطلاعش از مشکلات مردم، عنوان داشت: من در سمت‌های قضایی با مردم ارتباط داشتم و همین الان هم در کسوت خادمی حضرت رضا(ع) در میان مردم هستم و از مشکلات مطلعم. این مشکلات راه حل دارد، هرجا مدیر لایقی بوده مشکلات کاهش یافته است و با وجود آنکه برای پول و بودجه نقش قائلم، اما نقش مدیریت را ۷۰ درصد می دانم.

** مرکز پژوهش‌های مجلس علیه برنامه های من مطلب منتشر می‌کرد 
وی گفت: رقبای ما پس از پیروزی، دو سه روز بعد انتخابات همان حرف‌های ما را اجرایی کردند، در حالی که زمان انتخابات مرکز پژوهشهای مجلس چند جزوه علیه برنامه من پخش کردند.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: ما در آستان قدس پاساژسازی را متوقف کردیم و اساس را بر توجه به زوار قرار دادیم و زائرسرا ایجاد کردیم. تا به امروز قریب به ۹۰۰ هزار زائر اولی به زیارت آوردیم؛ کسانی که فقط مشکل‌شان نداشتن پول بود.

رئیسی با تاکید براینکه در عرض دو سال رقبات وقفی ما ۱۰ برابر شده است، افزود: باغات، شش‌های شهر هستند؛ برج سازی کاری ندارد، ما باغ ها را به جای برج سازی به مجموعه هایی قابل استفاده برای بانوان تبدیل کردیم. باغی در غرب تهران داریم که مجوز ۵۰ طبقه هم به آن می دادند اما من جلوی قطع درختان ۶۰۰ ساله را گرفتم و آن را تبدیل به مجموعه تفریحی می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تخلفات انتخابات سال ۹۶ گفت:  انتخابات ۹۶ از انتخابات‌های پرتخلف کشور بود  و ما هم بیش از ۶۰۰  گزارش داشتیم، اما من معتقد بودم که نباید کشور با بحران مواجه شود، لذا با اینکه بسیاری از ادارات دولتی را ستاد انتخاباتی خود کرده بودند، اما گفتم صرفا به تخلفات رسیدگی شود تا سنگ بنایی برای آینده نشود و دولت مستقر به خود اجازه ندهد دست به هر کاری بزند‌ و ما رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را به جد از مسئولان می خواهیم. 

وی با انتقاد از تسویه حساب‌ها با حامیان کاندیداهای رقیب دولت مستقر در پاسخ به سوالی در مورد اعدام‌های سال ۶۷ بیان داشت: در همین تهران روزی ۱۰۰ تا ۱۲۰ ترور صورت می گرفت، از نیروهای انقلابی و هرکس که عکس امام را در مغازه زده بود تا رئیس جمهور، نخست وزیر، رییس دیوان عالی کشور و ... را کشتند.

 تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمان مبارزه با نفاق در کشور امام خمینی است، همه کسانی با نفاق مبارزه کردند باید مورد تشویق قرار گیرند که کشور را از شر منافقان نجات دادید.

رئیسی تصریح کرد: آیا این درست است که همه خطوط امنیتی نظام شکسته شود که رای عده ای را جذب کنند ؟ چرا با این کار خواستند رای ضد انقلاب را بگیرند؟ تفاوت من با رقیبم این است که ما به استقلال کشور معتقدیم اما او آب خوردن را هم به بیگانه متصل می کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اینکه در مناظرات به کسی توهین نکرد، چون معتقد است هدف وسیله را توجیه نمی کند، خاطرنشان کرد: بیش از هر کس دیگر، دانشگاه است که می تواند درباره قراردادها و ۲۰۳۰ نظر دهد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما معتقدیم باید با همه دنیا باید ارتباط داشت ، اما چرا باید پای کنوانسیونی را امضا کنیم که خود بانیان ، آن را امضا نکرده اند ؟

وی در پاسخ به سوال دیگری اظهار داشت: منبع اساسی منابع مالی آستان قدس، نذر و وقف است  و یک ریال خارج از آن نداریم، اما اگر زمین‌ها هم تبدیل به کارخانه شود ، باز هم وقف باقی خواهد ماند و از صورت آن خارج نمی شود.

** «امید» باید همراه عمل باشد و الا فریب است
رییسی گفت: از وقتی به آستان قدس آمدم پای حسابرسی خارج از استان را به این مجموعه باز کردیم و اکثر شرکتهای آستان در حسابرسی مقبولیت گرفتند.

وی افزود: اکسفورد و هاروارد و واتیکان بزرگترین موقوفه های دنیا را دارند، اما از وقتی که من به آستان قدس آمدم، برخی شروع کردند که آستان قدس باید مالیات دهد ، اما من چون خودم به شفافیت اعتقاد دارم، گزارشهای مالی آستان را ارایه می‌کنم.
رییس آستان قدس رضوی در پاسخ به سوالی درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: اینکه آیا آستان قدس مشمول این قانون هست یا نه ؟ یک بحث قانونی و حقوقی است ولی من حتما به قانون کشور احترام می‌گذارم، در این راستا ۲۶۰ نفر را با احترام بازنشسته کردیم و قانون را در همه سطوح اجرایی خواهیم کردیم .

وی در پاسخ به سوال دیگری اظهار داشت: چه در مورد قوه ، چه مجریه ، چه مقننه ، مردم کارامدی نظام را می‌خواهند و بی عدالتی در هرکدام از نظر نظام پذیرفته نیست .

رییسی در پاسخ به سوالی درباره جمنا گفت: جمنا یک تشکلی از علاقه مندان انقلاب بود با هدف انسجام این گروه‌ها، البته کارشان اشکالاتی داشت ، اولا دایره شمولیت آن کوچک بود و جوان گرایی آنها هم کم بود.

وی با تاکید براینکه جمنا باید یک بازنگری به کارهایش بکند، ادامه داد: آمدن من به میدان نتیجه جمنا نبود و تا اسفند ۹۵ هم تصمیم نداشتم کاندیدا شوم، اما دعوت جریانات مرا به تکلیف وا داشت، الان هم اگر برگردم به آن روز همان تصمیم می گیرم اما امروز هیچ فعالیت انتخاباتی ندارم. چرا که مسئله ما امروز ما انتخابات نیست ، بلکه گفتمان امام و رهبری و کارامدی نظام است‌.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مجددا در پاسخ به سوالی درباره اعدامهای سال ۶۷ گفت: در سال ۶۷  افرادی از منافقین پرونده آنها مورد رسیدگی قرار گرفته بود و دادگاه حکم داده بود و دیوان عالی کشور نیز تایید کرده بود، ولی فورا نیاز نبود که حکم‌شان اجرا شود، مثل همین الان که بعضی پرونده های قاچاق حکم صادر و تایید شده اما نسبت به بعضی دیگر شدت کمتری دارد اجرا نمی شود.

وی افزود: امام خمینی گفتند آنها که حکمشان تایید شده ولی به اجرای آن به دلایلی به تاخیر افتاده ، هیاتهایی بنشینند و بررسی کنند که آیا شرایط اجرای حکم وجود دارد یا نه ؟ فقط برای کسانی که جرم و حکمشان قطعی شده بود.

رییسی گفت : من به دفتر نشر آثار امام (ره) گفتم مبانی فقهی حکم امام را توضیح دهند. برخورد امام در جریان نفاق، برای همیشه کشور را از لوث منافقین پاک کرد اما برخی برای آنکه هدف برایشان، وسیله را توجیه می کند، نسبت به من و امام و انقلاب تسویه کردند، در حالی که من هیچکدام از آن سه سمت تصریح شده را در حکم امام نداشتم.

*مدعی حقوقدانی هستند، اما بین قاضی و دادستان فرق نمی گذارند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار داشت: افتخار من آنست که با جریان نفاق، فساد و چپاول مبارزه کرده ام، اما تعجب نسبت به کسانی است که مدعی حقوقدانی هستند، اما بین دادستانی و قاضی فرقی نمی گذارند‌.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دور بعد خودت ريس جمهوري
ولی
Iran, Islamic Republic of
همانطورکه کروبی دوربعدشد رییسی هم می شود؟
پاسخ به ولی
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی با 40 روز کار انتخاباتی 16 میلیون رای آوردند کروبی عمرا"اینقدر رای نداشت .
ولی
Iran, Islamic Republic of
...
مشاوری
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر برادرا میگفتن چوب خشک مقابل روحانی رای میاره
Iran, Islamic Republic of
سلام هادی جون خوبی کاسبی چطوره ؟ واسه هر کامنتی که میذاری چقد میگیری داداش ؟ ایشالا که حلاله دیگه
چقد راحتت خودتو لو دادی برادر
Iran, Islamic Republic of
چقد راحتت خودتو لو دادی برادر شما چن میگیری گلم؟
درود بر رییسی و قالیباف
Iran, Islamic Republic of
مطمین باش کسی که طرفدار آدمی مثل رییسی یا قالیباف باشه نیازی به این کار ها نداره که بیاد مثل شماها بیست تا بیست تا نظر تکراری بذاره کما این که مردم تو دوره انتخابات و حتی همین امروز هم شاهد عملیات روانی شما تو فضای مجازی هستن کافیه یه نگاه به همین صفحه بندازیم تا ببینیم چه کسی تابحال بیشتر از 20 نظر تکراری با اسمهای مختلف در مورد حمایت از یک فتنه گر داده
Iran, Islamic Republic of
بگو ان شاءالله .
میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است هر چه ملت بخواهند همان خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
هر چه خدا خواست همان می شود / هرچه تو خواهی نه آن می شود
خداوند با جماعت است
Iran, Islamic Republic of
خواست خداوند اراده ملت است یدالله مع الجماعه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم!
Iran, Islamic Republic of
خدا به مردم هم رحم کرد که شما نشدی
اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
قرار بود کاری بکنند که مردم به 45 تومان یارانه احتیاج نداشته باشند اما حالا با تدبیرشون کاری کردند که 40 میلیون نفر از مردم نیازمند سبد غذایی حمایتی شدند !
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
بجای پند گرفتن از تجربیاتتون باز میخواهیداگر توانستید دوباره یه هشت سال دیگه بسپارید به یکی دیگه.
امثال شما چه کارهایی که نکردید....
Iran, Islamic Republic of
موقع انتخابات تصورم این بود که بین روحانی و رییسی کمی رییسی بهتر است و اختلاف زیادی ندارند. اکنون نظرم این است که قطعا رییسی بهتر بود.
رامین
Iran, Islamic Republic of
آره شما راست میگید دلار 20 هزار تومنی بهتر از دلار 5 هزار تومنیه!!!عجبا
Iran, Islamic Republic of
درسته. این مردم باید دلار ۲۰ تومنی ببینن تا بفهمن که با طناب چه تفکری به چاه میرن.
United Kingdom
این 2.5 سال آینده روند تحولات به انتخاب دست کم 70 درصدی رئیسی منجر خواهد شد
اصلاحات با 5-6 میلیون عقبه اش بماند و آب حوض خالی کند
برادران خوش باور
Iran, Islamic Republic of
یادم نمیره که میگفتین چوب خشک مقابل روحانی رای میاره حالا بازم خودتونو دارین گول میزنین
Romania
فقط تتلو را با خودت نیاری ها!!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
از نتایج برجام دلار 15000 تومانی و تورم 200 درصدی است.خوب شد روحانی رییس جمهور شد تا همه از سیب و گلابی برجام حظ وافر ببرند.چه رای دهندگان به او و چه رای نداده ها به وی.
ولی
Iran, Islamic Republic of
این نتیجه خروج از برجام است؟یعنی خواست شما؟
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
هادی به هر رنگی در آئی شناخته می شوی
Iran, Islamic Republic of
هادی امشب باز هم اسم عوض کردی؟
با سواد
Iran, Islamic Republic of
دم هادی گرم ایول داری
سرور
Iran, Islamic Republic of
وقتی برادر هادی از خود تعریف می کند!
بابا این هادی رو ول کنید، این طوری امرار معاش می کنه.
Iran, Islamic Republic of
بابا این هادی رو ول کنید، این طوری امرار معاش می کنه. از روحانی نگیره می ره از نتانیاهو و بی بی سی بگیره. دکتر روحانی که گفت دومیلیون شغل در یک سال ایجاد کرده منظورش امثال همین هادی ها بودش. نونشو نبرید. اینو درک کنید.
استادی در زدن گل به خودت
Iran, Islamic Republic of
برادر غضنفر خودت از خودت حرف در میکنی خودتم به خودت جواب میدی؟ بیشتر آبروی خودتو میبری با این حرفا چون خودتو لو میدی استادی در زدن گل به خودت
Iran, Islamic Republic of
افزایش نرخ ارز نتیجه مستقیم سوء مدیریت دولت و افزایش 5 برابری حجم نقدینگی است و به برجام بی فرجام مربوط نمیشه !
Iran, Islamic Republic of
دولت ایران از برجام خارج نشده و به شکل یک طرفه و کامل تعهدات برجامی رو انجام میده . حالا شما چی میگی؟
سلام بر سید ابراهیم بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
آیا می دانید که مدیریت شمادر مشهد چشمان عده ای بزدل صفت را کور کرده ؟
جناب دکتر رئیسی آیا میدانید عده ای گرگ صفت طاقت درستی و ساده زیستی شمارو ندارند ؟
خدا رو شکر که زمین خوردن کسانی که دم از مردم سالاری می زدند
خدارو شکر که مردم فهمیدند و پشیمانند از کاری که در سال 92 کردند
خدارو شکر که ننگین وار خودشونو این درو اون در می زنند و عرضه مدیریت هم ندارند...
حامد
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
وی افزود: امروز وظیفه مسئولان است که به داشته‌های خود اعتماد کنیم و بدانیم که راه‌کار برون رفت از مشکلات فقط اتکا به خداست‌. بیگانگان نه گره‌ای از کار ملت گشوده‌اند و نه خواهند گشود، تجربه ملت‌ها پیش روی ماست. راه ما ایستادگی و کار و تلاش و تولید است
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور نشدن دکتر رئیسی لطف خداوند در جامه مبدل بود تا همگان متوجه ناکارآمدی اصلاح طلبان و کارگزارانی ها بشوند و بدانند که این جماعت اصلاح طلب طبل تو خالی هستن و فقط حرف می زنند و اهل کار و تلاش نیستن .
Iran, Islamic Republic of
حرف شما رو باور دارم اما این مدت واقعا سخت و تلخ گذشت
Iran, Islamic Republic of
و خواهد گذشت
عطار
Iran, Islamic Republic of
والله روزی هزار مرتبه سجده شکر بجا بیاریم این سید رییس جمهور نشد کم است.
که اگر می شد این جناح مخالف مملکت را شخم زده بود و گندم کاشته بود
Iran, Islamic Republic of
البته در هر شرایطی باید خدارو شکر کرد...اما اگه این سید رئیس جمهور شده بود وضع مملکت این نبود که اصلاح طلب ها بخوان مملکت رو شخم بزنن
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله آقای رئیسی در انتخابات سال 1400 با اکثریت آراء پیروز انتخابات است و با معاون اولی دکتر قالیباف اوضاع اقتصاد را سر و سامان می دهد.
سنه قوربان سید
Iran, Islamic Republic of
سید جان دعا می کنم دشمنانت رسوای دو عالم شوند . از خدا می خواهم آنهایی که پست سرت و بی سند و بی دلیل حرف زدند ، روزی با تف و لعنت
مردم و خارو ذلیل شوند
Iran, Islamic Republic of
نمی خواهم بگویم دعای آقای رییسی گرفت ولی امروز رقیب رییسی در برزخ است.
اقای رئیسی دوستت دارم چون خاری هستی در چشمان دشمنان داخلی و خارجی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رئیسی
همینکه استان خراسان رضوی را سر بلند کردی نشون دادید عرضه و توانایی کشور را هم دارید اما بدانید که دشمنانتان نه تنها عرضه ندارند بلکه تلاش می کنند تا کارها و موفقیت های شمارا خراب جلوه دهند. پاکی و صداقت دکتر رئیسی خاری شده بر چشمان دشنان داخلی و خارجی
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا رحم کرد که شما رییس جمهور نشدید
Iran, Islamic Republic of
اخه واسه چی؟
یه دلیلی بگو
Iran, Islamic Republic of
که ما هم بدانیم . ثم اهتدیت شویم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رئیسی مردم دلار 5000 تومنی نمیخواستن بلکه دلار 19000 تومنی میخواستن . مشکل مردم برداشتن گشت ارشاد و برگزاری کنسرت و رفتن زنها به استادیم بوده که به آقای روحانی رای دادن و آقای روحانی هم همه وعده هاش رو عملی کرد و دیگه تا پایان دوره ریاست جمهوریش کار دیگه ای نداره
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران دروغی که رویا باشه ولی خوشحالشون بکنه و بیشتر از واقعیتی که به نفعشون باشه دوست دارن
Iran, Islamic Republic of
روحانی ثمره انتخاب دو سوم مردم ایرانه و نشانه میزان بلوغ فکری مردمی که از ترس نیافتادن توی چاله خودشون رو میندازن توی چاه
United Arab Emirates
برعکس. میزان رای ملت است چه بدخواهان بخواهند چه نخواهند
United Arab Emirates
همیشه هم میزان رأی ملت نیست! رأی به کنسرت و نداشتن حجاب و برگشت به گذشته های تأسف بار میزان نیست....
Iran, Islamic Republic of
بازم همین میشه مردم از تفکر شما عبور کردند و باز هم این رو خواهید دید
Iran, Islamic Republic of
اگه ملتی عاشق دروغ شد دیگه نباید توقع داشت خوشی به سمتش بیاد . خلایق هر چه لایق
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی با سی سال کار امنیتی و چهار سال ریاست جمهوری و کمکهای جهانگیری و هاشمی طبا توی زمان انتخابات و بسیج تمام شبکه های اجتماعی و شبکه های خارج از کشور و هزینه های میلیاردی از بیت المال 23 میلیون رای آورد و جناب رئیسی با 40 روز کار انتخاباتی و بدون هزینه دولتی از بیت المال 16 میلیون رای . فکر نکنم توی تعریف علم سیاست اسم این رای کمتر شکست باشه ....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا من هم انتخابات 96 رو شکست روحانی می دانستم نه پیروزی او به دلایل شما بزرگوار.
Iran, Islamic Republic of
مردم دارن حال میکنن که رئیسی نیومد و روحانی انتخاب شد والا با دلار 5000 تومنی کمر ملت خم میشد . دلار فقط 19000 و 15000 و 12000 و کلا هر روز یه قیمت رو عشقه . تکرار میکنم تا شما تکرار کنید
Iran, Islamic Republic of
تکرار میکنم
دلار تا مرز 20 هزار تومن رفت
سکه تا مرز 5 میلیون تومن رفت و پراید 20 میلیونی شد 40 میلیون ولی الحمدلله که دلار 5000 تومن نشد
Iran, Islamic Republic of
سید اولاد پیامبر خداوند متعال شما بزرگوار را خیلی دوست داشت که رییس جمهور نشدین. به یاد روز انتخابات افتادم که چطور بخشی از مردم گمراه در صف از سر و کول هم بالا میرفتند و میگفتند اگر شما رییس جمهور بشوید کودکان شان گرسنه، ارز گران و تحریم ها بر می گردد. خدا رو شکر که فتنه به فتنه گران برگشت. و شما مثل همیشه سربلند و سرافراز هستید. ایمان دارم دعای امام رضا(ع) پشت شما بود. خدا حافظ تان باشد.
Romania
از یک نکته غافلید که اگر فردی مخلص و مومن و انقلابی و مطیع رهبری بر سر کار بیاید یعنی مردم به رشدی برسند که چنین شخصی را انتخاب کرده و از او در ادامه پشتیبانی کنند خداوند برکاتش را بر آنها خواهد بارید و از جایی که گمان نمی کنند بدان ها انواع روزی ها را خواهد داد و اگر غیر از این انتخاب کنند دچار گرفتاری خواهند شد. این سنت و قانون الهیست و هیچ بشری نمی تواند آن را تغییر دهد. ...
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است
Romania
اون دنیا میزان رای ملت نیست.
یدالله مع الجماعه
Iran, Islamic Republic of
هم این دنیا و هم اون دنیا میزان رای ملت است چون یدالله مع الجماعه
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
رای ملت زمانی میزان است که به دور از شبهه افکنی بوده و با آگاهی کامل مردم و صداقت کاندیداها همراه باشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل جامعه ما بی بصیرتی است ...
اینهمه برادر بصیر داریم
Iran, Islamic Republic of
اینهمه برادر بصیر داریم چرا بصیرت افزایی نکردن؟
Iran, Islamic Republic of
به دلیل پروپاگاندایی که مافیای زر زور و تزویر با استفاده از تلگرام و شبکه های اجتماعی به راه انداختند ولی جبهه حق هرگز خود را نخواست که به هر طریق ممکن به هدف برسد. (نفی تفکر ماکیاولیستی)
بصیر از خود نوری دارد که میتواند روشنایی بخشد
Germany
بهونه نیار برادر پس این بصیرتتان به چه درد میخورد که نمیتوانید دیگران را هم بصیر کنید؟ بصیر از خود نوری دارد که میتواند روشنایی بخشد
سید رضا - پاسخ اینهمه برادر ...
Iran, Islamic Republic of
خدا نکند که کسی خودش را به خواب بزند ! در آن صورت ؛ با بصیرت افزایی که هیچ ، با لگد هم بیدار نخواهد شد !!
وظیفه برادران بصیر مگه بصیرت افزایی نیست؟
Iran, Islamic Republic of
وظیفه برادران بصیر مگه بصیرت افزایی نیست؟ بصیری که نتونه بصیرت افزایی کنه به چه دردی میخوره
....
Iran, Islamic Republic of
...
مرگ بر خاتمی که باعث توهم جوانان شد
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر تو کم شرافت که بزرگتر از دهنت حرف میزنی!11
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله که رییس جمهور نشدید واقعا خدا به شما وملت رحم کرد.
Iran, Islamic Republic of
...
کاش عبرت شود
Iran, Islamic Republic of
خسارتی که در این مدت به کشور وارد شده بیش از خسارت هشت سال جنگ تحمیلی است
حتی کارخانه هایی که زمان جنگ فعال بودند در طی این مدت بدلیل برنامه ریزی غلط تعطیل شد
و فشار روانی وارد بر جامعه به مراتب بیش از زمان جنگ و زیر بمباران دشمن است
...
Iran, Islamic Republic of
خوب شد که ایشان انتخاب نشدند چون الان درگیر جنگ با کل دنیا بودیم .
Iran, Islamic Republic of
با همین توهم دلار20تومنی بهمون دادن
محسن پارسا
Iran, Islamic Republic of
...
رامین
Iran, Islamic Republic of
شما میتونید بفرمایید دشمن چه زمانی وارد جنگ میشه؟
دشمن هر وقت توان دفاعی یک کشورو ضعیف ببینه جنگو شروع میکنه.از زمان پیروزی انقلاب تا الان روسای جمهور آمریکا همشون سودای جنگ با ایران رو در سر داشتند ولی هیچ غلطی نتونستند بکنند و این مربوط به رئیس جمهور منتخب نیست بلکه بخاطر اقتدار نظام و شجاعت مردمه
United Arab Emirates
اتق الله من مواضع التهم
United Kingdom
اگر آقای رئیسی رئیس جمهور می شد و با خروج آمریکا از برجام مواجه می شدیم؛ این بهترین دستاویز برای جماعت دین به دنیا فروخته اصلاحات برای تغییر تاریخ و مسیر انقلاب می شد
در حقیقت اصلاحات چون برنده شد(به ادعای خودش) پس باخت
آغازی بر یک پایان از 29 اردیبهشت 96 رقم خورد
خدا را شاکریم که بیماری مدیریت قاجاری در ذهن و ضمیر این مردم از اعتبار دارد می افتد
Iran, Islamic Republic of
فعسی ان تکرهوا شیئا وهو خیر لکم.جناب رئیسی وتمام اونهایی که به ایشان رای دادند مصداق این آیه هستند که چه بسا از چیزی بدتان بیاید وناراحت شوید(رای نیاوردن دکتر رئیسی) ولی الان خیر وبرکت داشته باشد من خودم مسولیت یکی از ستادهای ایشان را بعهده داشتم ویادم تا اون دو سه شب آخر چه شورو هیجانی بود بچه های ستاد شبانه روز حتی تا نیمه های شب فعالیت انتخاباتی داشتند ایشان در حدود 45 روز واقعا رای قابل توجهی بدست آوردند بعد از انتخابات همه ما ناراحت وغمگین بودیم ولی الان که به کارنامه این دولت مینگریم خدارا شکر میکنیم که ایشان بنابر مصلحتی رئیس جمهور نشدند چرا که تمام خرابکاریها ونقاط ضعف وندانم کاریها را افساد طلبان با آب طلا به پای اشان می نوشتند {خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی وما رستگار}
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله دلواپسان همیشه مصداق این آیه باشند.
من کلا با استفاده از آیات قران برای اهداف جناحی و سیاسی مخالفم
Iran, Islamic Republic of
آیه عسی عن تکرهو شیئا را میشه به مخالفان روحانی هم نسبت داد چه بسا از چیزی بدتان بیاید وناراحت شوید(رای آوردن روحانی) ولی الان خیر وبرکت داشته باشد.
خخخخ.
Iran, Islamic Republic of
بله خیر و برکت !!!! روحانی در افزایش نرخ دلار و سکه و خودرو و موبایل و گوشت و برنج و میوه و کوچک شدن سفره های مردم کاملا"مشهود است !!!
علی برکة الله
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان بدتر شدن اوضاع اقتصادی از مصادیق خیر و برکته؟؟
Iran, Islamic Republic of
این آیه بخش دیگری هم دارد: "عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم" یعنی چه بسا چیزهایی که شما دوست دارید ولی به ضرر شماست و از آن سودی نخواهید برد( که در این فرض دقیقا با مصداق نظر سلبریتی ها و بنفش و سبزها مطابقت دارد)
United States
منظورش 50000 تومنه نه 5000 تومن. خخخخخخخ
سید حسین گوهریان
Iran, Islamic Republic of
آقای رییسی خدا هم چنان به ملت ایران رحم خواهد کرد تا شما خواب ریاست جمهوری را ببینید
محمد
Iran, Islamic Republic of
...!
Iran, Islamic Republic of
داداشم بیدار شو دنیا عوض شده
محمد
United Arab Emirates
چرا کسی در مورد دیواری که قرار بود آقای رئیسی وسط پیاده رو بکشه حرفی نمیزنه ؟؟؟؟؟!!!!!!

....
حیف شد ولی اگه تمام پیاده روهای کشور دیوار کشی میشد اخ چقدر اشتغالزایی میشد ...
Iran, Islamic Republic of
لیبرالها خوب بلدن از خامی شما استفاده کنن.دولتی که با شعار آزادی رای بگیره وملتی که به خاطر بی بندوباری رای بده اون کشور باید هم عقب بمونه.
Iran, Islamic Republic of
هزار لایک
Iran, Islamic Republic of
بالاخره باید امثال شمارو با این حرفا گول بزنند تا رای شمارو بگیرند چرا دوستان شما موقع تبلیغات انتخاباتی از برنامه های اقتصادیشون صحبت نکردند تا شما به واقع گرایی رای بدید؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
هر جور بخوای قبول کنی رئیسی ۴ سال بعد رئیس جمهور میشه به عنوان کسی که تا حالا رای نداده
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم ما کمی بصیرت داشته باشند می بینند که الان یک دیوار بزرگ توی خیابان کشیده شده که ثروتمندان سوار خودرو خارجی می شوند و شما حتی کرایه اتوبوس شرکت واحد را هم ندارید
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
یاد سخن دکترقالیباف افتادم در مناظره گفتند درختی که چهار سال ثمر ندهد در چهار سال آینده هم بی ثمر خواهد بود .خلایق هرچه لایق
Iran, Islamic Republic of
کسى درنظر خداوند عزىز است که درچشم مردم نىز عزىز باشد ودر چشم دشمنان خار.م..
یک مشهدی
انشاءالله جناب رئیسی رو در کسوت ریاست قوه قضاییه ببینیم تا مراکز فساد و رو با دقت شناسایی کنه و کشور رو از لوث زالو صفاتان و مفسدان داخلی پاک کنه.... به امید چنین روزی
هانی
Iran, Islamic Republic of
واین اوضاع واحوالات ما اکنون ثمره سیلی است که حضرت دوست (امام رضاعلیه السلام)...به گوشمان نواخت تا شاید ازخواب غلت بیدارشویم ولی ظاهرا ما درخواب عمیق فرورفته یا خودرابه خواب غفلت زده ایم!
Iran, Islamic Republic of
چرا پس از سال 68 و پایان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری(حفظه الله) یک رئیس جمهور، در اندازه و قواره نظام مقدس جمهوری اسلامی نیامد و در آخرین انتخابات هم آقای رئیسی رئیس جمهور نشد؟ پاسخ: چون دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان و تبلیغات و ولخرجی نمی گذراند خارج از جریان طرفدار لیبرال سرمایه داری غرب کسی رئیس جمهور ایران شود. این لیبرال سرمایه دارها سیاستهای اشرافی گری دارند مردم فرانسه هم برای همین با دولت لیبرال سرمایه دارشان مشکل دارند.
Romania
ما از دست همه شماها خسته هستیم چه راست، اصلاح طلب، چپ امروز قدرت است که کشور را اداره میکند نه دلها
فریاد
Germany
...
م
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا به این سید رحم کرد.اگر رای می آورد هزینه این همه ندانم کاری را ایشون باید می پرداخت.
Iran, Islamic Republic of
تا ریشه این سرمایه دارهای کثیف که خون مردم را تو شیشه میکنند و همچنین بعضی مدیران نالایق لیبرال که در لایه های میانی و پایینی و بعضا بالایی وزارتخانه ها و سازمانها هستند زده نشود واقعا حیف است که امثال سید بزرگواری همچون آقای رئیسی با این سرمایه دارها و دلالان اصناف و کارتلهای بزرگ اقتصادی که در تصمیمات خصوصا اقتصادی دولتها و مجلس ها نفوذ داشته اند درگیر شود چون اینها با زور و تبلیغات و پول خرج کردن هم که شده نمیگذارند شخصی خارج از جریان طرفدار لیبرال سرمایه داری سکان دولت را به دست بگیرد.
فرانک
Romania
عدو (تتلو) شود سبب خیر اگر خدا خواهد!!!
United States
... نزاشتی قالیباف کاندیدا بماونه
Iran, Islamic Republic of
خودت هم میدانی که خدا به مردم رحم کرد که تو رئیس جمهور نشدی
Iran, Islamic Republic of
ایشان در توبه دادن تخصص دارند 😁
Iran, Islamic Republic of
شما هم رئیس جمهور میشدی فرقی نمیکرد جناب رئیسی.....این خانه از پای بست ویران است......خدا به داد مردم برسد
Iran, Islamic Republic of
این حرفت حربه بعدیه افسادطلباس برا انتخابات آتی.حزب اللهی ها هشدار.
خلایق هرچه لایق
Bulgaria
خلایق هرچه لایق .....روحانی عصاره انتخاب مردمه. بگذارید از این اوضاع حالشو ببرن.انشااله بعدی ازاین بدتر انتخاب کنید مگه ما بخیلیم.
Iran, Islamic Republic of
موافقم مردم تاوانِ انتخاب غلط خودشان را میدهند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا ظلم بود کیسه سوراخ شده حاوی نجاست برجام برروی غیر بانیان و حاملان و حامیانش پاره شود و بریزد ....!!!!
علی محمدنصیری لرستان
United Arab Emirates
رئیسی خدانگهدارتان باشد.خدا حامی دلسوزان واقعی نظام و مردم باشه...
United Arab Emirates
درود بر سید انقلابی.
ازاد
Iran, Islamic Republic of
خدا با حق است حتی اگر حق در اقلیت باشند .
مطمئنم که رای نیاوردن طرفدارن حق و دین خدا هیچ گاه از ارزش انها کم نخواهد کرد ....
كارمند
آقاي رئيسي من به عنوان كسي كه كه به شما راي داده ام مي خواهم اين را توضيح بدهيد كه آيا امام رضا(ع)در قيد حيات بودند دوست داشتند اينقدر دارايي داشته باشند در عوض مردم ما اينقدر در تنگنا و در فقر سپري كنندو...
محمدرضا
Spain
...
Iran, Islamic Republic of
چه خوب شد که ایشان رای نیاورد